לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג הקשקושים של לילאכ ושיבי



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

זהו זה (:


טוב...

אני ולילאכ דיברנו ארוכות ועמוקות...

והחלטנו שעקב אי עידכונים (><') אנחנו סוגרות ת'בלוג...

ורק למקרה שמישו דאג,

לא, אנחנו לא רבנו !

אנחנו עדיין חברות,

אבל אנחנו מקדישות לבלוג הרבה פחות זמן, וזה פשוט חות מלהיב אותנו.

אבל אנחנו עדיין (אני לפחות) קוראות בלוגים של אחרים...

זה נחמד שיש לך בלוג..

אבל רק אם אתה מתחייב לעדכן ><'...

בקיצור...

זאת לא החלטה דרמתית כזו או משו כזה...

אנחנו פשוט לא רוצות יותר...

אבל בזמן שהיה לנו בלוג מאוד נהנינו..

ותודה רבה לכל מי שהגיב אי פעם !

 

אוהבות מלאמלאמלא

לילאכ ושיבי 333>

נכתב על ידי , 4/9/2008 16:16  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון חפפרני! P:


שאלון מטומטם וחפרני =]

 

 

אף פעם לא אהבתי מישהו שאוהב אותי .

אף פעם לא אירגנתי מסיבת הפתעה .

אף פעם לא אכלתי פלפל חריף .

אף פעם לא בכיתי מסרט  .

אף פעם לא גידלתי כלב .

אף פעם לא גנבתי .

אף פעם לא דיברתי ברדיו .

אף פעם לא הופעתי בטלווזיה .

אף פעם לא החלקתי על הקרח .

אף פעם לא היה לי גיטרה חשמלית .

אף פעם לא הייתה לי גיטרה קלאסית .

אף פעם לא היה לי גשר .

אף פעם לא עקרו לי שן .

 אף פעם לא היו לי 2שטרות של 200 בארנק .

אף פעם לא הייתי במשחק כדורגל .

אף פעם לא הייתי בניו יורק .

אף פעם לא הצלחתי לתפוס זבוב בידיים .

 אף פעם לא הייתי ער כל הלילה .

אף פעם לא הלכתי על פסי רכבת .

אף פעם לא השתכרתי .

אף פעם לא השתתפתי בתחרות כשרונות צעירים   .

אף פעם לא התנשקתי בגשם

.אף פעם לא התגשמה לי משאלה כשכיביתי נרות יומולדת

אף פעם לא התפרסמתי בזכות כישרון

אף פעם לא ירדתי יותר מ5 קילו בדיאטה .

 אף פעם לא ניסיתי סמים .

אף פעם לא נסעתי עם מישהו זר .

אף פעם לא נסעתי במשאית .

אף פעם לא נסעתי בכדור פורח .

אף פעם לא הייתי בכותל .

אף פעם לא נשכבתי על הכביש .

אף פעם לא נשרפתי מהשמש .

אף פעם לא עליתי לגג של הבית שלי .

אף פעם לא עליתי לגג של עזריאלי .

 אף פעם לא עשו לי מסיבת הפתעה .

אף פעם לא עשיתי משהו שרק אני יכול .

אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית .

 אף פעם לא עשיתי שעווה .

אף פעם לא קיבלתי כל מה שרציתי .

אף פעם לא ראיתי שלג יורד .

אף פעם לא הייתי יותר משבוע מחוץ לבית בלי משפחה .

 אף פעם לא רציתי משהו שאין לי .

אף פעם לא שכחתי לשים דאודורנט לבצפר .

אף פעם לא שמחתי בשביל מישהו שהצליח יותר ממני .

אף פעם לא שתיתי אלכוהול יותר מלגימה אחת .

אף פעם לא ניצחתי בשלב הבנוני של שולה מקשים .

  אף פעם הסוללה של האמפי שלי החזיקה יותר מיום .

אף פעם לא בכיתי בגלל ספר .

אף פעם לא התנשקתי על הגג של עזריאלי

 אף פעם לא איחרתי לבצפר ביותר משעה .

אף פעם לא העלתי קטע ליוטיוב .

אף פעם לא קניתי משהו שעלה יותר מ1,000 ש"ח .

אף פעם לא צילמתי סרט .

אף פעם לא עשיתי קניות ב1,000 ש"ח .

אף פעם לא הייתה לי מסך פלזמה בחדר .

 אף פעם לא התנשקתי עם קרח . ><"

אף פעם לא אכלתי לבד קופסת אוראו .

אף פעם לא דיברתי כל הלילה במסנג'ר .

אף פעם לא דיברתי כל הלילה בטלפון .

 אף פעם לא הייתי באילת .

אף פעם לא טסתי .

אף פעם לא כתבתי שיר .

אף פעם לא עישנתי .

אף פעם לא הרגשתי נאהבת .

 אף פעם לא נכשלתי במקצוע .

אף פעם לא ריכלתי על חבר .

אף פעם לא שברתי משהו בחנות . XD

אף פעם לא דיברתי בפלאפון בלילה .

 אף פעם לא דיברתי יותר משלוש שעות בפלאפון .

נכתב על ידי , 1/9/2008 06:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללילאכ & שיבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לילאכ & שיבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)