לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפרוייקט שלי


יש לי לחץ באוזניים וסרטים כחולים בראש, יש לי עראק ופסנתר ואין לי אהבה בינתיים (הכל נכון חוץ מהלחץ, הסרטים, העראק והפסנתר)

Avatarכינוי:  roject Yפ

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

שיעור בחשבון


אם אני יוצאת כל יום מהבית בשמונה בבוקר (נגיד ואני לא מאחרת).

לוקחת רכבת במשך 45 דקות.

הולכת למשרד במשך 5 דקות (בוקר, עקבים ואני לפני קפה).

עובדת יום שלם.

עושה עוד לפחות שעתיים נוספות.

אוקיי?

 

עכשיו, בהתחשב בעובדה שיש לי בוס ושיש במשרד מזכירה.

תחסירו את העבודה של הבוס.

תחסירו את העבודה של המזכירה.

תכפילו את שעות העבודה שצריך לעשות כדי להסביר דברים למזכירה.

תחלקו בכמות הסבלנות שאין לי.

תעלו בריבוע את הטלפונים המעצבנים מהבוס.

תחסירו שינה.

תוסיפו 4 כוסו קפה.

תוסיפו מחזור.

 

מה קיבלתם?

יופי.

 

עכשיו תסבירו לי איך קורה שאני עושה את העבודה של הבוס ואת העבודה של המזכירה ועדיין מקבלת את אותה משכורת??

 

 

נכתב על ידי roject Yפ , 5/5/2008 23:17  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroject Yפ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roject Yפ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)