לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  XvegannaX

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

כותרת בולטת.


בעיקרון באתי להתבכיין, אבל זה לא כל כך נורא במחשבה שנייה שאלכוהוליסטית בדימוס שותה באמצע הלילה כי היא לא נרדמת...

זה שסיימתי כוס בירה בדקה וחצי לא אומר כלום נכון?

 

בכל אופן החיים קשים...אני מסטולה ולא מצליחה לישון.

 

אכלתי כל השבוע בהיסטריה בגלל ההורמונים מהפוסטינור ואני מתה מפחד להשקל. יש לי שבוע עמוס, יש לי דיא7טנית ופסיכיאטר ו2 עובדות סוציאליות וללמוד לפסיכומטרי ולהתכונן לאודישנן ובלעעע לעסות מלא דברים. ונשאר לי עוד ממש טיפה בירה מהכוס השנייה ויש לי שילשול ואני רוצה חברים שיאהבו אותי וגבר שיהיה גבר גבר שיאהב אותי ויתייחס אליי כמו למלכה ושיהיה לי זין ומטיבציה לעשות דברים ולהשקיע ולהיות בנאדם אחראי ומסודר ואחראי לעצמו ולא החרטא ברטא שאני משחקת אותצה שאנני..כי אני אפילו לא חרטא ברטא אני סתם כלום. וקצת שיכורה אבל זהו.

למה אני כל כך שונאת את עצמי? למה כלום לא עוזר לי?למה כל החיים שלי אני הולכת להיות כזה חרא שמנסה לצוף במערבולת?

די אנני רוצה שמשו כבר יתקן אותי ושאני אהיה בסדר ושאני יוכל להיות כמו כל בנאדם רגיל שמשתלט על עצמו וחי לפי הבחירות שלו ואחראי לעצמווווווווווו

אולי אני באמת לא אחראית לעצמי?!?!!?אולי אסור לי לנהוג ולהחליט לבד אם אני רוצה ציצים או לא....אני לא רטוצה תחייים שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי XvegannaX , 9/1/2011 02:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא מזוכיסטית. בטח לא איתך.


אני מזהירה מראש שזה הולך להיות פוסט חפירה ארוך....

 

נתחיל ממה שהיה בשבוע שעבר. ביום רביעי שלפני האחרון פגשתי בחור חמוד דרך ידיד משותף. עזבו חמוד...חתיך אש! נדלקתי עליו ודאגתי ללכת מוקדם כדי לא להראות נואשת וביקשתי מידיד שיסדר ביננו. קיבלתי את המספר שלו ושלחתי לו הודעה. יום למחרת קבענו להפגש.

הוא הציע שאני אבוא אליו ואני לא רציתי. אני לא מחפשת סטוצים, אני מחפשת קשר ארוך ורציני, ואני בטח לא מחפשת להראות כמו שרמוטה אצל בנאדם שאני רוצה ואמרתי לו שאני מעדיפה שלא. הסכמנו שלא עושים כלום על הפעם הראשונה והסכמתי לבוא. מה זה שבחורה תבוא לגבר הבייתה בפגישה ראשונה ועוד לבד באוטובוס? אין לך אוטו? תבוא במונית ותאסוף אותי יא אפס.

בכל אופן נסעתי שעה וקצת באוטובוס כדי להגיע אליו. תוך פחות מ20 דקות כמובן התחלנו להתחרמן. אני כבר הייתי חלודה, 4 חודשים לא נגעתי בגבר וכבר הרגשתי שחזרתי להיות בתולה. אכלתי על עצמי כאפות קשות על זה שאני שמנה ומכוערת ומה הוא מוצא בי בכלל...תוך זמן קצר מצאתי את עצמי על הרצפה שואלת אותו אם יש לו קונדום..סתם לידע כללי. הבנאדם חירמן אותי בצורה לא נורמלית. רואים שהוא מיומן ובעל ניסיון.

כשהוא התחיל להוריד לי את הבגדים וקלט שאני מקועקעת לא מעט הוא כבר התחיל להסיק שאני מזוכיסטית [ואני לא!] ולהתייחס אליי בהתאם. אין לי מילים לתאר איך זה מתסכל אותי. נגיד ובאמת הייתי נהנית מזה שיורד לי דם מהשפה והפטמה וששבוע אחרי הסקס אני לא הולכת ישר ומלאה סימנים כחולים, נגיד ו, ככה היפותטי! איזה מין אפס אתה שאתה חושב שאתה יכול לעשות מה שנראה לך בלי לשאול אותי בכלל ואפילו בלי לקבוע גבולות ומילה קבועה שאומרת "מספיק". בדס"מ זה לא משחק לילדים חרמנים שחושבים שבחורות מקועקעות אוהבות סקס אלים.

