לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק עוד סיפור אחד ודי..



כינוי:  "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי

מין: נקבה

ICQ: 111111111 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

...


אני בדיוק עכשיו כותבת את הפרק הבא, לפי הבקשה שלכן[או לפחות מה שהיה עד עכשיו] אני יעשה פרקים קצרים כל כמה ימים.

יומיים שלושה ככה

דפדפתי כרגע בתגובות ואני רואה שבפרק השלישי הוסיפו עוד שתי תגובות, נכנסתי ליראות ונתקלתי בתגובה[שזאת בעצם אותה תגובה פעמיים:|] ממש לא נעימה לעין...

 

נטעעע , 19:34 27/11/2008:
את הולכת לפאנפיקים אחרים ונותנת ביקורת כי את סופרת מקצועית...
אז אני מציעה לך להרגיע מאמי,ותתחילי לראות את הבעיות אצלך כי יש מלא...

 

קודם כל אני בטוחה שאותה אחת עוברת פה כדי ליראות אם כתבתי לה חזרה..

אז אני רק רוצה להגיד לך שאני לא כותבת ביקורות לפאנפיקים אחרים:| אלא אם כן יש שגיאות כתיב כי זה מפריע לעין

חוץ מזה אני לא סופרת מקצועיתZD אני כותבת בשביל עצמי ובשביל הכיף ובשביל הקוראים שלי והתיבה שלי לא מושלמת כמו של אף אחד אחר.

ולא אני לא ירגע חמודה אל תעצבני אותי ובואי תספרי כאן לכולם מה הבעיה אצלי, כי בנתיים אני לא רואה שיש כאלה עובדה שכולם אהבו את הסיפורים שכתבתי עד עכשיו ומחקתי.

וגם אם לא אהבו אמרו מה יש לשפר ולא לקחתי את זה כתגובה בונה ולא סתם כמישהי שרוצה להעיר מתוך לא יודעת מה.

וחוץ מזה, אני לא זוכרת שכתבתי משהו הערה לפיק כלשהו, תשלחי לי אותו ואז נדבר טוב חמודה? להתראות.

נכתב על ידי "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי , 29/11/2008 09:15  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"לא שונה-מיוחדת."-פרק 5:


הודעה חשובה בסוף! חובה לקרוא!!

 

מאירועי הפרק הקודם:

 

*יותר מאוחר בערב*

"יא ווילי! איזה בית ענק יש לידיד הזה שלך!" אגם אמרה כשנכנסנו לבית של ניב

"שנאל!" שמעתי את קולו של תום מאחורינו

"זה ההוא שאמרתי לך שמעצבן אותי." אמרתי לאגם והסתובבנו

"בסוף באת!" הוא חייך "מי זאת?" הוא בחן את אגם

"חברה שלי, אגם-תום, תום-אג...-"

"מה את עושה פה?"

"מה אתה עושה פה?" הם שאלו יחד עוד לפני שסיימתי את המשפט.

 

"אתם מכירים?" שאלתי מופתעת

"בטח! זה תום שאמרתי לך!" היא חייכה והחיוך שהיה על פני קודם לכן נחמק.

"זה הוא?"

"את הרבה יותר יפה מבתמונות." הוא החמיא לה והיא הסמיקה

"תודה." היא חייכה, "גם אתה."

"אה שנאל, דיברתי עם ההוא שאמרתי לך, הוא אמר שבסדר וכשהוא ימצא אותך הוא ידבר איתך כבר."

"שיהיה.." סיננתי "אגם את באה?"

"מה.. לא שנייה אני צריכה לרגע לדבר איתו." היא חייכה והלכה עם תום לבחוץ

"נוו יופי." נכנסתי לתוך הבית שהיה מפוצץ באנשים, הרוב היו כאלה שראיתי מהשכבה היו כמה חברים של תום וניב ועוד כמה אנשים שאני בכלל לא מכירה.

טוב בעצם אני לא מכירה כאן אף אחד חוץ מניב תום אגם ועוד איזו אחת שניב הכיר לי אבל גם היא לא משהו.

