לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ואני..


נו , החיים שלי , נחמד לקרוא.. מוספים גם קצת דברים נחמדים וספורים .

כינוי:  :))עפריקוש:))

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

אני ושלומי ...


 

פנטזיה:

 

 

שלומי ואני

 

היי , אני שגית ואני בת 17 וחצי . יש לי חבר שקוראים לו שלומי , הוא בצבא .

 

יום אחד התקשר שלומי אליי ואמר:  "אני צריך אותך לדם !!" הוא כמעט צרח . "בוא , אני כולי שלך !"עניתי וחיכתי לעצמי .

שלומי בא , היה לו מצב רוח חרא .

"הו , שגית ! תשפרי לי את המצב רוח !!" הוא נישכב עלי במיטה . "מה אתה רוצה שאני יעשה ?" שאלתי מלטפת את ראשו . לפתע עיניו נפתחו מהר והוא קם . "אני.." הוא בא לדבר אבל השתקתי אותו והתחלתי לנשק אותו באגרסיביות והוא זורם ומתחיל להוריד את החולצה שלי . לאט, לאט הוא הוריד את כולה . עבר בי רעד .לפתע התגלה לו את החזיה שלי , צהובה כצבע בננה . הוא פתח אותה . הבגדים נמרחו על הריצפה . הוא החל מלקק , צובט , נושח את הפיטמות והחזה שלי . בררר , איך שאני אוהבת את זה .

הרטיבות הצטברה ואני גונחת אבל מאופקת . לאט , לאט הוא הכניס את ידו לתוך החוטיני הדקיק שלי , הוא ליטף את הישבן שלי והגיעה לכוס החמוד שלי . הוא הרגיש את הרטיבות על חלקי התחתון והחדיר שתי אצבעות . מפמם בעדינות ומגביר את הקצב והחוזק . הוא הוציא את היד שלו והוריד ממני את המכנס והחוטיני . הייתי ערומה כולי והתחלתי להוריד ממנו את הבגדים . הוא לבש קונדום . הרטיבות הגדולה הציפה אותי . הוא ציווה עלי לעשות את התנוחה האהובה שלנו : "דוגי סטייל" ועשיתי כדברו . הוא התקרב וליטף את הדגדגן שלי עם הזין שלו שהיה זקוף ומחורמן . נאנחתי מעונג ... הוא החדיר בעדינות את הזין ה-18 ס"מ שלו . ופמפם בעדיונות והגביר את הקצב מהר ומהר ומהר ועוד ועוד . "אני גומרת !!" כימעט צעקתי . הרגשתי את הזרע החם בתוכי . נאנחתי אנחה קלה ואז , ציווה עלי למצוץ לו . בשביל לשמח יותר את מצב רוחו ליקקתי את הכיפה שלו ומצצתי והכנסתי לפי והוצאתי . עוד ועוד . והוא נאנח . "אני גמרתי" אמר . דיגדגתי את הביצים שלו ועזבתי ללכת להתקלח .

 

אז , היית פנטזיה טובה ?

נכתב על ידי :))עפריקוש:)) , 24/2/2008 14:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



325
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל:))עפריקוש:)) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על :))עפריקוש:)) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)