ייאמר לזכותי לשם שינוי שאמרתי על 2 דברים שהם כואבים לי מדי, ושכבר ממש נמאס לי שיגמור כבר....בדרכלל אני סובלת וסובלת שעות וכבר בא לי למות. לגברים כאלה יש קטע להלחם עם עצמם לא לגמור והם חושבים שהם היחידים שיכולים לא לגמור ככה.חחח זה ממש מצחיק אגב. "אני מבין שאת לא רגילה לגבר שמחזיק ככ הרבה זמן מעמד..."..פחח.

טוב הוא גמר הכל טוב ויפה. אני חייבת להשתין...רק שתדעו שאחרי סקס רצוי מיד ללכת לעשות פיפי כדי למנוע מחיידקים שהיו מעורבים בנושא לעלות במעלה צינור השתן ולגרום לדלקת בדרכי השתן. אני מקפידה על הכלל הזה תמיד. [למה אני לא יכולה להקפיד על כללים אחרים...]. בסדר מילא קודם לפני הסקס הלכתי פעמיים לעשות פיפי בשיחים [כן אני יודעת כשאני לחוצה יש לי הרבה פיפי] כי אמא שלו דתייה ולא היה לי נעים.אני ביישנית!

אבל אחרי סקס גם תיקח אותי לשיחים???????תתעקש, תגיד שלא נורא שימי זין, לאמא שלי לא אכפת, בלה בלה בלה....מה זה השטויות האלה?

איזה מין בחורה אני?????????????????????

טוב חזרתי מהביקור המרענן בשיחים והבחור שולח מיילים ומדבר בטלפון וחורש על הפייסבוק. פייסבוק זה הכדורגל החדש.

בכל אופן אני כולי אוכלת כאפות "ואיייי למה שכבנו עכשו אין מתח מיני והוא לא מתעניין בי בכלל!!" וישבתי שם כמו מפגרת עד שהוא התחיל להראות בי עניין קל. ישבנו ודיברנו וקפאנו מקור וכמעט מתנו אחרי זה מהחימום [תנור סליל] ואז פתאום עברנו למיטה.

זה אולי נראה פרט זניח ושולי, אבל רבאק, זה היה מן מרתף, מאיפה הייתי שמה לב שיש מיטה? במיוחד לא כשמישהו חושב שמה שאני שווה זה זיון על השטיח ולא מגיע לי טיפה של כבוד לפחות בזיון ראשון לזיין אותי על מיטה. נחנו במיטה וחפרנו אחד לשני. הוא דווקא היה ממד נחמד. אם הוא לא היה מניאק בנוסף...... בכל אופן כבר נהיה מאוחר והחום והרעב[למה שהוא יביא איזה משהו לאכול זה לא שהוא מארח מישהו חשוב בכלל] והאוטובוס האחרון הידהדו לי בראש. לחצתי עליו שיצא איתי לתחנה כי לא רציתי לפספס את האוטובוס האחרון. התווכחנו כזה בצחוק והתגרנו אחד בשני "למה מה תעשה לי" " למה מה תעשי לי" ואיכשהו התחלנו ללכת מכות. כל זה נגמר איך שזה התחיל כי הבנאדם כמעט שיתק אותי ולקח את זה ממש ברצינות ועזבו את זה שהוא ניטרל אותי הוא גם דאג לפתוח לי את השפה ודיממתי כמו מפגרת עד הדרך הבייתה. שכמובן פספסתי את האוטובוס.

לקחתי מונית הבייתה ב60 שקל!

תתקשר תשאל אם הגעתי בשלום, אם לא אנסו אותי בדרך, לפחות תשלח הודעה! כלום. לא שמעתי ממנו מאז.

חזרתי הבייתה חבולה ופצועה וניסיתי להסתיר את השפה המפוצצת שלי. אין לי מילים בכלל לתאר את הדיכאון שהרגשתי. כמה שאני זונה מגעילה שרמוטה, מה עשיתי בכלל, בחיים לא יהיה לי גבר נורמלי,אני מרחמת על המשפחה שלי שגידלה ילדה סוררת כמוני...איך זה שאנשים מתנהגים אליי ככה מגעיל וחושבים שבא לי שידפקו לי מכות רק כי יש לי קעקועים אז אני בטוח מזוכיסטית.

 

למחרת היה לי טיפול לייזר להסרת שיער. אין מה להגיד. אין כמו כאב כדי לסדר את הראש. אז אני מזוכיסטית. מה שתגידו...אבל יש בזה חוקים!!!

לא עושים דברים כאלה עם אנשים שלא סומכים ומכירים אותם!יש גבולות ברורים, יש הסכמה מלאה, זה לא ככה!

