לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק עוד סיפור אחד ודי..



כינוי:  "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי

מין: נקבה

ICQ: 111111111 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

פרק 3.


יצא קצת קצר;]

פרק הבא יותר ארוך:P

 

"לא שונה-מיוחדת."-פרק 3:

 

ראיתי את תום החברים שלו ועוד כמה מרחוק הם ישבו על הדשא שמה וזה

ניב הכיר לי אותם חלקם נחמדים, חלקם לא.

הם החליטו שמשחקים אמת או חובה.

נו יופי ילדים בכיתה ו'.

יצא שתום שואל ואני עונה

"אמת או חובה, שנאל?" הוא חייך"חובה." אמרתי

"חובה עלייך..-" הוא הסתכל על כולם ונעצר במבטו על ניב "לנשק את ניב שלוש דקות על השעון עם לשון." כולם הסתכלו עלי ותום היה עם חיוך מרוח על הפרצוף.

"אין סיכוי." אמרתי

"חובה זה חובה."

"אני לא עושה את זה מה לא מובן?" שאלתי

"מה קרה שנאל? איפה כל הביטחון הזה שהפגנת בבוקר?"

"מה הקשר ביטחון עכשיו? אני לא עושה את זה."

"אז את לא במשחק." הוא חייך חיוך מנצח

"סלמאת." אמרתי וקמתי משם מתחילה ללכת לכיוון שממנו אני וניב באנו-או לפחות זה מה שאני זוכרת.

 

"נוו יופי תום."

"מה עשיתי?"

"היא לא מכירה פה את האזור תיראה למה אתה גורם." הוא קם

 

"שנאל!" ניב קרא לי, לא הסתוובבתי המשכתי ללכת.

למרות שהוא לא עשה כלום

"נוו שנאל תחכי שנייה." עצרתי

"מה?" נאנחתי והסתובבתי אליו

"חכי שנייה, בואי נחזור אני בטוח שהוא לא התכוון."

"ניב, אתה רוצה, תחזור אני לא חוזרת."

"ואיך תלכי?"

"לבד, אני לא צריכה טובות." אמרתי והתקדמתי

"תאמיני לי שאת צריכה, את יודעת את הדרך? את יודעת מי יבוא לחטוף אותך פה?"

"אני לא נשארת עם תום הזה, רוצה תישאר אתה."

"טוב חכי שנייה אני בא איתך." הוא חייך והתקדם אלי

"אתה לא צריך." אמרתי

"את כזאת עקשנית בחיי," הוא צחקק, "פעם אחת תירגעי ותשתחררי."

"ניב בחייאת ניב, אל תגיד לי מה לעשות בחיים שלי טוב?"

"הופה הופה, שנאל הקטנה והשקטה חשה לי פה ערסית."

צחקתי, "שתוק שלא תקבל איזה כאפה אני יראה לך מה זה ערסית." הוא חייך ובא להגיד משהו, "וחוץ מזה, כאילו שאתה לא ערס."

"אני? ערס? היית מתה!" הוא צחקק עצרנו באיזה גן נחמד כזה [למרות שבמציאות בנתניה אין גנים בדרך לכיכר:P]

"אתה יותר מערס, איכס. מה זה השרשרת הזאת ואיך שאתה מתלבש."

"מה רע במה שאני לובש?" הוא שאל ובחן את הבגדים שלו, חולצה לבנה ארוכה מקושקשת שקופה כזאת ג'ינס כהה כהה עם קרעים השרשרת שלו שניראה לי שגם לתום יש אחת בדיוק כזאת ואיך בלי הנייק-שוקס הלבנות?

"מה טוב באיך שאתה ניראה?" שאלתי

"לא כאילו שאת יותר טוב!"

"מה אתה רומז?"

"שאת קרציה."

"היית מת!" תלשתי קצת דשא והעפתי עליו

"זה לא היה נעים!" הוא ניער את החולצה שלו

"שתוק יא' כוסית." צחקקתי והוא זרק עלי חזרה

"אתה מתחיל איתי בכוונה?!"