"שנאלי." מישהו חיבק אותי מאחורה

"ניב." זיהיתי לפי הבושם

"איפה החברה שלך?" הוא שאל וישבנו על המדרגות

"אתה לא תאמין, היא ותום מכירים דרך האינטרנט והיא חופרת לי כל היום על כמה שהנוא חמוד וחתיך ובלה בלה בלה."

"זאת החברה שלך?!" הוא שאל "וואי את לא מבינה איזה סרטים הוא עושה לי על זה, היא חמודה כזאת ויפה ובלה בלה בלה ואין לי כוח לשמוע אותו יותר" ניב אמר וחייך

"וואי אתה לא מבין.. היום מוקדם יותר תום בא אלי ועושה לי כזה 'תגידי שנאל אם הייתי אומרת לך שיש מישהו שאוהב אותך, אבל הוא מתבייש לבוא ולהגיד לך, מה היית אומרת?' ואני כזה: 'שהוא פחדן' והוא עושה לי 'אבל הוא מתבייש זה לא שהוא פחדן' ו..אוף עזוב מה אני משגעת אותך?" שאלתי ובהיתי באנשים שעברו

"ניב הכל בסדר?" שאלתי והסתכלתי עליו מעבירה יד מול הפנים שלו

"מה.. כן כן בטח!" הוא חייך חיוך מאולץ

"אני מתה לדעת מי זה.." אמרתי והסתכלתי עליו "מי זה יכול ליהיות?" שאלתי

"אה.. לא.. לא יודע.." הוא קם מהמדרגות "אני הולך שנייה טוב?" הוא ירד למטה ונעלם בין על האנשים

"נוו יופי." סיננתי לעצמי

 

 

"אז מאיפה את מכירה את שנאל?"

"אנחנו חברות ממש טובות עוד מהגן"

"את יודעת.. לא דמיינתי אותך כזאת."

"כזאת מה?" היא שאלה וחייכה

"כזאת, חמודה יפה.. במצלמה היית ניראת אחרת."

"גם אני לא דימיינתי אותך כזה." היא חייכה בשובבות

"כזה מה? חתיך?" הוא חייך בשחצנות

"שחצן סנוב תופס מעצמו יותר מידי ערס."

"זה לא היה נחמד במיוחד." הוא אמר "אבל תודי שאני חתיך." הוא חייך חיוך מושלם

"אפשר לומר." היא חייכה וקמה מהמדרכה מנערת את הג'ינס "אני אלך לחפש את שנאל, בטח היא לבד." היא חייכה אליו בפעם האחרונה ונכנסה לבפנים

 

"שנאל שנאל שנאל!" אגם עלתה במדרגות וישבה לידי בחיוך ענק

"מה?"

"מה יש לך?" החיוך ירד מפניה

"לא כלום! חוץ מזה שתום זה ההוא שאמרתי לך שאני שונאת, מתעבת! ו..את.. את משאירה אותי לבד והולכת איתו, את יודעת שאני לא מכירה פה אף אחד גם ככה."

"אבל תקשיבי רגע." החיוך חזר לפניה "הוא כזה...-"

"לא בא לי לשמוע עליו." אמרתי וקמתי, "אני הולכת לחפש את ניב." אמרתי וירדתי למטה.

הייתי בעצבים ולא רציתי ליראות אף אחד, יצאתי החוצה ואז חזרתי שוב לבפנים

"אגם." עליתי למעלה, היא ישבה עם תום וצחקה איתו כאילו אני לא קיימת

"ממ?" היא הרימה את ראשה אלי

"אני הולכת הבייתה את תסדרי לחזור?"

"אני יקח אותה." תום אמר לפני שהיא ענתה

"יופי, ביי." אמרתי וירדתי למטה לחפש את ניב להגיד לו שאני הולכת.

"את מי את כבר מחפשת?" ניב בא מאחורי

"אותך.." חייכתי והבטן שלי עשתה סיבובים באוויר רק בגלל שראיתי אותו, "אני הולכת הבייתה." אמרתי

"מה? למה?" הוא שאל

"לא יודעת, אין לי מה לעשות פה."

"איפה החברה שלך?" הוא שאל

גלגלתי עיניים, "עם תום."

