לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פספוס-בלוג שאסור לפספס


יש הרבה כוכבים בשמיים אבל רק אחד זורח-זו אני!!! ועל הבלוג: הבלוג מתחלק ל2 חלקים חלק1-פנאי והומור חלק2-ארץ מופלאה שנקראת טיגיליה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

יום גיאוגרפיה


אני סתם כותבת כי משעמם לי....

היום היה לי בכיתה יום גיאוגרפיה, נשמע נורא אבל היה דווקא די נחמד.

בקושי למדנו, וכל היום רק התכוננו ליום גיאוגרפיה.

טוב, אין לי מה לכתוב אז ביי [:

 

נכתב על ידי , 5/3/2008 20:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מילים לשירים ממחזות זמר


מולאן-אצלי תצאו גברים

נתאמן במרץ את ההונים נביס, וואה!
לא בנות ביקשתי כי אם חיילים אותם נטיס
איזה אוסף של חסרי אונים אבל אומרזאת בקיצור
שאצלי תצאו גברים זה ברור?!

גם שלוות הנפש אך עם אש בפנים
משקיעים קצת רגש ואז מנצחים
אתם חסרי שדרה ונמושות ומצבכם ממש חמור
אך אצלי תצאו גברים זה ברור?!

אין לי כבר כוח להתאמן
זה אותי ממש מרתיח
לא הייתי מעולם מושלם לספור
הוא אותו כהוגן מעצבן
האם להתחפש אצליח?
ובילדותי למדתי לשחות

כמו גברים
הם מהירים כמו זרם מים (גברים)
וחזקים כמו הסערה (גברים)
ועצמתם היא של אש לוהטת
מסתוריות- כותרת אדירה!

האויב בשער
אנו נתגונן
אם לחיות חפצתם
יש להתכונן
מי שלא בנוי לקרב ראוי שילך הוא כאן גמור
כי אצלי תצאו גברים זה ברור?!

כמו גברים
הם מהירים כמו זרם מים (גברים)
וחזרים כמו הסערה (גברים)
ועוצמתם היא של אש לוהטת
מסתוריות- כותרת אדירה!

כמו גברים
הם מהירים כמו זרם מים (גברים)
וחזרים כמו הסערה (גברים)
ועצמתם היא של אש לוהטת
מסתוריות- כותרת אדירה!

שיר הדוב

חפש תמיד רק את הטוב
שבאמת נחוץ לדוב
ושכח את הצרות שבחיים

דברים פשוטים יש פה לרוב
הטבע הוא נדיב וטוב
הוא מספק לנו את הצרכים

בבוקר בערב,
בגיא או בהר,
דבר לא חסר לי
אם חם ואם קר

דבורים יעופו מסביבי
יכינו דבש לי כלבבי
מתחת לסלעים גדולים יש - מושבות של נמלים

תראה שהדובים זקוקים רק למעט,
לכלום כמעט!

חפש תמיד רק את הטוב שבאמת נחוץ לדוב
ושכח את הצרות שבחיים
כדאי לראות מה יש קרוב
ואת כל היתר לעזוב
לכן לדוב כל טוב וגם נעים

אם אתה רואה צמח אשר יש בו קוצים
להבא תלמד לקח-
גם לחשוב שרוצים
אל תקטוף את הפרי בלי לנקוט זהירות
בשביל לאוכלו השתמש בשיפוט!
וגם דחיפה כאן תעזור-
הפרי חיש לידך ינשור

האם למדת משהו?

אם תסתפק רק במעט שטוב לדוב
אז תחייה בטוב

- ואל תבזבז את זמנך על דבר מעיקר,
על דבר שרצית אבל הוא מיותר

בסוף יתברר שאפשר בלעדיו ומזמן בכלל וויתרת עליו
אז כדאי לך לחשוב
שגם לך נחוץ רק מה שטוב לדוב

חפש תמיד רק את הטוב
שבאמת נחוץ לדוב
ושכח את הצרות שבחיים

דברים פשוטים יש פה לרוב
הטבע הוא נדיב וטוב
הוא מספק לנו את הצרכים
הוא מספק לנו את הצרכים

משתגע כבר מלך להיות

כשאמלוך אביס את יריבי במלחמות
הו איזה מל של חיות כמעט בלי שערות
כולם לי ירכשו כבוד יהיה מורם מעל
אני כבר מתאמן כיצד לשאוג בקול נזעם
השתדל בבקשה שלא לעשות שטיות
משתגע כבר מלך להיות
יש לך עוד דרך ארוכה אדוני אז תקשיב לי
איש אינו יאמר לי מה ולא מותר לי
התכוונתי לומר ש..
רק לשם ללכת לקום ולא לשבת
רציתי רק לומר ש...
תראה אתה לא תופס ש...
תקשיב רגע!
חופשי לרוץ לאן שארצה
טוב זה לא בא בחשבון
ואיש עלי את פיו לא יפה
אני חושב שלא יזיק אם ננהל שיחה
מלכים לא מקבלים עצות מעבד שכמותך
אם המלוכה התדרדרה אני פורש מיד
מהשרות מאפירקה אשקיף לי מהצד
הילד מתפרע בלי גבולות
משתגע כבר נלך להיות
אם תביטו שמאל אם תביט ימינה
תמיד אני יהיה שם גבוה מעל כולם
עוד לא...
נשיר לסימבה בקולי קולות
ממהרים ועד הגאיות
כי לשלטון עתיד הוא לעלות
משתגע כבר מלך להיות
משתגע כבר מלך להיות
משתגע כבר מ.....לך להיות

 חלק מעולמם

רק התבונן כאן הם כולם אוסף נפלא
כל פריט בו מושלם
ואז תומר שרק לי יש הכל בעולם.
כאן המטמון זה אוצרי לא האמנתה שזה אפשרי
אבל אני אז אומר כן זה מקור אושרי.

