לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Sk8er_girl6

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008


יאיי, עוד שנת לימודים  נגמרה לה...

כל שנה ושנה אנו נעשים קרובים יתר לתיכון ולבגרוית ....S:

וכ"כ לא בא לי ..]:

אבל נעזוב את זה ונחזור על העובדה שלא עידכנתי מזמן..

ובינתיים קרו להם כמה דברים ..

גמרתי ללמוד אקרדים , הופעתי פעם ראשונה מול קהל די גדול מטעם המועדון הבי"ס וגם כן עם כמה שירים בטקס שורשים ,

כמו שכבר ציינתי נגמרה שנת הלימודים, כמובן שקיבלתי תעודת הצטיינות

מילא סתם הצטינות לא ... הצטינות יתרה ...

בכללי נמאס לי מהכל .. מזל שאני טסה לחו"ל ב14 ביולי וחזרת רק ב- 3 בספטמבר ...( יאאי ענק לי ).

הצלחתי להתגבר עליו , ולהבין שהוא ממש לא היה משהו ... ממש [:

אבל כמו שאישה , נערה , חכמה מאוד אמרה בשיר שלה ( MOVE YOUR LITTLE SELF ON) :

 

Some girls fall, just like I did

they break our hearts, I should’ve broke his
get yourself up, strut along further,
my advice, you can do better
just say whatever

 

Things happen for a reason, you’ll become a stronger person
when life tears you up, then you’ll understand
it’s never easy, but you’ll know when you get there
as it tears you down, it builds you up
well, it built you up

האמתי שבכלל לא איכפת לי שאני כותבת פה לרוב לעצמי ..[: זאת סתם עוד דרך לפרוק..

 

 

P.S: האות "ו" במקלדת נדפקה וווכל פעם שאני רושמת משהו עם"ו" פתאום יוצא כזה 4 "ו" במקום אחת ...

זה ממש מעצבן .

נכתב על ידי Sk8er_girl6 , 22/6/2008 12:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





345
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSk8er_girl6 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sk8er_girl6 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)