"ט'חח איתך?" הוא שאל בזלזול מזויף

"וואי ניב, אתה מה זה הולך לאכול ממני חרא כל הזמן הזה שאני ישאר פה." אמרתי

~איטס אול אבאוט יו, איטס אול אבאוט יו בייבי איטס אול אבאוט יו.. איטס אול אבאוט יו..יסט..-~

[לא היה לי כוח לכתוב באנגלית, תתגברו:P]

"הלו?" עניתי

"שנאל שנאל שנאל שנאל שנאל שנאל!!!!" שמעתי את הקול של אגם מהצד השני

"מה מה מה מה מה מה מה מה מה מה?"

"אין אין פשוט את לא מבינה!!!!"

"מה? למה את צועקת?" שאלתי וניב בכוונה כדי לעצבן אותי זרק עלי דשא "חכי שנייה." אמרתי

"ניב אתה רוצה מכות?!"

"בכיף אחויה." הוא חייך

"תמחק את החיוך שלך מהפרצוף." אמרתי ובעטתי לו לביצים-או שעכשיו זה לא.

"כן אגם." חייכתי אליו חיוך מנצח

"שנאל! שנאל!! אורפז-גרה-בנתניה-ו..ו...ו..ו..ו..אני יוכל לבוא ליראות אותך!!!!"

"מי זאת אורפז?" שאלתי

"וואי שכחתי לספר לך.. איזה לחץ. אמא. אורפז היא קרובת משפחה שלי, גיליתי שהיא קרובה שלי רק אתמול וגיליתי שהיא גרה בנתניה ומה עוד?!" היא צווחה

"אגם  דברי חלש את מחרישה אותי." אמרתי והסתכלתי על ניב שהתפתל מכאבים, חייכתי.

"היא הייתה בהופעה של מקפליי בלונדון! את מאמינה?! היא הייתה מאחורי הקלעים! היו לה כרטיסי ויאייפי!!!"

"ומה את רוצה שאני יעשה?" שאלתי

"שנאל!!! משעמם לי, אנחנו יושבים שוב בפארק המעפן הזה עומר לא מפסיק לחפור לי נועה ושיר יושבות כמו מסטולות עם החברים של עומר ונשארתי בודדה גמלודה!" היא אמרה בבכי מזויף

"אוי גוגי אני בטוחה שתתגברי." אמרתי וצחקקתי

"תודה שנאל גם אני אוהבת אותך."

"גוגי ני עפה, ילד אחד מהכיתה שלי חופר אחד הכריח אותי לבוא איתו ועם החברים שלו והוא מציק לי וזורק עלי דשא וניראה לי שבעיטה אחת למקום הרגיש שלו לא מספיקה לו." אמרתי בקול כדי שהוא ישמע "אז אני ילך לטפל בו, אני כבר ידבר איתך מחר טוב?"

"טוב מאמי יאללה ביי." היא ניתקה

"זהו! את מתה." הוא קפץ עלי בדיגדוגים

"לא-ניב!-אווה-ניב זה מציק!-אני לא רגישה לדגדודים!-נייייב!" צווחתי

"אז איתי את תייהי רגישה מאוד לדגדוגים כי אני אדגדג אותך בכל מצב." הוא צחקק

"ואיתי אתה תצלע כל יום לבצפר!" בעטתי בו שוב, זה לא היה נחמד אבל זה היה מצחיק.

הוא ישר זז ממני

"וואי ניב!" אמרתי

"מה?" הוא נאנק מכאבים

"עוד לא קניתי חולצות בצפר!"

"תיקחי ממני."

"נוו ניב, זה לא מצחיק."

"אני ניראה לך צוחק?" הוא הסתכל עלי בעיניו הכחולות "יש לי חולצות בצפר וורודות, בדיוק בשבילך לא?"

"כן דווקא מקסימום הם יהיו עלי גדולות באיזה חמש מידות." אמרתי בציניות

"מה זה משנה לך?"

"אווח לא משנה, תשכח מזה." קמתי מהדשא מנערת את הג'ינס

"לאן?" הוא שאל מסתכל עלי מלמטה

"הבייתה." אמרתי

"מה? כבר?"

"אתה רוצה תישאר." אמרתי

"לא לא, חכי, תעזרי לי לקום." הוא חייך והושיט את ידו

ניסיתי לעזור לו לקום אבל הוא בכוונה הפיל אותי חזרה על הדשא-או במקרה הזה עליו.

"נוו ניב!" זזתי ממנו

"מה?" הוא חייך בתמימות

"אתה כזה ילד קטן."

"אני?"

