לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורי אהבה


כל מיני סיפורי אהבה. כי אהבה זה כל הסיפור.

Avatarכינוי:  האנונימית שמספרת

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

יריבי האהבה, פרק אחרון!


אז כמו שהבטחתי, הפרק האחרון.. קשה להיפרד, אבל.. אין לי בררה.

תודה לכל מי שהגיב .

 

כשיש (***) -

http://www.upfree.net/1855879

כשיש (^^^) -

http://www.upfree.net/3565102


פרק 38-

תומר:"רק באתי להחזיר לך את הדברים שלך" הייתה שתיקה בניהם

מור:"תומר, אני לא רציתי שזה יגמר כך.. לא רציתי שזה יגמר בכלל"

תומר:"את חושבת שאני רציתי?" מור שתקה "תשמעי, לא באתי לריב איתך.."

מור:"אני יחזיר לך את הדברים מחר" הוא הנהן בראשו והחל ללכת "תומר" הוא הסתובב אליה חזרה "אני מצטערת" הוא נאנח, ויצא משם. היא הלכה לעבר הקופסא ופתחה אותה היא ראתה את הדובי הכחול שהיא זכתה בו לתומר כשהיו בלונה פארק וחיבקה אותו.

"כל מה שנשאר אלו רק הזיכרונות" היא נאנחה

קים:"מה? אני לא שמעתי נכון"

בר:"את שמעת טוב.." היא אמרה ומשכה באפה

קים:"אני בדרך!" היא יצאה משם ופתחה את דלת ביתה שגיא בדיוק בא לדפוק עליה

גיא:"איזה טיימינג" הוא הסתכל עליה "קים! מה קרה?! למה את בוכה?"

קים:"אתה עם האוטו?"

גיא:"לא אני גר חצי דקה ממך.. בואי שנייה ואנחנו באוטו" הוא אמר והם הלכו

קים:"אני צריכה שתקפיץ אותי לאנשהו"

גיא:"מה? לאן?"

קים:"בית חולים איכילוב"

גיא:"קים מה קרה את מלחיצה אותי" הוא פתח את האוטו והם נכנסו

 

קים:"איפה הוא?!" היא ניגשה אל בר בבהלה כשראתה אותה יושבת בחדר המתנה

בר:"קים.. זה מאוחר מידי.. הוא מת.."

גיא:"אפשר לקבל הסבר על מה שקורה כאן?"

קים:"דביר.. זוכר אותו?" היא אמרה והרגישה את המחנק בגרונה

גיא:"כן"

בר:"הוא נפטר, לפני עשר דקות" היא אמרה וקים ראתה את הוריו של דביר יוצאים מחדר כלשהו מולם ואמא שלו בוכה בכי מר

קים:"נעמי" היא חיבקה אותה "אני מצטערת" היא החלה לבכות בשקט

נעמי:"הוא שוכב שם בחדר.. עם העיניים סגורות.. ואני לא יכולה לעכל את זה שאני לא אראה יותר את העיניים שלו, החיוך שלו, והגומה היפיפייה שלו.." היא טמנה את ראשה בין שתי ידיה"

קים:"אני.. רוצה להיכנס.." נעמי הנהנה בראשה והתיישבה על הכיסא "גיא אני כבר אחזור.. זה לא יקח הרבה.." הוא הנהן והתיישב ליד בר וחיבק אותה

קים נכנסה לחדר, וראתה את השמיכה הלבנה שמתחתיה, היה דביר. היא הורידה אותה בעדינות עד לקו המותן.

קים:"היי דבירי.. יצור מכוער שכמותך" היא גיחכה והדמעות לא פסקו "איך יכולת? הבטחת לי שלא תוותר.. מה קרה פתאום?" היא ליטפה את ידו והזיזה את שערו הדליל בעדינות ממצחו וסידרה אותו היא הסתכלה על עיניו העצומות, והתחננה שהוא יפתח אותן, אבל זה לא קרה, הוא שכב שם קר כקרח לא זז, לא נושם, לא מרגיש, מת. היא נשקה לראשו "אני לעולם לא אשכח אותך דבירי.. לעולם" היא לחשה ומחתה את דמעותיה היא כיסתה אותו חזרה ונשמה עמוק

 

נעמי:"קים" היא ניגשה אליה עם כוס קפה בידה "דביר.. השאיר לך מכתב" היא אמרה והושיטה לה דף לבן מקופל שכנראה נתלש ממחברת קים לקחה את המכתב נשמה עמוק, ופתחה אותו

"קים היקרה,

אם את קוראת את זה, סימן שאני מת, סימן שנכשלתי.

