לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיי על כיסא הגלגלים(על טוקיו הוטל)


חייו של ביל השיתנו אחרי התעונה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

פרק ראשון לסיפור


אוקי

זהוא הפרק הראשון לסיפור הראשון שאני כותבת

אני מעוד מכווה שתאהבו

ועם יש לי שגיעות כתיב אני תגידו..

לסיפור קוראים חיי על כיסא גלגלים

 

פרק 1:

במהלך אחת ההופעות בשיר ברייק אוואי ביל קפץ את אחת הקפיצות שלו יותר מידי קרוב לקצה הבמה ונפל...

הבמה הייתה יותר גבוה מהרגיל,במהלך הנפילה השתחררה מפיו צעקה מצמררת, תוך כמה שניות כל הבנות שבקהל החלו לצרוח ולבכות.

המאבטחים הזיזו את בלי מחוסר ההכרה והתקשרו לאמבולנס,כולם היו בהיסטריה!!

כמה שעות אחרי בבית החולים הרופאים הודיעו לחברי הלהקה המודעגים את הבשורה העצובה,ביל לא יוכל יותר ללכת ואין מה לעשות עם זה.

מכאן בעצם מתחיל הסיפור שלנו.

~~~~~~~~~~~~~~~~~

אחרי שבוע:

בעוד כמה שעות יש מסיבת עיתונאים ששם חברי הלהקה יספרו לעיתונות מה מצבו של ביל.

ביל השתחרר בידיוק ליפני יום והוא מנסה להתרגל לכיסא שלו *דפיקה בדלת* ביל התגלגל לדלת וכשהוא פתח אותה הוא לא הופתע לגלות שטום הוא זה שדפק.

ביל:היכנס

טום:רק רציתי להזכיר לך שיש היום את מסיבת העיתונאים ולראות מה שלומך

ביל:איך אפשר לשכוח,אני דיי בסדר בהתחשב למצבי. ואיתך?

טום:כרגיל

כעבור שעתיים:

 

כולם מתקבדים לשבת נתחיל עוד כמה דקות,אחרי שכולם התיישבו דיויד נכנס וכולם השתתקו.

דיויד:ליפני שהבנים נכנסים אני מבקש מכולכם לא לצרוח.והנה הם ...!!

כולנו נכנסנו אני ראשון כשטום דוחף אותי,היו מלא פלאשים.

דיויד:כפי שכולכם הבנתם במהלך ההופעה האחרונה הייתה לביל תעונה קטנה שתשאיר אותו נכה עד סוף חייו,זה לא אומר שלא יהיו לנו יותר הופעות,ההופעה הבאה שלנו תהיה בעוד חודש בגרמניה.אנחנו יוצעים לגרבניה מייד עם טום מסיבת העיתונאים. אז למישהו יש שעלות?

אחת הכתבות קמה ושעלה:ביל איך אתה מסתגל למצב החדש?

ביל:דיי טוב למען האמת,אני ממש מחכה לשוב ולהופיע.

ככה בעצם עבררה כל מסיבת העיתונאים.

~~~~~~~~~~~~

בגרמניה:

כל המעריצות שחיכו ללהקה החלו לצריח כשהן ראו את המצב שביל היה בו,ואמם של התאומים ממש בכתה.

הבנים עצרו לחתימות כולל ביל אל אף שהיד שלו ממש רעדה.

בבית של התאומים סימון כל הזמן פינקה אותם.

 

 

המשך יבוא....

 

מגניב מי שבגיב ראשון

תגיבו?

אבישג הכותבת

נכתב על ידי כותבת הסיפור:S , 3/3/2008 16:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  כותבת הסיפור:S

בת: 29




67
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכותבת הסיפור:S אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כותבת הסיפור:S ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)