"כן אתה, אני רוצה לחזור הבייתה." אמרתי

"אולי תבואי אלי?" הוא שאל בהתלהבות

"אלייך?"

"כן! אין אצלי אף אחד!"

"טוב שיהיה." סיננתי

"אבל לפני בואי נלך לאיזה מקום."

"טוב." הלכנו לאיזה גן מול הים

ממש נחמד

ישבתי נדנדה "תגידי שנאל, פעם התנדנדת ממש ממש חזק?"

"לא יש לי פחד גבהים למה?" שאלתי ולפני שהבנתי מה הוא רוצה הוא מתחיל לנדנד אותי

"לא ניב תיזהר! ניב!"

"קפצי אם יש לך אומץ." הוא צחקק מאחורי והפסיק לנדנד אותי בעוד שאני מנסה לעצור את הנדנדה

"ניב תעזור אותי! אני מחליקה!"

"קפצי."

"לא!! תעצור אותי!! ניב!"

אחרי כמה דקות הוא עצר אותי וירדתי מהנדנדה

"חשבתי שאני לא ירגיש את האדמה בחיים שלי!" אמרתי בבכי מזויף

"חח את חולה בראש." הוא צחקק

"אח שלך." נתתי לו מכה קטנה בכתף

"אם כבר אחותי, אין לי אח." הוא חייך "הולכים אלי?"

"כן." אמרתי "יש אצלך מישהו?"

"לא." הוא חייך

"מה אתה מחייך יא דפוק?" צחקקתי

הלכנו אליו הבייתה ובערך ב-3 חזרתי הבייתה, מה? היה כיף:P

אם תתחילו להגיב יהיה פרק מהר יותר ממה שאתם חושבים.

נכתב על ידי "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי , 15/11/2008 15:35  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נטעעע ב-27/11/2008 19:36
 



פרק 2.


הסבר בסוף!!

"לא שונה-מיוחדת."-פרק 2:

 

"טוב טוב," הוא אמר בזלזול "אתה בא להבריז?" הוא פנה לניב.

"לא.. עזוב."

"טוב יאללה, אני עף למחששה אם אתה רוצה אני שם." תום אמר ויצא מהכיתה.

"עלק מעדיף להישאר עם הצפונית או ללכת לעשן." גיחכתי

"מה?" הוא שאל בתמימות

"מי מעשן בגילנו?" שאלתי

"אני." הוא חייך מובך והמורה נכנסה

אחרי רבע שעה שהיא רק מדברת ומדברת הדלת של הכיתה נפתחה

עמד שם לבוש במדים של הצבא עידן.

"אפשר שנייה את שנאל?" הוא שאל וכולם הסתכלו עלי.

"ומי אתה?" היא שאלה

"אח שלה." הוא ענה קצרות

"שנאל צאי." היא נאנחה ואני יצאתי

"עידני!" קפצתי עליו אחרי שסגרתי את הדלת "מה אתה עושה פה?" שאלתי

"התגעגעתי אלייך."

"עידן מה אתה עושה פה?" חזרתי על שאלתי

"חוזר הבייתה."

"לא אמרת שיש לך עוד שבועיים?"

"הפתעה!" הוא חייך

"עידן זה היה כזה לא מצחיק!" נתתי לו מכה קטנה

"מתי את מסיימת ללמוד?" הוא שאל

"אהה...12:40"

"אה...עוד שעתיים.."

"כן.. אני יראה אותך כבר בבית."

"לא.. אני יבוא לקחת אותך אז תחכי לי."

"טוב." חייכתי

"יאללה כנסי לשיעור שלך." הוא נתן יל נשיקה דביקה על הלחי ונכנסתי לכיתה

"מי זה?" ניב לחש לי כשישבתי במקום

"אחי." חייכתי

"אח שלך או החבר שלך?" הוא חייך

"איכס לא! זה אח שלי!"

אחרי היום המתיש הזה צאתי משער בצפר ראיתי את המכונית של עידן חונה על הכביש

"שנאל." הסתובבתי, תום עמד מאחורי מתנשף, מה הוא רוצה?

"ממ..?"

"ניב אמר ש..." הוא עצר וחשב "יודעת מה לא משנה כבר."

הסתצובבתי ונכנסתי לאוטו של עידן

"מה זה? כבר חבר שנאלי?"

