לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפרוייקט שלי


יש לי לחץ באוזניים וסרטים כחולים בראש, יש לי עראק ופסנתר ואין לי אהבה בינתיים (הכל נכון חוץ מהלחץ, הסרטים, העראק והפסנתר)

Avatarכינוי:  roject Yפ

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

כל קיץ קורה דבר מה


עונת המונסונים באירופה

לא קר אך הגשם השוטף משרה אוירה של יער גשם טרופי

היבשה רטובה

הג'ונגל האורבני מתנקה אט אט

החיות האנושיות רצות לכל עבר מחפשות מחבוא מהטיפות

הטורפים נעלמים

ורק הבעלי החיים הקטנים נותרים בחוץ

ללא מחסה, כתמיד

האקולוגיה גרמה למטאורולוגיה שמשפיעה על הזואולוגיה

 

ורק לי תפוס הגב...

נכתב על ידי roject Yפ , 27/5/2008 21:05  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לroject Yפ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על roject Yפ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)