לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפרוייקט שלי


יש לי לחץ באוזניים וסרטים כחולים בראש, יש לי עראק ופסנתר ואין לי אהבה בינתיים (הכל נכון חוץ מהלחץ, הסרטים, העראק והפסנתר)

Avatarכינוי:  roject Yפ

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

על טעם וריח


אתמול אני נכנסת לתומי לרכבת התחתית, בכיוון הלא נכון, אבל בזה נטפל אחר כך.

מתיישבת לתומי על כיסא תם למראה.

מולי ישבו שני גברים.

זה שמשמאל החזיק עיתון. 

הוא הרים את העיתון כדי שיסתיר את פיו ולחש משהו לחברו תוך כדי שהוא עושה תנועות עם הראש לכיווני.

ואז חברו, ימח שמו ושם זכרו, עונה: "לא, היא ממש לא הטעם שלי".

מילא, לא הטעם שלו, אבל למה לעקם את הפרצוף?!

מזלו שספרתי עד עשר. אחרת הייתי קופצת עליו!

תוך כדי הספירה, כמובן, גיליתי שאני נוסעת לכיוון הלא נכון, סתם מתוך הרגל.

ירדתי בתחנה הבאה. גם ה'ימח שמו' ירד.

התפללתי שמישהו ידחוף אותו לפסי הרכבת כדי שבאמת ימח שמו. ואז שתגיע עוד רכבת וימח גם זכרו. זה לא קרה.

אז המשכתי בדרכי.

 

בסוף, היה יום טוב:

שמש,

צבעים

וחיוך ענקי.

 

 

נכתב על ידי roject Yפ , 4/5/2008 11:27  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroject Yפ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roject Yפ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)