"לא איזה! אני בכלל שונאת אותו!" אמרתי

"מה שתגידי." הוא חייך

"אהה.. גל צריכה לבוא."

"מתי?" שאלתי בחוסר חשק. גל היא החברה של עידן אני שונאת אותה, היא הדבר הכי דוחה שקיים על האדמות.

"נוו שנאלי.. אל תעשי לי את זה עכשיו."

"טוב בסדר." סיננתי והסתכלתי בחלון.

"שנאל." הוא עצר ברמזור

"מה?"

"למה את ככה?"

"אני לא ככה, אני פשוט לא מבינה את ההתנשאות שלה." אמרתי

איך שהגענו הבייתה ראיתי אותה יוצאת מהמונית היא הוציאה את היק שלה וקפצה עליו

זה למה אני שונאת אותה כשהוא יוצא לשבוע מהצבא

כי היא נשארת אצלנו ואין לי זמן דבר איתו

נכנסתי הבייתה "היי אמאבא, ביי אמאבא" אמרתי ועליתי לחדר הדלקתי את המסך של המחשב וראיתי הודעה מנועה אגם ושיר-החברות הכי טובות שלי

 

נועה הסלבב:P :

יפפפפפפפפפה שלי?!!

שנאלי.#%:

?(:

נועה הסלבב:P :

שנאלייייי את חסרה לנו!!!

שנאלי.#%:

נושי גם אתן מאמי): את לא מבינות איך רע לי פה הילדים כל אחד פה סנוב ומתנשא יותר מהשני:,(

נועה הסלבב:P :

מתי את באה?

שנאלי.#%:

עוד שבועיים כניראה

נועה הסלבב:P :

אווףL טוב שנאלי תקשיבי אני עפה לאכול אני כבר יתקשר אלייך או משהו.. ועומר מוסר לך ד"שJ

שנאלי.#%:

טוב מאמיJ בחזרה לעומר:]

נועה הסלבב:P :

יאללה ביי33>

~היא כתבה והתנתקה-עומר זה האח הגדול של נועה-הוא בן 16 וקצת חמוד כזה..~

 

אגמי^^.:

שנאלי?!

שנאלי.#%:

D:" אגמי?

אגמי^^.:

שנאלי?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איך בנתניה?

שנאלי.#%:

חוץ מזה שהאנשים פה חראא שמדבר מיוחד.

אגם^^.:

יאאאא אוי שנאלייL..

 

"שנאל! בואי לאכול!" אמא קראה לי מלמטה

 

שנאלי.#%:

אגמי.. עפתי לאכול אני כבר ידבר איתך:]

אגמי^^.:

טוב מאמי(:

 

כתבתי לשיר הודעה שאני הולכת לאכול אני ידבר איתה אח"ףכ וירדתי למטה

עידן גל וההורים ישבו כבר לאכול

"אז איך בבצפר החדש, שנאל?" גל שאלה, עידן הסתכל עלי במבט כזה של אל-תעשי-משהו-שאחרי-זה-תצטערי-עליו

"בסדר." עניתי

"הכרת חברים?" היא שאלה, שנאתי את איך שהיא מתנהגת אל כאילו אני הבת שלה ואני חייבת לענות לה

"לא." אמרתי וקמתי מהשולחן "אני לא רעבה." אמרתי ועליתי למעלה

ראיתי שמישהו הוסיף אותי לרשימה 'ניייבD:' היה כתוב בכינוי

מאיפה יש לו את האייסי שלי?

אישרתי אותו והחלפתי לו את הכינוי

ניב:

מישל?

~מישל?!~

שנאל.#%:

מי ס'ה?

ניב:

ניב מהכיתה.. מה קורה מישלה?(:

שנאל.#%:

זה שנאל.=\

ניב:

אה וואלה! שנאל!!

שנאל.#%:

כן.:\

ניב:

אזזזזזזזזזזזזז?

שנאל.#%:

אזזזזזזז? כן ניב למה לא? בוא פשוט נכתוב את זה ככה אזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז?

ניב:

אה.. חחחחחחXD לא זה היה בטעות המקש נתקע לי!D:

שנאל.#%:

טוב אחי, טוב.

ניב:

אני אח שלך?~גבותגבות~

שנאל.#%:

לא דביל! זה ביטוי.