כן מן הסתם שאני ארגיש בטוחה אצל רופאה שמסרטנת לי את הכוס בקרני לייזר אם אני משלמת לה והיא בנאדם נחמד וכשאני אומרת שכואב לי היא עושה לי הפסקה!זה היה כאב בטוח ולא מסוכן ולא כזה שגורם לטראומה!

באותו יום כבר התחלתי לדבר בפייסבוק עם מישהו אחר. חמוד. קצת ערס. שאני מכירה מפעם אבל אפעם לא יצא לנו לדבר. קיצר אמרנו שניפגש מתישהו.

 

נפגשנו יומיים אחר כך [ונדלקה לי נורה אדומה כשהוא הציע שאני אבוא אליו בתור דייט ראשון] והכרתי בחור חמוד ביותר, מצחיק, שנראה רציני, שנראה רגיש ואכפתי ולא בנזונה, עם קלאסה וטעם טוב במוזיקה, שחוץ מזה שהוא קצת שמן נראה ממש טוב. רק בסוף הדייט התנשקנו והתחרמנו קצת והיה מאוד אבל מאוד נחמד. הגעתי הבייתה והוא התקשר לראות אם היה בסדר במונית, אם הגעתי בשלום, להגיד לי לילה טוב ולקשקש קצת לפני השינה.

למחרת גם קישקשנו בטלפון ובפייסבוק והוא רצה שאני אבוא אליו. אמרתי שאני לא רוצה וכבר מאוחר וממש עמדתי על העקרון שלא לבוא הבייתה עד פגישה שלישית לפחות. אז נפגשנו רק ביום שלישי שוב אחרי הלימודים שלי ויצאנו לשתות. לפני שהלכתי ללימודים אמרתי לאמא שלי שאולי אני אלך לישון אצל מישהו שאני יוצאת איתו. רק כדי שאם אני ממש ארצה ואסמוך עליו לא יהיה לי את אמא שתתקע אותי שוב. מה היא אמרה לי?

איך שאני מתחילה לחזור לעצמי אני נכנסת לקשר שמסית אותי מכל מה שאני רוצה ומנסה להשיג בחיים וכל מה שאני מנסה לבנות נהרס.

איזה כאפה אכלתי. אם לא הייתי מאופרת הייתי בוכה באוטובוס. זה כנון. היא צודקת. אני לא יודעת לשמור על עצמי בקשר. אני נכנסת בכל הכוח לקשר ולא מצליחה לעשות דברים במקביל. הבנאדם הופך להיות כל עולמי וריב קטן זה עילה להתאבדות. בדיוק עכשו אני מתחילה ללמוד לפסיכומטרי וזה הזמן לקחת דברים ברצינות ולא לעשות שטויות...

יצאנו שתינו היה נחמד והחלטנו ללכת אליו הבייתה. שתבינו. הבנאדם בנאדם מקסים. שאלתי אותו אם יש לו נרגילה והוא אמר בואי נקנה. הלכנו בעיר וראיתי שלולית של קיא ונכנסתי ללחץ והוא תמך בי ועזר לי. היו לי חברות אובדניות, משפחה משוגעת ואחים מאושפזים, למד פסיכולוגיה במגמה בתיכון. היה לו פוטנציאל גבוהה. החלטנו להתקמצן וללכת על אוטובוס ולא על מונית. ככה זה כשאתה רואה שהאשה בכיס שלך אתה יכול להפסיק לשחק אותה לארג' ולהפסיק להשקיע בה ולוקח אותה לטיול באוטובוס מחוץ לעיר כשאפילו אין מקומות ישיבה. לפחות הוא שילם על הנסיעה.

הגענו אליו. הכל טוב ויפה ישבנו שתינו תה ושמענו מוזיקה. התחלנו להתכרבל במיטה וללטף אחד את השניה. הייתי משתפת אתכם יותר אבל אני באמת לא זוכרת כלום. התחרמנו 3 וחצי שעות עד שנשברנו ולמרות שלא היה קונדום שכבתי עם מישהו שאני לא מכירה.האמת שהרבה פעמים הוא ממש הפחיד אותי. היה לי חבר בעבר שהיינו עושים סקס ממש אלים. אבל ממש. הכרתי את הבנאדם ואהבתי אותו ולא פחדתי בכלל....להיפך זה סידר לי את הראש וממש עשה לי טוב. אבל כאן, דברים שעם ההוא בכלל לא היו מזיזים לי הפחידו אותי! הבנאדם ממש ניסה לחנוק אותי כמה פעמים. יש לו מזל שעבדתי בשנה של אישפוז על הטראומות המיניות שעברתי בחיים אחרת היית משתתקת במקום ומנסה להרוג אותו אחרי שהוא נרדם.באיזה שהוא שלב הוא נהיה ממש אגרסיבי וההפך ממה שהוא הצטייר לי בהתחלה. אולי באמת יש משהו לא בסדר באנשים סאדיסטיים. בכל אופן...הוא חנק אותי ממש כמה פעמים, הרביץ לי, הכאיב לי ועשה לי סימנים כחולים שעדיין קיימים אגב, והתנהג אליי כמו לזונה. אז סבבה הכל טוב ויפה אבל אני מכירה אותך בכלל?

