לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם תתן למישהו דג..יהיה לו דג D=


איייין תיאור !! חהחה .


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

שלוווווווווווווווווווווווווווווווום D=


ההההההיוש (:

 

אני דריה, מתוודה כעת ,

 

 

שאני . מ ב ר י ז  ה  [ ספרי משו חדש XD]

 

 

חחחח שיעור ערבית . כאילו שאני אהיה מרגלת . פחעחעחעחחע ..

 

אקייייצר אני פה עם חחחן , P: .

 

 

בספריה . ומשעמם . מאוד.מאוד.מאוד.

 

וכמה חננות מתכתבים בסקייפ עם שוודיות XD

 

 

 

קיצ' ,

 

תגיבו,תנו רעינות של "מה לעשות" וכל החראטה הזה כי משעמםםםםםם

 

 

 

בההההי ( : ( :

 

 

3 >

נכתב על ידי Daria :P , 17/3/2008 09:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שייייעמוום ^^


היושש:]

טובב אזז דיי הרבה זמן לא עדכנתי..[אין לי זמןן D: ]

אני אנסה לעדכןן עכשיו כלל יום^_^


 


היוםם היה כל כך מצחייקק P:

אני וחן התאהבנו בילד מכיתה ט'

הוא כל כך מושלם!!

כל הפסקה היינו יורדות למטטה ולא מפסיקות להסתכלל עליוו...

כל פעם שהוא היה מסתכלל עליינו היינו מתחילותת לצרוחח!!

זה היה כל כך מפאדחח :D

אממ אני דיי חושבת שהוא שם לבב שאנחנוו רודפות אחרייו כל הפסקה ^^

אבלל לא נוראא:)

[או שכןן :O חחח]

 

צילמנוו אותו בפלאפוןן:]

אזז מחרר אני שמה תמונה שלו כאןן P:

 

טובב זייהו :)

גיבו שמניםםם!!

 

ודברר אחרוןן..

 

אביבוש?!

לאבב יו 3>

 

חיחיחיחיXD 

 

נכתב על ידי Daria :P , 5/3/2008 21:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט מהספרייה XD , :P


הייייייוש D:

 

סאאאאאאאאאאפ וסאפ .?

 

 

חח עזבו . אני פה בספריה , משעמם רצצצח ,

 

ושלא תחושו שאני מבריזה . אני פשוט לא נכנסת לשיעור DDD =

 

יש הבדל .

 

 

[או שלא -__-, ]

 

 

חח זיייייהו , תגיבו : )

נכתב על ידי Daria :P , 5/3/2008 12:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  Daria :P

תמונה




437
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDaria :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Daria :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)