ניב:

אה...אהההההההה

שנאל.#%:

כן אהההההההההההההה תעשה את זה יותר ארוך זה קצר מידי

ניב:

דיי לרדת עלי:\

שנאל.#%:

נייייייייייייייייייייייייייב

ניב:

מה נוו שנאל את מעליבה אותי):

שנאל.#%:

חח מאיפה יש'ך את האייסי שלי?

ניב:

ממממ.. חיפשתי בכינוי שנאל אולי?~קול של פאקצה~

שנאל.#%:

אווי בבקשה אל תזכיר לי פאקצות זה לא עושה לי טוב

ניב:

גם לי לא..:P

שנאל.#%:

טוביאללה ניב אני עפה

ניב:

לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא לא!!!

שנאל.#%:

כןכןכןכןכןכןכןכןכןכן

ניב:

לא חכי! אני צריך לשאול אותך משהו!!!

שנאל.#%:

שוט.

ניב:

איפה את גרה?

שנאל.#%:

בר אילן 52 א'

ניב:

בבבבבבבאאאאאאאאאאאממממממממממממממממממממממממתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת?!?!!?!!

שנאל.#%:

ניב הכל טוב?

ניב:

אני בא אלייך!!

~הוא כתב והתנתק~

מה לעזאזל?

נכנסתי לחלון של שיר אבלהיא לא הייתה מחוברת כתבתי לה הודעה:

שירוווש כשתיהיי מחוברת תתקשרי אלי(:

 

כתבתי באווי

#

לא פה

על הפלא'D:"

#

שנייה אחרי שסגרתי את המסך של המחשב הדלת נפתחה וניב עמד שם

"מה אתה עושה פה?" שאלתי

"אני גר בדיוק בית מולך." הוא חייך וישב לו בנוחות על המיטה שלי

"מרגיש בבית אה?" צחקקתי

"כן ראית מה זה?" הוא חייך "עכשיו ברצינות.. היום יום שישי ואת יודעת.. אנחנו יוצאים לכיכר בערב, בא לך לבוא?" הוא שאל

הנהנתי בראשי לשלילה.

"למה?"

"כי אני לא מכירה אף אחד, ואם זה כולל את החברים של תום אני בכלל לא יבוא."

"נוו בקשה! יהיה כיף!" הוא אמר

"עזוב."

"פלייייז!"

"לא יודעת נוו.."

"אני יכיר לך אותם! נוו בקשה שנאל! יהיה כיף! שנאל פליז שנאל!"

"טוב טוב." חייכתי

"יש!" הוא קרא בשמחה "תביאי שנייה את הפלאפון שלך.."

"ניב זה טריק ישן שלא עובד עלי."

"איזה טריק?" הוא שאל בתמימות

"אתה תתקשר מהפלאפון שלי לשלך."

"נוו אז איך אני יתקשר אלייך ויגיד לך לצאת?" הוא שאל וננתי לו את הספר שלי

 

יותר מאוחר בערב ניב התקשר אלי ואמר לי ליהיות מוכנה ב-9

לבשתי חולצת עטלף לבנה ארוכה עם קשקושים בשחור סקיני ג'ינס כהה ואולסטאר שחורות התאפרתי טיפה

ויצאתי כשניב התקשר ואמר שהוא בחוץ

הלכנו ברגל הוא הראה לי כמה מקומות בדרך

אח"כ הגענו לכיכר, אם רק הייתי יודעת שהערב הזה יהרוס לי הכל לא הייתי באה בכלל.

וואי וואי וואי  אין לי איך להסביר לכם כמה קשה לי להעלות פרקים...:(

אפילו בבלוג השני שלי כמעט ואין לי זן לעדכן

אין לי כוח לכלום המצב רוח שלי על הפנים

ורק שתדעו שזה לא בגלל שאין לי מה לכתוב-ההפך יש לי את פרק 4 מוכן וחצי מ-5!

ו....

הצלחתי לסדר את האייסי שלי!

אז מי שרוצה יכולה למצוא אותי כאן:

453599429

 

עריכה[10/11 18:11]

קראתי את התגובות מהפוסט הקודם

שתי שאלות שבנות שאלו אותי

-לא וורוד זה לא צבע רק/של [ל]פקצות

יש בנים שלובשים חולצות בצפר וורודות[ויש מלא כאלה אצלי בבצפר]ערסים כאלה

 

-שאלה שנייה, ממממ.. לא לא הייתי בת"א אף פעם.. מוזר..

