לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

על מצחינים ונבולים



כינוי: 

בן: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

שואה


כה.

היה חופש שואתי.
משו חזק ביותר.



פאק אני מבואס, עוד חודשיים ככה 75% מהחברים שלי מתגייסים, אין לי מושג מה הלאה, אני עבוד לגמרי פאק.

כל מה שאספתי בשנים האחרונות עומד להגמר. להתחיל הכל שוב מהתחלה אני לא מתקוון, עד הגיוס שלי יש עוד פול זמן + העובדה המטומטמת שנשארתי כתה.
חשבתי שזה דווקא סבבה להשאר, מצד שני הייתי יכול להשלים הכל תוך כמה חודשים בקיץ ואז היה לי כמה חודשים חופש.

לא רוצה להתחבר לשכבה החדשה
לא רוצה לחפש חברים חדשים

רוצה ימי שישי מפגרים שאנחנו סתם בועטים אחד לשני בביצים
רוצה לחזור הביתה 30 דקות ברגל לבד כמו תמיד ולחזור עם חיוך ענק
רוצה ללכת כמו מפגר להתחיל עם בנות ולהזרק תוך 5 שניות ואז לשמוע שהיה לה שפם, ביצים, או גיבנת
רוצה את המריבות שלי על להיות יותר ספונטנים ויותר גמישים לריב ככה שעה וחצי ולעשות משהו כיפי בסוף
רוצה לשמוע שאני רוסי מסריח מתפלצן

ופאקינג לא יהיה עם מי, ועם יהיה זה כבר לא יהיה כמו מה שהיה

טוב חבל, ניראה לי אני אעלה על עץ

נכתב על ידי , 28/4/2008 17:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פשוט כמשמעו


תאריך גיוס נדחה, 27 ביולי... 2009
קיצר אני מתגייס כמעט בן 19 + דוחים לי בטוח אחרי הגיבושים

אני כלכך מעריך כל רגע שנשאר לי עד הגיוס, משם זה חיים חדשים לגמרי, בלי פשרות.

אז קיצר להשלים\לסיים בגרויות, להתאמן פול והכי חשוב. חברים...  השנה האחרונה היתה הכי סוסה בחיים שלי, תודה לכם אנשים.

הייתי היום באימון, מעניין לכם ת'סבתה בטח..
ואז נסעתי לזיו אכלתי בורקסים ופיצה עם בצל וסלאמי
:)

אחרי זה היה איזה סיפור עם ערסים שרצו להרביץ לאיזה ילדה קטנה
זיו נהרס
אף פעם לא היה לנו סיפורים כאלה...
צריך להביא כמה מג"בניקים לסדר את האיזור

"מבצע נ"ז- נקיון זיו"

אגב
...

בנות...
למה אתן מסובכות =[



אלבום חדש לטסטאמנט מלך
שבוע הבא דיסוננט

ובתכלס.
למי אכפט.
יש לי בראוניז!
מה עוד אני צריך.
נכתב על ידי , 2/4/2008 23:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנטוך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנטוך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)