לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם של ליאל ( =



כינוי:  לייאל [ :

בת: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008

Goodbay My Lover , Goodbay My Friend ..


" Goodbay My Lover ,

Goodbay My Friend .

You Have Been The One ,

You Have Been The One For Me "

 

פעם קרה לכם ,

שמישהו שהכרתם 10 שנים ומאוד אהבתם .. מת ?

לי עוד לא ,

אבל כנראה יקרה .

 

יש לי כלבה מאז שאני בת שנתיים , שנה וחצי ככה ..

גילו אצלה סרטן ,

ואומרים שלא ייקח הרבה זמן עד שהיא תמות .

 

מה זה קצת זמן בכלל ?! 

3 שנים ?

שנה ?

חודשיים ?

שבועיים ?

יום ?!?!

 

תמיד ברגעים הקשים שלי ,

שרבתי עם חברה , עם ההורים או מישהו אחר ?

הייתי מחבקת אוותה ,

השיער החלק , הלבן שלה ,

הרגיע אוותי .

 

ב 3 ימים האחרונים ,

כשאני מסתכלת עלייה .

אני לא מצליחה לעצור את הדמעות .

 

אפעם לא חשבתי שאני יאבד אוותה ,

אמא שלי תמיד הייתה אומרת לי ,

שמתים בסוף .

בגלל זה צריך לנצל את החיים .

 

תמיד שדיברתי עם אמא שלייי על אנשים שמתו ,

היא הייתה מקשיבה לסיפורים שלי ,

ואחרי זה מעודדת אוותי שהכל רשום מלמעלה ,

שזה הוא שהחליט שהם ימותו ,

שכנראה הייתה לזה סיבה .

 

אניי לא רוצה שזה יקרה ליפה שליי , לסנדי !!

לא מגיע לה למות , עכשיו לפחות .

אני רוצה עוד ממנה ,

אני רוצה לחיות אייתה עד הסוף .

 

תמיד שהלכתי מכות עם אחי הגדול ,

היא הייתה המגנה עליי ,

היא הייתה נובחת עליו .

 

בכל מצב נורא שהיה לי ,

אפילו ביציאות בשכונה עם חברים ,

וחברה הייתה מביאה לי כאף אבל בצחוק ,

היא הייתה נובחת עלייה D =

 

אני כל כך אווהבת אוותה . ,

ואני לא יודעת איך אני יסבול בלעדייה .

 

אלוהים ,

בבקשה תעשה שהיא תצא מזה .

תעשה שתמיד סנדי תשאר הכלבה שלי ,

והיא תחייה איתי עד הסוף .

על כל הדברים הרעים שאני עשיתי או היא ,

אני מבקשת סליחה .

אבל תשאיר אותה פה בבית החם שלה ,

שכולם פה מתים עלייה , אוהבים אוותה , דואגים לה .

ב ב ק ש ה .

 

נכתב על ידי לייאל [ : , 2/7/2008 17:44  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





131

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללייאל [ : אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לייאל [ : ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)