 

ת-ג-י-ב-ו

פרק הבא אני לא יודעת מתי יהיה, מתי שיהיו הרבה תגובות:P

נכתב על ידי "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי , 10/11/2008 16:12  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-15/11/2008 15:52
 



פרק 1.


מוחעחעחע חיכיתם הרבה? חח לקח לי קצת זמן לסדר את הפרק עד שהוא יצא מושלם[או ככה לפחות אני חושבת]

אז.... אני עפה לאכול..

קריאה מהנה(:

"שנאל בפעם העשירית! קומי!"

"עוד חמש דקות.." מלמלתי בקול צרוד משינה

"שנאל!" אמא פתחה את החלון

"אמא! אני מתעוורת! תסגרי את החלון." משכתי את השמיכה הדקה אל מעל הראש

"שנאל קומי, כבר עשרה לשמונה."

"אני קמה, אני קמה." מלמלתי וקמתי לשירותים.

הסתכלתי במראה

ילדה רגילה עמדה לפני שיער חום כהה-כמעט שחור ארוך עם פוני לצד עיניים כחולות וגוף סבבה לגילי.

אז אני שנאל בת 15 וחצי עד לפני כמעט שבועיים גרנו בת"א.

עברנו לנתניה.

העיר סבבה והכל.

צחצחתי שיניים שטפתי פנים חזרתי לחדר הוצאתי מהארון סקיני ג'ינס אפור קפוצ'ון לבן עם קשקושים באפור נעלתי אדידס לבנות התאפרתי טיפה החלקתי את השיער עם המחליק וירדתי למטה

"ביי אמאבא." אמרתי לקחתי שקית שוקו ויצאתי מהבית.

אז בואו אני אפרט על עצמי יותר.

כמו שבטח הבנתם אני שנאל[Shannael] אני בת 15 וחצי שיער חום כהה ועיניים כחולות

יש לי ביטחון עצמי אני לא מתביישת במי שאני ולא אכפת לי מה יגידו עלי

תמיד הייתי מוקפת בחברים-כאלה שכשאני יצטרך אותם באמת הם יהיו בשבילי.

יש לי אח, הוא בן 19 וחצי-בצבא קוראי לו עידן, אנחנו מסתדרים ממש ממש טוב יש לי גם-

 

הרגשתי מישהו נועץ בי מבטים מאחורה, הסתובבתי ראיתי חבורה של ילדים איזה שלוש בנים ושלוש בנות מסתכלים עלי וצחוקים.

הסתובבתי והמשכתי ללכת עד שהם קראו לי,"ילדה בואי שנייה," הסתובבתי חזרה

"מה?" שאלתי

"מאיפה את?" אותו אחד שאל

"ת"א, מה אתה רוצה?" שאלתי בחוסר סבלנות

"צפונית." הוא אמר ושאר החברים שלו צחקקו

"סתום." סיננתי והמשכתי ללכת, איפה הייתי? אה כן.

יש לי גם אחות קוראים לה מורן היא בת 28, אבל היא נשארה עם בעלה והילד שלה-גיא-בת"א.

וכן אני הקטנה.

הגעתי לבצפר בו אני אמורה ללמוד.

הוא היה ענק.

'איפה אני מוצאת את הכיתה שלי?' חשבתי ממול אחד הפניות היה עמוד כזה כמו שיש בכל תחילת רחוב והיה כתוב עליו איזשהו שם של רחוב מתחת מלא מלא כתוביות קטנות ובסוף בטיפה יותר מודגש "חטיבה עליונה"

נכנסתי לתיכון

היו שם כמה ילדים, הבנתי שכבר היה צלצול ועוד יותר נלחצתי-לא בא לי לאחר על היום הראשון שלי פה.

"למה את לא בכיתה שלך?" שמעתי קול של מורה, הסתובבתי אליה

"אני חדשה פה ואני לא יודעת איפה הכיתה שלי.." אמרתי בפרצוף מסכן

היא הסתכלה לשער אותו אחד והחברים שלו ממקודם התקדמו.

"תום, בואו לכאן." היא אמרה

"מה המורה?" שאל אותו אחד מקודם, תום כניראה.

