לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עיר וירטואלית אנימה3=


היי כאן יהיו המון מתכונים טעימים שאפשר לעשות מהם אוכל!יאמי!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

וואו כמה לא הייתי כאן !


לא הייתי הרבה זמן משום מה ..

אני לא הגבתי לתגובות שלכם ואפילו כך היה קצת ..

עבר ה16.7 ביולי ! ואני כבר בכיתה ו' !

כשהייתי ב2008 בבלוג .. הייתי בכיתה ד' !!!

ועכשיו זה המון זמן עבר !

כשתגיע שנת 2010 הבלוג יהיה בן שנתיים !!!!!!

זה הבלוג הראשון שלי ששרד הכי הרבה ! ואני מבטיחה לא לעזוב אותו לשנה ומעלה יותר !

בתנאי שתבטיחו לי תגובות אוקיי?(;

והינה סתם שיר מכוער שימצאתי חחח -

 

יש שקיעה בשמיים , אני מיתעוררת לחיים ..

פיתאום כבר הלימודים מתחילים ..

חוששת שיהיה כמו בשנה שעברה ..

מכות , קללות , אלימות ומריבות ..

ופתאום זה שונה , הבנתי שהכל בוגר ..

ועכשיו כלום לא יהיה אותו דבר ..

התבגרתי , גם כולם , לאף אחד לא איכפת ..

הכל נעלם , כל העבר , עכשיו אני אומרת .. מה כבר קרה ?

זהו זה .. כל המשחק .. נגמר .

היתי משתתפת בתחרויות דולמייקר בכמה אתרים , בנתיים זה שתיים D:

 

בKASS -

אודישן -

Hosted by ImageHost.org

ההערות שלהם - נחמד מאוד ^^

ציון ~ 9

ההערות שלי - רק נחמד ? יש התאמת צבעים מושלמת , הסנדלים גם מתאימים והרקע יפה מאוד .. (=

ציון ~ 10

 

ההגשה שלי לשלב אחד ~

צריך להגיש בובה שמדגמנת קולציית קיייץ !

Hosted by ImageHost.org

ההערות שלהם ~

מאוד מיוחדת:]
הנעליים מתאימות אבל לא כ"כ אהבתי .
יש תוספות והכל !
ציון ~ 9
ההערות שלי ~ היא באמת מיוחדת , אממפ נדמה לי שהנעליים לא מתאימות כ"כ
חחח אהבתי במיוחד את החולצה [;
ציון ~ 9
 
ההגשה שלי לשלב 2 ~
צריך להגיש מכשפה לא מכוערת , יפה ומחידה[=
elouai's doll maker 3
ההערות שלהם ~
היא נראת יותר כמו חשפנית מאשר מכשפה XD
ציון ~ 7
ההערות שלי ~ הייתה חולצה אחת מקורית עם מטאטא שמצאתי
אבל החולצה הייתה אם פסים .. לפחות היא קצת נראת ככה P=
ציון ~ 7.5
 
ההגשה שלי לשלב 3 ~
כל בובה מקבלת את התפקיד שלה , אנחנו כותבות תאור ואתם עושים [=
התאור שקיבלתי ->
- אני מתה על וורוד דה -
elouai's doll maker 3
ההערות שלהם ~ עוד אין
ההערות שלי ~
זה שהיא אוהבת ורוד זאת לא אומרת שהיא צריכה להיות ורודה כולה כולה ..
שער ורוד זה דבר לא הגיוני לדעתי O.O
ציון ~ 9.5
במלסייט -
elouai's doll maker 3
- אין הערות -
 
לשלב 1 ~
להגיש בובה שהולכת למסיבה (=
elouai's doll maker 3
הערות :
ממ .. הייתי מוותרת על הכובע
ולא ממש אהבבתי ת'גיננס SS=
אני יודעת שאת יכולה הרבה יותר
ציון : 95
הערות שלי - יש לי חוש מגניב כזה , לא הייתי מוותרת על ג'ינס
וגם לא על השער שממש הכובע דבוק אליו OxO
 
הגשה לשלב 2 ~
להגיש בובה שהולכת לים P:
elouai's doll maker 3
~ אין בנתיים הערות ~
נקווה שנהננו (=
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אתר המפורסם היוםםםםם ..
[=
פיקסל היוום -
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
תודה רבה לכל המגיבים !
 
נכתב על ידי , 3/9/2009 15:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN:  9525

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוווצ' אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוווצ' ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)