"נוו תישארי בשבילי!" הוא אמר במבט מתחנן

"אני לא מכירה אף אחד פה." מלמלתי

"טוב עזבי, לפני שאת הולכת אני יכול לדבר איתך?" הוא שאל

"כן." הנהנתי לחיוב ויצאנו החוצה

"תיראי.. אנחנו לא מכירים הרבה זמן.. ו.. אני ידע שזה ישמע מוזר ואת בטוח תצחקי על זה ששלחתי את תום להגיד לך את זה.." הוא חייך ויכולתי להישבע שראיתי אותו מאדים "את פשוט לא מבינה מה את עושה לי כל פעם שאני רואה אותך וכשאני חושב שאנחנו רק ידידים ולא מעבר לזה.." חייכתי-ידעתי שזה הוא.

"וזהו, אני פשוט אוהב אותך."

"אני לא יודעת מה להגיד." חייכתי, מוקסמת ממנו-בחיים לא אמרו לי דברים כאלה ועוד בצורה כזאת יפה בד"כ בנים בת"א היו זורקים לאוויר "את רוצה ליהיות חברה שלי" כן-כן, לא-לא. זה לא שינה להם ממש אף פעם אחד לא אמר לי שהוא אוהב אותי.

"את לא צריכה להגיד כלום." הוא חייך את החיוך המושלם שלו, "את רוצה ליהיות חברה שלי?" הוא שאל

הסתכלתי עליו לכמה רגעים, לא כל-כך ידעתי מה להגיד..

"טוב..יודעת מה? ניראה לי את עוד בהלם.. תחשבי על זה דברי איתי מחר טוב מאמי?" הוא שאל ואני רק חייכתי, חיבקתי אותו ובאתי לעבור את הכביש

"שנאל!!"

 

היי לכן קוראות יקרות..

אני מה זה מצטערת שחיכיתן הרבה זמן וגם יצא קצר

כתבתי את הפרק בקושי ומחקתי וכתבתי ומחקתי יש לי בראש את מה שאני רוצה לכתוב אבל זה לא יוצא לי ארוך.. לא יודעת למה.

וזה לא שאין לי רעיונות או שקשה לי לכתוב, ברצינות.

אני פשוט לא מצליחה להאריך את הפרקים ואז אתם מתייבשים וכאלה..

אני פשוט רוצה לשאול שאלה פשוטה..

אתן מעדיפות פרקים ארוכים פעם בשבוע וחצי ככה או פרקים קצרים כל כמה ימים[לא יודעת עוד כמה אני כבר יראה]?

בבקשה תענו, זה חשוב לי.

נכתב על ידי "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי , 28/11/2008 21:56  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של DD: ב-16/12/2008 16:59
 



פרק 4.


נממ נממ כאן ליאן:P

עיצבתי למאי את הבלוג מחדשDD:"

מה אתם אומרים? אני חושבת שיצא ממש יפה(:

טוב אז בלי הרבה חפירות.. לפרקPP: [כבר אמרתי שנכנסתי לקטע של הבלוג יותר מידיXD]

 

"לא שונה-מיוחדת."-פרק 4:

 

*כעבור שבוע וחצי*

"אז אגם חברה שלי תבוא לכאן ביום שישי-מחר, כאילו לקרובת משפחה שלה אבל היא תיהיה איתנו, ואז..-" קטעתי את עצמי "ניב מה יש לך?" שאלתי והוא הסתכל עלי כאילו נחתתי מהירח

"אה.. כלום." הוא חייך

"אוקיי, אז אתה מקשיב?"

"אה.. כן בטח."

"אז אמרתי שמחר, ביום שישי החברה שלי תבוא לקרובת משפחה שלה, אז יש מצב שהיא תבוא איתנו למסיבה.. זה בסדר נכון?" שאלתי

"צריך לדבר עם תום." נאנחתי,"עוד פעם תום הזה? בחייאת ניב, זה מסיבה שלך, בבית שלך! מה תום קשור לכל העניין?!"

"נוו הוא עוזר לי, מה יש, שנאל?"

"כלום, יודע מה? לא חשוב. אני יגיד לה שלא נלך."

"מה? למה?"

"כי אם היא לא תבוא אני לא ישאיר אותה לבד."

