לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Caught Myself


from saying something than I should've never thought

Avatarכינוי:  אננ:]]

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

פוסט כי משעמם לי...


נממ משעמם לי

ואין לי משהו יותר טוב לעשות...

אז הנה פוסטP:

 

נממ נתחיל בכמה תמונות שצילמתי עכשיו

כי היה לי משעמם -.-

חהחהD:

סורי על הכיעור><

 

 

 

 

 

נממ הייתי לפני כמה ימים בים

והיה לי משעמם

אז התחלתי לצלם [כמה צפויP:]

והנה התוצאות המזוויעות

למרות שיופי כזה קשה להרוסXD

אני כישרון -.-

 

 

 

בתמונה השנייה

אפילו לא היו אפקטיםO:

חחח סטיילP:

 

נממ נסיים עם תמונות מהפסקה אחת

לפני כמה ימים...

בעת ניסיון לצלם נופים מסויימים :גבותגבות:

עשיתי פפראצי לאננ ואליססD:

התכוננו למחזות קשים... [אנהXD]

ולאליס השקסית ביותר333>

XD

אין תמונות שלי

לא זוכרת למה...חחח

 

 

 

 

חחח שקסותי

לא להרוג אותיP:

 

נממ נראה לי שחפרתי מספיק בינתיים

מעניין מתי אני אזכר בבלוג בפעם הבאה...XD

 

3>

 

נכתב על ידי אננ:]] , 20/2/2009 20:55  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kiwi ;3 ב-21/2/2009 10:10
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאננ:]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אננ:]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)