לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עיתונות אזרחים

בלוג זה הוא חלק ממטלה בקורס הנקרא עיתונות אזרחים

כינוי:  sarabm

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

4/2008

Let me introduce you Mr Hilton!!!


שלום שלום, תירגעו פריס הילטון לא התחתנה, אני רוצה להכיר בפניכם את מר פרז הילטון כתב רכילות בריטי פופולרי ביותר.

פרז הילטון, או בשמו האמיתי: מריו ארמנדו לוונדיירה ג'וניור, נחשב בגילו הצעיר, 29, למלך הרכילות בהוליווד.

פרז החל את דרכו בבריטניה כשחקן כושל, שעבד בעבודות זמניות כדי לשלם את החשבונות, אחראי על פרסומים בארגון הומואים, יח"צן של תערוכות מסחריות וגם כתב במגזין "סטאר", שפיטר אותו.פריצת הדרך החלה בבלוג הפרטי שלו בו הוא מלכלך על סלבריטאים שהוא אוהב ומעריץ כאחד. סגנון הכתיבה שלו היא ילדותית, בוטה ווולגרית במיוחד, אך זה מה שהפך אותו לתופעה תרבותית. ממש בן לילה הפך פרז מפלוני לתופעה תרבותית. ההשלכות לתהילה הזאת היא שפרז רכש חברים חדשים ובעיקר אויבים בקרב הברנז'ה ההוליוודית, כאשר אחד החברים הללו היא פריס הילטון המהוללת. פרז מעריץ את מיס הילטון ולאחר שהפכה להיות חברה קרובה החליט לצאת במחווה שתראה לעולם כולו כי מריו מכיר את פריס הילטון ושינה את שמו לפרז הילטון. שמו זה הולך לפניו בכל.

 

 

לפי נתוני ComScore Media Metrix, שעוקבת אחר מספר הגולשים באתרים באינטרנט, האתר של לוונדיירה - Perezhilton.com. נמנה עם עשרת האתרים הפופולריים ביותר העוסקים בחדשות מעולם הבידור. הוא מושך 1.7 מיליון גולשים בארצות הברית בכל חודש, ו-2.6 מיליון בכל העולם.

 

ההצלחה הגדולה הזאת נובעת מכך שפרז אינו חושש לבטא את כל אשר חושב ובנוסף הוא מתפאר במקורות האמינים שלו ואף כתבי רכילות פונים אליו לשם אימות סיפורים על הברנז'ה ההוליוודית. סגנון הכתיבה של פרז אינו המאפיין היחיד המבדל אותו מהשאר נוסף לכך גם הגישה הילדותית שלו. ניתן למצוא באתר שלו תמונות של סלבריטאים שהוא לא אוהב וצייר על פרצופם תוספות כמו קרניים, שפם וכדומה או צילומי וידאו ביתיים שלו מחקה מפורסמים. הגישה הילדותית הזאת, היא שהופכת את פרז והאתר שלו לפופולרית ביותר.

 

עם זאת, יש להתייחס לאספקט המשפטי בעניין ההתבטאויות אודות אנשים אחרים.הבלוג של הילטון מעלה גם סוגיות משמעותיות הרבה יותר, שנוגעות לאתיקה של הרשת ולגבולות המטושטשים שבין דיווח בלוגי לדיווח עיתונאי, המחויב למערכת כללים נוקשה.

בעקבות כך הצהיר פרז באתר שלו את ההודעה הבאה: "עניינו של האתר הוא רכילות וסאטירה. התוכן המפורסם בו כולל שמועות, ספקולציות, הנחות, דעות ועובדות. הפוסטים עלולים לכלול מידע שגוי או בלתי מדויק. בעל האתר אינו ערב למידת הדיוק של כל מידע המופיע בו". הצהרה זו אינה מניחה את הדעת ולא מונעת מסלבריטאים רבים להגיש תביעות דיבה.

 

פרז אינו מתרגש מכל העוינות כלפיו מצד הסלבריטאים כל עוד מספר הכניסות לאתר שלו הולך וגדל. לטענתו, הוא עוד לא הגיע לשיא הקריירה שלו ויש לצפות לסנסציות חדשות.

הבחור אינו יודע גבולות, ולנו רק נותר לשבת ולחכות לאייטמים חדשים, אז תהנו!!!

נכתב על ידי sarabm , 6/4/2008 08:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsarabm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sarabm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)