"אבל...-"

"דיי ניב זה לא משנה." אמרתי וכשהגענו לבניין הלכתי לכיתה והוא הלך לתום והחברים שלו.

"את שנאל, נכון?" שאלה אחת מהבנות בכיתה בזלזול

"כן,  צריכה משהו?" עניתי ובהיתי בלוח

"שתתרחקי מניב."

גיחכתי, "ניב?"

"כן ניב! אני שמה לב שאת רוצה אותו, כולם רואים את זה." היא אמרה והשפוטות שלה-שאגב הן היו לבושות כולן בוורוד-הקיפו את השולחן שלי

פשוט צחקתי לה בפרצוף, מה את צוחקת?!"

"פעם לא האמנתי בזה שאומרים שבלונדיניות הם סתומות, עכשיו אני בטוחה בזה." צחקקתי

"שמעת אותי?! למה אם לא את לא יודעת מה אני יעשה לך, את לא מכירה אותי."

"מה כבר תעשי לי? תקראי לאבא שלך?"

"את רוצה לנסות אותי אני מבינה." היא אמרה ושמה את ידייה על מותניה

"ילדה באמא שלך, רדי ממני טוב, אני לא עוד אחת מהחברות שלך." צחקקתי

הילדה מושפעת מסרטים סיפורים וטלנובלות.

היא הסתובבה ויצאה מהכיתה, אחריה השפוטות שלה.

ניב בא להיכנס לכיתה אבל היא נמרחה עליו כמו לא יודעת מה.

ניב הוציא כמה הזמנות ככל הניראה ונתן לכל אחת מהן אחד ואז בא אלי.

לא התייחסתי אליו.

"שנאל." הרמתי אליו את מבטי באדישות

"מה?" שאלתי

"תראי אני לא התכוונתי מקודם שזה יצא ככה."הוא אמר

"גם אני לא מתכוונת להרבה דברים."

"קחי."

"מה זה?" שאלתי

"בלי זה אי אפשר להיכנס." הוא אמר ונתן לי שתי הזמנות

"ניב אל תיתן לי את זה בכוח."

"זה לא...-","ניב!" תום נכנס לכיתה וקטע אותו

הוא נאנח, "מה?"

"תקשיב שנייה, חסרות שתי הזמנות." ידעתי. ידעתי פשוט ידעתי!

ניב הסתכל עלי בחוסר אונים.

מול הפרצוף שלו התקשרתי לאגם

"שנאל!!" היא צווחה מהצד השני

"אגמי שינוי בתוכניות." אמרתי ניב הסתכל עלי,"שנאל בבקשה נוו." הוא מלמל

"נוו דברי." היא אמרה

"אז בסוף לא הולכים למסיבה של ההוא מהכיתה שלי"

"למה?"

"כי אין לו הזמנות." אמרתי, ניב ותום הסתכלו עלי.

"אה סבבה מה אכפת לי, אז נלך מקסימום נטייל, את מכירה את העיר נכון?" היא שאלה

"כן.. או שנגיד לאורפז היא תבוא איתנו או משהו."

"סבבה מאמי."

"טוב יאללה ביי." אמרתי וניתקנו

ניב הסתכל עלי, ותום הסיט את מבטו ממני.

"מה שניכם רוצים ממני?" שאלתי

"מה יש לך?" ניב שאל

"כלום, אמרת בהתחלה שתום מחליט על ה'מוזמנים'," עשיתי סימן עם הידיים, "אח"כ אתה בא אלי ומביא לי הזמנה ואחרי זה החבר הזה שלך בא ורוצה את ההזמנות בחזרה, ניב תעשה לי טובה אל תשחק איתי משחקים אני לא הבובה שלך."

"זה לא קשור בכלל." תום התערב

"אתה תשתוק ואל תתערב בסדר?" אמרתי

"מה את צועקת עלי את? מה אני חבר שלך?"

הצלצול נשמע ברקע.