משחקין ובובות מכל צבע ודברים משונים עד מאוד
אתה רוצה דרמבלבוס?
יש בשפע, אך אני אבקש עוד ועודדד...

רוצה להיות עם בני האדם רוצה לראות איך רוקדים בשניים
איך מהלכים הם על איך קוראים לזה? או רגליים
עם סנפירים לא ארקוד לעולם כדי להלך
נחוצות רגליים ולשותת סתם ב.. מה המילה הזאת? רחוב

שם הם הולכים שם הם רצים שם הם
בשמש מתרוצצים וגם אני זה רצוני להיות איתם
מה לא אתן אם רק אזדמן מחוץ למים
הון אשלם ליום שלם על חול חמים

ביבשה כל הבנות בוודאי חופשיות כמו רוח
כבר נמאס לי אין לי כוח רוצה לעמודדד....
אלמד בספרים מחוכמת הסופרים
אשאל שאלות ואשאב כך ידע
מה בוער כאן בקצה הנר מה המילה? אששש...

רק אבקש להיות איתם לצוף מעל גלי המים
מחוץ לים...בעולמם של בני האדםםםם....

היפה והחיה

כמו ניגון עתיק
שלעד חוזר
לב בודד חושש
עד שהוא פוגש
לב בודד אחר

זה קורה פתאום
רק שבריר שניה
ואותם פנים בתע משתנים
היפה והחיה

אין לזה הסבר
זו אמת קדומה
כמו שלעולם כשהלילה תם
מפציעה חמה

מסכות נופלות
ונפתח חלום
שדרכו רואים את שלא רואים
במבט ראשון

כמו ניגון עתיק אהה אהה
שהיום היה ולעד חוזר נצח נישאר
היפה והחיה אהה אהה אהה
הניגון חוזר נצח נישאר
היפה והחיה אהה אהה אהה
נכתב על ידי , 1/3/2008 20:19   בקטגוריות פנאי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מטע השקדיות האינסופי


שלום לכל מי שקורא את זה,

היום אני במצב-רוח רומנטי!

אני רוצה לספר על מקום מקסים שהייתי בו.

המקום הוא למעשה, מטע שקדיות. מטע שקדיות ענק.

והמטע הזה מקסים, הוא נמצא ליד ''מיני ישראל''.

כשעומדים שם בין אלפי שקדיות, מאבדים את חוש הזמן.

שוכחים מהדקות, והשניות והשעות ופשוט מקווים שזה יימשך לעולמים.

מעל האדמה האפורה והיבשה מתעופפים עלי כותרת ורדרדים

והשמש שוקעת. ברגעים כאלה אתה יכול להרגיש שגם את\ה שקדיה

(או לפחות להשתוקק גם להיות שקדיה) ופשוט לשמוח!!!

 

  

 

 

נכתב על ידי , 1/3/2008 19:18   בקטגוריות אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חוקי מרפי


 
אם משהו יכול להתקלקל, הוא יתקלקל.
אם משהו לא יכול להתקלקל, הוא יתקלקל.
אם סדרה של דברים יכולה להתקלקל, היא תעשה זאת בסדר הכי גרוע האפשרי
לא משנה מה התקלקל, תמיד יהיה מישהו שיגיד שהוא ידע שזה יקרה
 
.תמיד כשתהייה לבד בבית ותתקלח, הטלפון יצלצל. ברגע שתצא מחדר המקלחת,
 
ינתקו את השיחה
.
מכל הדברים שיכולים להתקלקל, זה שיעשה הכי הרבה נזק יקרה
הדברים ייעשו יותר גרועים בו זמנית
הטלפון יצלצל כשתעמוד בצד השני של הדלת ותחפש את המפתח
הדבר ששכחת לקנות הוא הדבר שגרם לך ללכת לקניות
כל מה שיכול להתקלקל מתקלקל וברגע הכי לא מתאים
תמיד כשתזדקק לחוק מרפי- הוא לא יקרה
בזמן שאדם מגרש נמר מפתח ביתו, זאב נכנס בדלת האחורית.
בחיפוש יסודי אחר האבדה
,
 תמיד תמצא את כל מה שאתה לא מחפש.
חברים יכולים ללכת ולבוא,
אך אויבים נשארים ומצטברים
.
אם בחרתם בדרך כלשהי
היו בטוחים כי יש דרך קלה יותר.
 
 
 

נכתב על ידי , 1/3/2008 18:59   בקטגוריות משפטים ''מפוספסים'', אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פתגם סיני עתיק אומר שכשאין מה להגיד תגידו פתגם סיני עתיק!


 
בבואך להכות כלב, ברר תחילה מי אדוניו.
. במדינה מסודרת בושה להיות עני, כאשר המדינה באי-סדר בושה להיות עשיר.
שמור את היד השבורה שלך בתוך השרוול
. תן לאדם דג - והשבעת אותו ליום אחד, למד את האדם לדוג - והשבעת אותו לכל החיים
. אין לנפש סוד שההתנהגות לא מגלה
. זה ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אבל זה שאינו שואל נשאר טיפש לנצח
. להרוג את הכלב לא מרפא את הנשיכה
. ככל שהרגשות רחוקים יותר, רבים יותר הנימוסים
חפור את הבאר לפני שתהיה צמא
לאנשים קטנים קשיים קטנים לאנשים גדולים קשיים גדולים 

  

 שב רגוע ליד הנהר, הבט על הזרם וחכה שגופות האויבים שלך יסחפו בנהר.

נכתב על ידי , 1/3/2008 08:06   בקטגוריות משפטים ''מפוספסים''  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(: DaDkEsH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (: DaDkEsH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)