"למה אתם באים שוב מאוחר?" היא שאלה

"המורה לא קמנו בבוקר." אמרה אחת הבנות

"שאלתי אותך, ליז?!" היא צעקה עליה

"לא אבל-"

"אז תשתקי!" היא קטעה אותה

"תלכו לכיתה שלכם-מיד!" הם התחילו להיכנס לתיכון "ואתה תום תישאר פה." הוא הסתובב

"מה עשיתי אבל?"

"תראה לה איפה המזכירות." היא אמרה

"לילדה הצפונית הזאת?! למה ניראה לך." הוא אמר בזלזול

"תום!" היא צווחה עליו

"בסדר, בסדר רק שתבוא כבר." הוא אמר והתחיל ללכת

גלגלתי עיניים והלכתי אחריו

"את הולכת ישר כל הזמן את תיראי בצד ימים בניין כזה שכתוב מזכירות וחדר מורים זה שמה." הוא נכנס לאחד הבניינים, היה כתוב 'מדע וטכנולוגיה'

יופי. מה אני עושה עכשיו.. אני יכולה ללכת פה לאיבוד.

הלכתי ישר כמו שהוא אמר לי ומצאתי את המזכירות

נכנסתי לשמה ואמרו לי שאני בכיתה י' 3 אבל עכשיו הם במדעים אז אני צריכה לחכות שעה בחוץ ואז ללכת לחפש את הבניין של היודניקים ואז לחפש את הכיתה שלי ואז להיכנס

'יופי, איזה יום מעולה.' חשבתי לעצמי בציניות

בתור התחלה חיפשתי את הבניין שאלתי כמה ילדים והם הראו לי איפה זה בדיוק.

אח"כ נכנסתי וחיפשתי י'3 זה היה ממש בכניסה לבניין אז ישבתי בחוץ

הפלאפון שלי רטט בכיס הואתי אותו

'עידני(:' היה כתוב על הצג

"עידני!" קראתי בשמחה

"שנאלי מה נשמע?"

"בסדר, מה איתך? מתי אתה בא?"

"אני בסדר, אני בא עוד שבועיים מאמי." הוא אמר ויכולתי לשמוע את האכזבה על קולו

"למה?" שאלתי

"כי.. עזבי אני עושה פה קצת בעיות.."

"נוו עידן." אמרתי מאוכזבת

"את בבצפר החדש?" הוא שאל מעביר נושא

"כן."

"נוו ולמה את לא בשיעור?"

"כי הכיתה שלי במדעים עכשיו ואני לא יכולה להיכנס כי עוד לא שיבצו אותי למדעים."

"אז את בחוץ?" הוא שאל

"רגע.. איך אתה מדבר איתי?" שאלתי

"בטלפון." הוא אמר

"עידן."

"מה.. סתם נתנו לי אישור לדבר עם מישהו בטלפון."

"אה טוב." סיננתי

"טוב שומעת מאמי, אני עף, אני כבר ידבר איתך."

"טוב..ביי." אמרתי והוא ניתק

הצלצול נשמע ברקע ראיתי תום הזה והחברים שלו מתקדמים מהקצה השני של התיכון.

קמתי, לקחתי את הדברים שלי ונכנסתי לבניין.

חיכיתי כמה דקות אח"כ באה המורה ושאר הילדים

היא פתחה את הכיתה וכולם נכנסו

"ומי את?" היא שאלה אותי

"שנאל, אני חדשה פה ואמרו לי שאני בכיתה הזו." אמרתי

"אוקיי.." היא מלמלה ופתחה את היומן שלה

"שנאל מה?"

"לביא." אמרתי

"כיתה י'3 מי שלא שם לב אני פה." היא קראה וכולם התיישבו במקומם ושתקו,"זאת שנאל, היא חדשה כאן ואני מאוד מקווה שתקבלו אותה יפה." היא אמרה ושנייה אחרי הדלת נפתחה

"כן ניב, מה התירוץ הפעם? שוב נקרע המכנס? לא כי לא ראיתי אותך במדעים." המורה אמרה וכל הכיתה צחקה

"לא הפעם אין תירוץ." הוא חייך מובך

"אולי בכל זאת?"

"לא קמתי בבוקר?" הוא שאל

"עמוד פה לרגע."

"מי זאת?" הוא שאל את המורה כאילו היא חברה שלו

"ניב שב." המורה נאנחה,"שנאל את יכולה לשבת ליד ניב, יש שם מקום פנוי."