"טוב אחי, אני הולך, רק שתדע שחסרות שתי הזמנות אחת לליז ואחת ללירון." תום אמר ויצא מהכיתה

"את מוכנה להגיד לי מה הבעיה שלך?" ניב שאל

"אמרתי לך כבר." אמרתי באדישות

"זה לא נגמר פה." הוא אמר כשהמורה נכנסה

 

אחרי היום המתיש הזה-שלא יצא ממנו כלום-ושניב רדף אחרי כל הזמן בניסיון להביא לי את ההזמנות האלה.

"שנאל." ניב אמר כשהייתי בתחילת הרחוב

"אני לא באה למסיבה הזאת, תשכח מזה." אמרתי הולכת לאט.

"אבל.. אווף שנאל נוו בבקשה.."

"לא  אמרת צריך להיכנס רק בהזמנה?"

"אני ישיג לך אחת."

"עזוב אל תטרח."

"למה?!"

"כי אני עם חברה שלי."

"אז אני ישיג לך 2 מה הבעיה?" הוא שאל

"שום בעיה."

"אני יודיע לך, תייהי זמינה." הוא חייך נתן לי נשיקה בלחי ונכנס הבייתה

"אני בבית!" קראתי כשנכנסתי

"אל תצעקי!" עידן קרא מהסלון

"מווווורן!" קראתי כשראיתי את העגלה של גיא ורצתי לסלון חיבקתי אותה ואת בעלה  וגיא גדל מהפעם האחרונה שראיתי אותו-שלושה שבועות זה הרבה!

אחרי שישבתי איתם איזה שלוש שעות אכלנו בדרך וגיא הספיק לשפוך עלי את המים שלו

עליתי לחדר והתחברתי לאייסי

_-_-_

גיא ומורן פה33>

אגם באה מחר!D:

_-_-_

#

"אתה לא מתכוון להגיד לה?" תום שאל

"לא." הוא ענה והשפיל מבט

"אז איך היא תדע?"

"היא לא תדע." ניב הרים אליו את מבטו

"אני יכול לעזור לך, אתה יודע.." תום נשען על הכיסא מחשב

"אתה לא אומר לה."

"למה לא? פעם אחת בלי סטוץ'."

"את זה אתה צריך להגיד לעצמך." ניב החזיר

"אני זה לא אתה ניב, אתה מסוגל אני לא." תום חייך מובך

"מי זאת?"

"סתם איזו אחת שהכרתי באינטרנט.. חמודה לא יותר מזה."

"מי זאת?!"

"איזו אגם אחת מת"א ניראה לי."

"איך היא?"

"כוסית אתה לא מבין מה זה. חכה אני יחפש תמונה שלה." הוא מלמל ונכנס לאחת התיקיות "הינה זאת היא."

הוא פתח את אחת התמונות[מומלץ לפתוח!!]

http://www.upfree.net/index.php?page=view&id=80187251

 

*למחרת אחה"צ*

 

ישבתי בחוץ מחכה לאגם תום עבר באיזור

"שנאל!" הוא אמר כאילו אנחנו חברים שנים

"מה?" עניתי "תום, בחייאת אל תהרוס לי חברה שלי צריכה לבוא היום."

"כן אני יודע, אני רק צריך לדבר איתך." הוא התיישב לידי על שפת המדרכה

"נו דבר." אמרתי מסתכלת על האנשים שעברו במדרכה ממול

"אוקיי אז ככה, אם הייתי אומר לך שאחד החברים שלי דיי מאוהב בך ו.. הוא לא יודע אך להגיד לך אז.. מה היית אומרת?" הוא שאל.

חיוך קטן נפרש על פני, "הייתי אומרת שהוא פחדן."

"פחדן? למה?"

"כי אין לו אומץ לבוא ולהגיד לי את זה פנים מול פנים והוא שולח את החברים שלו." אמרתי

"אבל זה לא שהוא מפחד! זה פשוט ש.. הוא לא יודע איך להגיד לך את זה והוא מפחד שתצחקי עליו או משהו."

"החבר הזה שלך יהיה היום במסיבה?" שאלתי, הייתה לי הרגשה שאני במי מדובר.

"אה.. כן"

"אז שיבוא להגיד לי, שלא ישלח אותך." אמרתי

"טוב." הוא מלמל וקם "ביי." הוא אמר ונעלם תוך כמה שניות

ראיתי את אגם עם עוד מישהי איתה בתחילת הרחוב, שיערתי שזאת הבת דודה שלה או מה שזה לא יהיה.

