לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


These wounds won't seem to heal This pain is just too real There's just too much that time can not erase

כינוי: 

בת: 34

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2011

זה מדהים


הייתי שומרת על המצב של לכתוב לפחות פוסט אחד בחודש בשביל לשמור על רצף

גם כשלא היה לי על מה וכשלא הייתה לי מוזה

לא כתבתי כבר כמה חודשים טובים וגם לא התחשק לי לחזור לפה

כנראה שאני באמת כבר לא תלותית כמו פעם

אבל עדיין עצוב לי להשאיר את המקום הזה מאחור

המקום הזה טומן בחובו את כל השנים הכי יפות של החיים שלי עד כה

את התיכון והצבא כל האהבות הראשונות והכאבים והפגיעות והבילויים והתמונות עם החיוכים האמיתיים

וכל האנשים שלא יחזרו עוד ורק פה אני מסוגלת להתגעגע אליהם באמת ו"להתאבל" על כך שהם לא עוד חלק ממני

כי רק פה הם נותרו האנשים שאהבתי

מי שהם כיום הם אנשים שאייני מרגישה בחסרונם ולא צריכה בחיי...

המקום הזה היה מקור הגאווה שלי הרבה זמן

מקום שנתן לי כוח וגם העצים לי את האגו וזה לגיטימי לאור העובדה שהייתי כ"כ נקראת וכ"כ מעניינת וכ"כ מושכת אנשים לפה

ממש נתן לי הרגשה שבעברי הייתי קצת מפורסמת ונערצת ומקור למוזה ולחיקוי של אנשים אחרים

כמו שעכשיו שואלים "אה אז את אנה מהפייסבוק" (פשוט כי אני אוהבת לכתוב את דעתי ולהתעניין בתמונות של אנשים ולהגיב בלי סוף...) אז פעם זה היה "אז את נדפקתי גמור!" איכשהו פעם זה היה הרבה פחות מביך והרבה יותר מעורר שמחה להיות כ"כ בולטת בסביבת הבלוגים...

נכתב על ידי , 25/2/2011 12:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




85,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנדפקתי גמור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נדפקתי גמור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)