לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

מישהו פה ראה את הסרט 16? דחוף, ממש דחוף.


בעיקרו, סרט על הנוער של ימינו.. אני לא זוכרת הרבה ממנו, אבל אני זוכרת שרובו היה קשור לסקס, סמים, פרסינגים וכו', דברים של נוער שנחשב לנוער זול בימינו. אני ממש מחפשת את הסרט בנרות, לא מצאתי שום איזכור בגוגל ואני צריכה למצוא אותו בדחיפות, אם מישהו יודע משהו או איך אני יכולה לראות את הסרט, או אם קוראים לו בשם אחר.. כל דבר שיעזור לי.. בבקשה תגיבו =]

 

שלומצ, לילה טוב!

נכתב על ידי , 4/6/2010 03:54  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,157

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshlomtz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shlomtz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)