לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בנית לך בית וחצבת אותו בנצח



כינוי: 

בת: 30

ICQ: 284113625 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2009

אף בן אדם בעולם לא שווה את העצב שלכם ..


 

 

 

 

אתה יודע שפגעתי בי , אתה טיפוס כזה .. שמשחק בבנות .

שלא אכפת לו

בלי שאתה שם לב אני פגועה וכואבת

בלי שאתה שם לב אני מתייאשת , נשברת ..

כל פעם אני חושבת מה יהיה עכשיו , מה יהיה אחר כך ? ..

אם גם אתה חושב עליי ?

אם גם אתה מרגיש כמוני ?

אי אפשר לדעת אף אם אתה עצוב , אם אתה מחייך ..

אתה מזלזל בי לא אכפת לך מכלום .. אתה אוהב את עצמך יותר מדי

אבל זהו , אני חושבת שהגיע הזמן לנסות לשים סוף לאהבה הזאת

עם כל הקושי ועם כל האהבה שיש זה לא שווה את הסבל  ..

אהבה שהביאה לי כמה רגעים של אושר ואחר כך שוב אותה האכזבה

הכאב , הפגיעה , הסכין בלב ..

- זהו זה נגמר -

לאט לאט אני מתחילה לאסוף את כל הרסיסים והשברים שגרמת לי ..

לאט לאט להתרגל למצב הזה להיות כאן בלעדייך ..

אני רק רוצה שתבין שאני באמת אוהבת ,

ובחיים לא תבין מה עשיתי , בשביל האהבה הזאת

כמה רציתי שתמיד תחייך שתמיד יהיה לך טוב !

אחרי הכל כואב לי לראות אותנו נשברים ..

לא רציתי לוותר אבל לא השארת לי ברירות

כמה שלא דיברתי והערתי לך לא השתנית נשארת בשלך ..

ובזה הרסת הכל , כי אני יודעת שאם היית מתאמץ רק קצת הכל היה נראה אחרת ..

 

 

***

 

החיבוק הזה שאתה נותן לי תמיד , אני כלכך זקוקה לו עכשיו ,

המבט הזה בעיניים שלך , שאף פעם לא הבנתי מה באמת המשעמות שלו ..

 

 

 

 

נכתב על ידי , 5/5/2009 15:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשללי 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שללי 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)