אבל, אל תחשבי שהפרתי את ההבטחה, לא וויתרתי, התנגדתי לכל כוח רע שאמר לי 'תוותר' הדחקתי אותו, מאז שדיברנו, לא היה כזה דבר לא יכול.. הגשמתי כל מה שרציתי, זה כולל הבנג'י המטורף שתמיד רציתי..

ובכוחותי האחרונים, כתבתי לך מכתב. לך ולכל העולם בערך..

אני רוצה שתדעי, שאני מעריך אותך יותר מכל, שינית אותי, גמרת לי להיות אדם שונה, בעל ערכים שונים ותפיסת עולם שונה. ועל זה אני מודה לך יותר מכולם שגרמת לי לראות דברים באור אחר, ולא שכל העולם רע ונוראי כמו שחושבים שהוא, שיש בו דברים טובים ואף מופלאים. אז.. תודה.

מתגעגע אלייך כבר עכשיו.. אבל תזכרי שתמיד אהיה איתך – דביר"

היא מחתה את דמעותיה וקיפלה את הפתק גיא התיישב לידה ונתן לה כוס קפה חם והיא לקחה אותו מידו והודתה לו.

 

לאחר כמה ימים ספורים, יום  לפני המסיבה, רוני ותומר ישבו מול הטלוויזיה וראו 'חברים'.

תומר:"התגעגעתי לראות איתך חברים, זה הכי מצחיק.." הוא חייך

רוני:"נו בטח.." היא צחקה והסתכלה בעיניו והוא בשלה הם התקרבו והוא נישק אותה על השפתיים והתרחק ממנה מחייך. "מוזר" היא אמרה ועיקמה את פרצופה "לא ככה תיארתי את זה"

תומר:"את מה?"

רוני:"את הנשיקה שלנו, אחרי כל הזמן הזה.."

תומר:"רוני? על מה את מדברת?" היא גיחכה

רוני:"כל כך ניסיתי שנחזור להיות יחד, ולבסוף? כלום.. אין שום רגש בנשיקה הזאת.."

תומר:"אולי כי זאת הייתה סתם נשיקה קטנה"

רוני:"אולי, ננסה שוב?" הם התנשקו שוב והתנתקו "שום דבר"

תומר:"את רצינית?"

רוני:"כן.. גם אני המומה.." היא קמה משם

תומר:"רוני?"

רוני:"אני אדבר איתך כבר.."

תומר:"מה זאת אומרת? שאנחנו לא יחד יותר?"

רוני:"משהו כזה, אבל היי, אפשר להישאר ידידים.." היא לקחה את התיק שלה והלכה לכיוון הדלת

תומר:"כן" הוא נופף בחצי יד והיה המום ממה שקרה הרגע "מה לעזאזל.." הוא מלמל וחזר לטלוויזיה

 

למחרת בבוקר תומר פתח את הלוקר וראה שם דיסק עם סרט אדום עליו. הוא הסתכל על הדיסק.  דיסק של סימפאל פלאן הלהקה האהובה עליו. הוא ראה את המכתב המקופל ולקח אותו הוא פתח אותו וראה את כתב היד המרושל של גיא כתוב בעט שחור

"תומר תומר תומר, אחי היקר, תראה מה זה.. כאילו רק אתמול שיחקנו בגן הילדים ולקחת למור את הבובה.. לא סתם, אני צוחק..

תראה מה זה.. אתה כבר בן 18! אחי! אתה חוקי!

אני מקווה שבמלוא לך 18 תגלה אחריות כפולה ומכופלת בחייך, ותבין משמעויות נוספות לחייך, ותתחיל להיות גבר אמיתי .. *קריצה*.

