לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפרוייקט שלי


יש לי לחץ באוזניים וסרטים כחולים בראש, יש לי עראק ופסנתר ואין לי אהבה בינתיים (הכל נכון חוץ מהלחץ, הסרטים, העראק והפסנתר)

Avatarכינוי:  roject Yפ

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

פלאי הטכנולוגיה


קבענו לאחת עשרה. תכננתי את הכל מראש בראש, יודעת מה אני רוצה שיהיה ואיך. מתאפרת סקסי-טראש, מעלה ביריות עד לסוף הירך, מניחה תחתוני תחרה על גופי, סוגרות ווים של חזיית פוש-אפ עדינה. נעלי עקב שחורות ומעיל קטנטן סגור למחצה מעל לכל זה. מוזגת כוס יין ופותחת את החלון לעשן. כבר אחת עשרה ורבע. מצלצלת. הוא מרים. "אתה מאחר", הוא מחייך "עכשיו אני כאן". אני שולחת לך שיר, אנחנו מנתקים, אתה מפעיל את המצלמה, שם את השיר ומחכה. הוא מתלהב. עומד לו כבר עכשיו. אם הוא רק היה יודע מה מחכה לו.

 

מדליק את המצלמה. רואה אותה אך היא לא אותי. השיר מתנגן ברקע. קצב סקסי של גיטרות וקול קצת צרוד. היא עוברת מולי על המסך משילה מעצמה את המעיל ונותרת בלַנג'רֶה שחורים. וואו. היא רוקדת. מצחקקת. אני מרים את הטלפון לחייג. היא עונה. מדליקה סיגרה ולוגמת מהיין. אני כבר כמעט ולא שולט בעצמי. אם היא רק הייתה פה לידי. הכל כל כך אירוטי שגם אם מישהו היה יורה לי ברגל עכשיו, עדיין היה עומד לי מהתלהבות. אני נוגע בעצמי, ככה מולה ב"לייב". היא מועכת את הסיגריה במאפרה שלצידה, לוגמת מהיין ושולחת יד לגעת בעצמה.

גמרתי.

גמרתי.

מדליקה סיגריה.

מדליק סיגריה.

כל אחד מול המסך שלו. נרגעים. מעשנים בשקט. לילה טוב. נדבר מחר.

נכתב על ידי roject Yפ , 24/5/2008 13:41  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroject Yפ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roject Yפ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)