לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Freedom~


...My world, my ruls


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

2/2008

הפרסה התהפכה שוב...


הלוואי הייתי יודעת יותר...
הייתי הכי חכמה,
אבל אז הייתי בטח משועמת רצח,
באמצע, זה המיקום הטוב ביותר בישבילי,

לפני כיומיים החיים שלי נראו כגהנום,
הפרסה הייתה הפוכה(מזל רע)


ואז לפתע אחרי יומיים החיים פתאום כל כך קלילים,
הפרסה התהפכה שוב(מזל טוב)


עכשיו, אני לא מאמינה במזלות ושטויות אחרות,
אבל ככה אני מבעטת את המצב שלי בצורה הכי נוחה...
בכל מקרהה, הציונים סבירים, בני התמותה בתיכון שלנו מעצבנים כמו תמיד,
חיי התיכון לא קלילים(כאילו שהם פעם היו קלילים!)
XD
בכל מקרה, אין לכם מושג על מה אני מדברת לא כך?
ובעצם, אין לי שמץ מה לומר,רק רציתי לומר, שאנשים, או בני תמותה(ככה עדיף לקרוא להם)
הם מכוערים נפשית! כולם! גם אני אתה,את הוא והם!
כולנו מכוערים נפשית!!!!!!!!!
DDD::

טוב, עכשיו כשהסברתי את עצמי,
פחות או יותר...

צ'או!!
נכתב על ידי ~MaD HaTteR , 28/2/2008 20:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רוב שלומות~


טוב אז ככה,
אני די חדשה אז אני לא מבינה כאן כלום!
למרות שיש לי מלא חברות שרשומות כאן,
למרות ששמעתי תגובות ממש רעות על ישראבלוג,
בכל מקרה פתחתי בלוג משיעמום,
אז ככה...

יש מצב אני אכתוב פה ת'סיפור שלי או סתם קטעים מפגרים שכתבתי,
אולי אשים תמונות שצילמתי ואולי סתם עידכון על היום שלי,סבבי
 אז אני,
חולת אנימות,
אוהבת חתולים,
אומנות וציור,
לחלום,לישון ולשמוע מוזיקה...
!This Is My Life :3

נכתב על ידי ~MaD HaTteR , 25/2/2008 22:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ~MaD HaTteR

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~MaD HaTteR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~MaD HaTteR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)