קמתי מהמידרכה וכשהיא הייתה קרובה קפצתי עליה

"אגמי!!" חיבקתי אותה

"שנאל! יאוו כמה זמן לא ראיתי אותך! אמאל'ה! יאוו! מה זה איפה את גרה?!" היא צווחה במהירות ולקחה נשימה

"אגם תנשמי." אמרתי

בת דודה שלה אמרה שהיא חוזרת הבייתה אז הודעתי לאגם שהיא נשארת ושאני ילווה אותה אח"כ

"וואי תקשיבי. שכחתי לספר לך.." אגם אמרה בחיוך ענק

"נוו הכרת מישהו?" שאלתי

"כן." היא חייכה

"מאיפה?!"

"אל תצעקי טוב?" היא אמרה חוששת מהתגובה שלי  ואני הנהנתי לחיוב "הכרתי אותו באינטרנט." היא אמרה במהירות ועצרה אותי כשבאתי להגיד משהו

"קוראים לו תום, הוא מכאן מנתניה הוא ממש חמוד וחתיך את לא מבינה."

"יש לך תמונה שלו?" שאלתי

"כן אבל במחשב שלי.. לא פה."

"לא נורא, תמיד מוכלי להתקשר אליו ולהגיד לו שאת רוצה להיפגש מחר בבוקר."

"מחר?!" היא שאלה

"ברור רק אם תגידי לו שיביא איזה חבר כדי שאני ישגיח עלייך."

"רעה!!" היא נתנה לי דחיפה קטנה

"אה.. בסוף כן הולכים למסיבה של ניב."

"מי זה?"

"ההוא מהכיתה שלי, זה שגר ממולי."

"החתיך הזה?! תיקראי לו." היא אמרה

"לא בא לי, הוא מעצבן אותי." אמרתי והעלתי חיוך קטן

"את אוהבת אותו?"

"ניראה לך?" מיד שללתי את מה שהיא אמרה, והלב שלי התחיל לדפוק.

"טוב מה שתגידי." היא חייכה

"אני לא אוהבת אותו." אמרתי וישבנו בחדר שלי

"תביאי שנייה אני יתחבר לאייסי נדבר קת עם תום." אגם שינתה נושא והסמיקה

"תיכנסי ואם הוא מחובר תבקשי ממנו תמונה." אמרתי והיא נכנסה לאייסי שלה אבל תום לא היה מחובר

הייתה לי הרגשה שאני גם יודעת מי זה התום הזה

"תגידי הוא אמר לך איפה הוא לומד?" שאלתי

"כן.. ש"י עגנון ניראה לי." היא אמרה

"רציני?! אני לומדת שם!"

"גאאד חח הוא כזה חתיך את בטוח מכירה אותו, הוא אמר שהוא דיי מקובל בשכבה שלו ככה שאת על בטוח מכירה אותו" היא חייכה

"כן יש מצב.. תום.. אני חושבת שאני יודעת מי זה, אבל אני לא בטוחה." אמרתי

*יותר מאוחר בערב*

"יא ווילי! איזה בית ענק יש לידיד הזה שלך!" אגם אמרה כשנכנסנו לבית של ניב

"שנאל!" שמעתי את קולו של תום מאחורינו

"זה ההוא שאמרתי לך שמעצבן אותי." אמרתי לאגם והסתובבנו

"בסוף באת!" הוא חייך "מי זאת?" הוא בחן את אגם

"חברה שלי, אגם-תום, תום-אג...-"

"מה את עושה פה?"

"מה אתה עושה פה?" הם שאלו יחד עוד לפני שסיימתי את המשפט.

 

מאי מוסרת שהיא מצטערת שיצא קצר ומעפן[למרות שממש לא! נכון?]

ושהיא מקווה שהפרק הבא יעלה יותר מהר כי הוא עדיין בכתיבה והיא לא יכולה לכתוב:P

ביי אנשושים חמדמדים:OO

נכתב על ידי "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי , 21/11/2008 16:00  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירון ב-27/11/2008 19:17
 



לדף הבא
דפים:  

13,304

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל"סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)