לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

La vie dans la Satla

Listen to da silence, Jah Loves us!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

התחלה


טוב אז זה הפעם הראשונה שלי...
אני עזבתי את הארץ לפני חצי שנה בערך, זה אחד הדברים היותר גדולים שעשיתי בחיים שלי מאז שאני זוכר את עצמי... זה הפעם הראשונה שאני מרגיש את מה שמרגיש עולה חדש שלא מבין שפה ולא מבין את המקום.
עד שלא הגעתי לפה לא חשבתי באמת שיש אנשים שמדברים אנגלית, תמיד חשבתי על זה כשפה שמשתמשים בה כשפה אוניברסלית... הייתי טמבל |: , לא שזה השתנה אבל לפחות למדתי משהו D: ...

לא הבנתי בחיים שלי כמה זה קשה לדבר שפה אחרת, להיות חייב לדבר בשפה אחרת, איך שלהתבטאות בדיבור נהיה יותר ויותר קשה גם בעברית וגם בשפה אחרת, זה כאילו שיש לך מחסום בראש שלא נותן למילים לצאת החוצה, איך זה שאתה רואה אנשים ממקומות שונים איך הם חושבים אחרת ממה שאתה חושב, כל התפיסת עולם שלהם שונה משלך, להבין שבאמת לא סתם יש הרבה מדינות בעולם אלא שלכל מדינה באמת יש דרך שונה יש מחשבה שונה.

כשעזבתי את הארץ דימיינתי לעצמי שזה יהיה דבר טוב, כנראה שלא דימיינתי לעצמי כמה שזה יותר טוב, כשאתה במקום אחר אתה מבין מה זה הבית האמיתי שלך, מה זה המקום שאתה מרגיש בו הכי טבעי בעולם, איך זה להיות שונה בדברים הכי רגילים שאתה עושה, זה מטורף...

גם פה פעם ראשונה ראיתי את השלג, זה אחד הדברים היותר יפים שראיתי בחיים שלי, הנוף האחר שיש פה, זה באמת העולם הגדול ואנחנו כולנו קטנים פה, ובכולנו יש עוד עולם אחר שאנחנו עוד יותר קטנים בתוכו, וככה אני יכול להמשיך עד מחר... אבל זה לא הסיפור, עכשיו אני מבין עד כמה אני לא חכם, עד כמה אני עוד יכול להבין, ובאמת שאפילו השמיים הם לא הגבול, אין פה גבולות...

טוב בקיצור זיינתי לכם את השכל עד עכשיו אני יודע זורק דברים שעולים לראש, לא יודע מה לכתוב חוץ מזה, אין לי רעיונות... טוב זה מה שאנשים גם ככה עושים פה, כותבים דברים שעולים לראש ומזיינים תשכל, בלוג... מוזר |: ...
נכתב על ידי , 1/3/2008 22:17  
410 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoodik אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Doodik ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)