אני יכולה לסמוך עליך? מי אתה בכלל??????? למה אתה מניח שבגלל שיש לי פירסינג בכוס אני אוהבת שחונקים אותי?למה אתה חושב שאם תתפוס לי את השיער ותכריח אותי לגמור זה יחרמן אותי ואני אגמור מהר יותר?

טוב עזבו את כל העינויאדה הזאת...הבחור כמובן נרדם ממש מהר ואני לא ישנתי בכלל כי הרגשתי לא בטוחה כי אני לא מכירה תמקום וכי משו היה לא בסדר...לאדעת....תחושת בטן.

עשיתי פסיכומטרי במחשב, שמעתי מוזיקה, חיכיתי עד 11 שהבנאדם יואיל בטובו כבר לקום ולקחת אותי לבית לעשות פיפי כי אמא שלו הייתה ערה ולא יכלתי לצאת ולהגיד "הי הבן שלך זיין אותי כל הלילה, איפה השירותים?". החלטתי פשוט ללכת למרות שהוא לא קם וניסיתי להעיר אותו מלא...

אמרתי לו שאני הולכת והוא אפילו לא קם ללווות אותי לתחנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

איזה מניאק אפשר להיות כבר??????????? לא ללוות את מושא הזיון שלך לתחנה?????פה כבר ממש התעצבנתי....אחרי דקה חזרתי כי הוא שם אצלי בתיק את הארנק והכל והחזרתי לו את הדברים שלו והלכתי שוב. וגם אז הוא לא הציע אפילו לבוא לתחנה!!!או משהו לשתות, או שירותים, כלום!!!!!!!!איזה נאצי...הוא אמר לי לשלוח לו הודעה שאני מגיעה הבייתה. אמרתי נתעלל בו קצת ולא נשלח לו.

נסעתי וכמובן קניתי פוסטינור בדרך וכבר הייתי בדיכאון של החיים.

אני בבית אחרי פוסטינור וכדור הרגעה מתחילה להרדם ואני רואה אותו כותב סטטוסים בפייסבוק! יעני לא שלחתי לך סמס שהגעתי ואתה לא מתעניין בכלל????????????????????????????????

אחכ קיבלתי ממנו הודעה שאומרת אל תבואי ליומולדת שלי בעוד יומיים כי זה לא יתאים......תאמינו לי כבר חשבתי מי יעזור לי לתכנן התנקשות במועדון.

הייתי כל כך מאוכזבת מעצמי שנפלתי בפח, וממנו!! שאיך הוא לא רוצה אותי פתאום? מה עשיתי? מה היה לא בסדר?????????????

הייתי בהלם. רציתי למות. הלכתי לישון ליומיים.

בלילה של היומולדת שלו הוא מתקשר אליי האפס הזה ואומר לי שחבל שלא באתי...מה לילה, אני מדברת איתכם מעיר אותי משינה לפנות בוקר שיכור מת, חבל שלא באת, אני אידיוט אני מצטער, בואי לישון אצלי...4 שיחות כאלה קיבלתי. לא הצלחתי לישון אחכ מרוב עצבים ותכננתי בראש מה אני הולכת לכתוב לו בפייסבוק למחרת. הוא שלח לי הודעת סליחה למחרת ולא עניתי לו.

אין אין בא לי למות...איזה מטומטמת אני!!!איך שוב עשיתי את זה?????????????עזבו הריון והכל, מחלות מין!!!!!!!!!!!!!!!!איך סמכתי עליו?

באמת חשבתי שנוכל לפחות לצאת, לבלות ביחד קצת, הכל היה בסדר, היה לנו כיף ביחד ממש, הוא בעצמו אמר וראו שהוא נהנה והיה צחוקים וכיף והיינו חמים אחד על השניה בטירוף....אני לאדעת מה יכולתי לעשות דפק את זה מלבד זה שהוא גילה שאני שרמוטה במיטה.

 

אין לי אפילו משפט סיכום לזוועה הזאת

 

נכתב על ידי XvegannaX , 1/1/2011 21:21  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,075

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXvegannaX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על XvegannaX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)