לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my photography, my life


הצילום שלי , החיים שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 




הוסף מסר

2/2008

אני צרכה עזרה +פוסט תמונות ראשון


אני צרכה עזרה....בא לכם לעזור לי...?

שמעו ...יש לי "מן ראיון עבודה" כזה...אני צרכה להחליט איזה תמונות לפתח ...

*****כוכביות....ואאאאווווו... ****כוכביות....יפה

***יפה ,צריך שיפור

**יש מלא כאלה...

*איככככככככסססס

 

תמונה ראשונה:...אישה בשקיעה

 

 

תמונה שניה:פרסומת לבמבה

תמונה שלישית: רק לא ליפול..

ואחרון:דיוקן עצמי..

בבקשה תצביעווווווו!!!!

נכתב על ידי , 29/2/2008 17:02  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי...אחרי הרבה..


אחרי הרבה 4 שנים אני חוזרת ...כן כן לפני 4שנים היתתה תקופה מדהימה בישרא-בלוג...הייתה תקופה שכולם עיצבו והיה פה מלא עזרים היום לא נשארו הרבה כאלה יש בודדים ואחדים באמת עושים את זה מאהבה ..הנה בלוג אחד שראיתי שהיא באמת אוהבת את זה...PoisoneD AngeL.

 

 

כן.כן..אני חזרתי אחרי 4 שנים אני חוזרת אבל קצת שונה....
לפני 4 שנים הייתה תקופה מטורפת של עיצובים אין בלוג שלא עשה עיצובים וגם אם הוא לא ידע..כמוני חח...עם השנים ישרא בלוג הוציא ממני משהו שלא ידעתי שזה קיים גיליתי פתאום דבר שנקרא עיצוב גראפי במשך הזמן התחלתי לדעת לעצב..וכמובן כמו כל מעצב כדי לעצב הוא צריך תמונות והתחלתי להתסתכל בתמונות מעלפותתתת....ומשם כל האהבה שנקראת צילום הגיעה....

אחרי 4 שנים קניתי מצלמה מקצועית צילמתי אלבומי בת מצווה ועוד...כמה שזהה נשמע מור אני נורא מודה לישרא שנתן להחשף לדברים האלה!!...ואני חושבת שצריך לשמור את זה ולא להרוס את זה...

 

 

נכתב על ידי , 29/2/2008 14:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה




213
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל1lm1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 1lm1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)