הלכתי לשם,"ושנאל," הסתובבתי "מחר חולצה עם סמל בצפר." היא אמרה אני הנהנתי לחיוב וישבתי

הוא הסתכל עלי, מחייך.

"אז, איך קוראים לך?" הוא שאל מובך בזמן שהמורה התחילה בשיעור

"שנאל."

"חמודה." הוא חייך הנהנתי בראשי לשלילה, אני שונאת ערסים-וניב הוא בדיוק אחד כזה.

שיער בלונד[ולא מספיק שהוא בלונדיני הוא עוד מחמצן אותו] חולצת בצפר וורודה מכנס של בילבונג וורוד-גם ומה שאני בטוחה שהוא הולך איתו כל הזמן- השרשרת הזאת עם הדיסקית הזאת מזהב שכתוב עליה את השם שלו

קצת יותר מידי לא? אני משקיעה פחות ממנו-כולה בצפר!

אח"כ הייתה הפסקה.

לקחתי את הדברים שלי ויצאתי מהכיתה

ישבתי איפה שישבתי לפני השיעור

"למה את לבד?" ניב ישב לידי

"אתה רואה פה מישהו שאני יכולה ליהיות איתו?"שאלתי בציניות

"אני כזה קטן שלא רואים אותי?"

"לא אתה לא קטן, אני פשוט לא מכירה אותך." צחקקתי.

רושם ראשוני:

ניב-דביליות

תום-מתנשא

החברים של תום-שפוטים

"אוה נכון," הוא נתן לעצמו מכה קטנה בראש "אז אני ניב, נעים להכיר." הוא חייך

"שנאל." חייכתי חזרה

"תום!" הוא קם פתאום, לא לא בבקשה שהם לא חברים.

"בוא תכיר," הוא משך אותו לכיווני "זאת שנאל, היא חדשה פה." הוא פנה אלי,"שנאל זה...-"

"תום המתנשא." אמרתי

"סתמי יא' צפונית." הוא החזיר

"אתם מכירים?" ניב שאל מבולבל

"הלוואי ולא." סיננתי

"שתקי יאללה אל תעצבני אותי." תום אמר

"לא-בא-לי." חייכתי בשביל הפרנציפ. הוא בא להגיד משהו בחזרה אבל אני קמתי "בי ניב. היה 'נעים מאוד' להכיר אותך." חייכתי בציניות ונכנסתי לבניין

 

אחרי ההפסקה היה איזהו שיעור-שוב עם המחנכת.

נכנסתי לכיתה וישבתי במקום, ניב נכנס אחרי.

"תגידי מה הקטע עם תום?" הוא שאל

"שום קטע." אמרתי "הוא פשוט מתנשא שזה מגעיל." אמרתי

"מאיפה אתם מכירים?" הוא שאל

"אז זהו, שאנחנו לא, הוא פשוט בא אלי בבוקר ועושה לי כזה 'ילדה מאיפה את' עניתי לו ומאז כאילו מהבוקר הוא מכנה אותי 'צפונית' לא יודעת מה הקטע שלו." אמרתי

"ניב!" תום נכנס לכיתה

"אה?" ניב שאל

"ת'בא להבריז איתי?" הוא שאל והסתכל עלי

"לא..לא ניראה לי." ניב אמר

"נוו מה יש לך אתה כבד? מה אתה מעדיף, להישאר עם הצפונית והמורה החופרת שלך בכיתה או לבוא להבריז ולעשן?"

"צפונית תקרא לאמא שלך טוב?" התערבתי

"שתקי מה יש לך? מי דיבר איתך?"

"ילד תעשה טובה אל תעלה לי את העצבים על הבוקר בסדר? אין לי כוח אלייך." אמרתי

"בוא'נה ניב, מכל הבנות שאני מכיר היא הכי שונה מכולן." הוא פנה לניב כאילו אני לא קיימת בכלל.

"לא תומי חמוד שלי," אמרתי בציניות "אתה לא מבין, אני לא שונה-אני מיוחדת."

 

נכתב על ידי "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי , 4/11/2008 14:45  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Keren Poynter ב-11/11/2008 12:29
 



לדף הקודם   
דפים:  

13,304

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל"סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על "סיפור אהבה בילתי נשכח"||מאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)