אז, עכשיו שאתה בן 18 (לא, אני לא הולך לכתוב לך 18 ברכות.. זה ארוך מידי) אני הולך להודות להוריך שהביאוך עד הלום.. ולאחותך הקרציה שלא נתנה לך מנוחה והפכה אותך לאחראי עם כל השטויות האלה שלה וזה שהיית חייב לשמור עליה, ולמור שהפכה אותך לבנאדם מאוהב ומקסים! כי כשאתה מאוהב אתה בעננים ואתה אפילו לא שם לב, שזה הכי מגניב.. בקיצור, שאתה מאוהב, ת'ה מה זה חמוד!(ציטוט של קים) אז בקיצור, שיהיו לנו עוד הרבה שנים מדליקות יחד. והיי, שבעזרת השם יהיה טוב בצבא (למרות שיהיה לך בעיה עם יב'.. עזוב, זה לא מה שאמור להדאיג אותך, לא אשמתך שנולדת בתאריך הזה.. תאשים את אמא שלך...)

ניפגש במסיבה, אופס, גיליתי לך! לא נורא, אוהב אותך גבר, גיא"

ולמטה היה כתוב בעט אדום

"כתבתי את זה לפני שקרה מה שקרה, ורק שתדע שאני עדיין מסכים עם זה, מילה במילה"

תומר נאנח החזיר את זה ללוקר והלך משם.

 

עינב:"מור! מה זה?!" היא שיר קים ועדי נכנסו אליה לחדר וקפצו על מיטתה

מור:"מה אתן רוצות?"

שיר:"הלו?! היום המסיבה!"

מור:"אין לי חשק ללכת" היא אמרה ולקחה עוד ביס מהפסק זמן שלה

עדי:"נו כבר! זרקי עלייך משהו ובואי" קים לקחה לה את הפסק זמן

קים:"רוצה אותו? בואי איתנו!"

מור:"די" היא מלמלה ברוגז כמו ילד שמנסים להעיר אותו בבוקר

עדי:"את מתנהגת כמו ילדה קטנה בואי כבר!"

"כן" כולן מלמלו

מור:"טוב.. אני אבוא.." היא קמה מהמיטה הוציאה שמלה שחורה מהארון ונכנסה לשירותים היא הלבישה אותה ויצאה החוצה

עינב:"קדימה" מור נעלה נעלי פיפ-טאו(שרואים את הבוהן) שחורות עם פלטפורמה עשויה מקש קלוע. ושמה שרשראות חמודות היא לקחה תיק שחור קטן ושמה ארנק פלאפון מסטיקים ועוד כמה דברים..  הן יצאו משם

 

אביב:"מה גבר אתה מגיע?"

תומר:"כן, הבטחתי שאני אבוא.. אין מצב שאני מבריז.."

אביב:"אוקי, תמהר.. עוד מעט זה מתחיל"

תומר:"אוקי ביי" הוא ניתק ובא לצאת עד שהוא קיבל הודעה במסנג'ר

 

הבנות הגיעו ונכנסו לאולם, הכל היה מקושט והמנהלת הייתה על הבמה

..:"ערב טוב לכם!" היא אמרה וכולם הריעו "אני מקווה שכולנו נהנה הלילה"

קים:"אייטס שואו טיים"

עינב:"מה? על מה את מדברת?"

קים:"תכינו מצלמות, זה אירוע חד פעמי"

לפתע גיא רץ לבמה בלי בגדים רק עם .. החוטיני שלבש באותו יום עם קים. הוא קפץ על הבמה ולקח את אחד הרמקולים

גיא:"קים אני אוהב אותך!" הוא צעק וקפץ משם לפני שהמורה לספורט תפס אותו הבנות צחקו יחד עם כולם שם

..:"תודה לך גיא על.. ההצהרה הנורא מעניינת וההופעה.. שלך.."

שיר:"די, למה הוא עשה את זה?" היא אמרה צוחקת

קים:"כי אמרתי לו שאם הוא לא יעשה אני לא אסלח לו, טוב, הלכתי לחפש אותו"

שיר:"חכי אני אבוא איתך"

עדי:"יואו זה היה ענק" אביב ואלון הגיחו מאחוריהן. אביב הדביק לעינב נשיקה ללחי ואלון הדביק אחת לעדי, אביב הדביק שתיים לעינב ואלון שלוש, עינב ועדי החלו לצחוק וככה זה המשיך...

מור:"אתם מוכנים בבקשה להפסיק?" היא אמרה וארבעתם צחקו "אני שמחה שזה משעשע אתכם"

אביב:"וואי, זה היה קטע חזק"

עינב:"יו, לגמרי"

מור:"אני לא מאמינה שאני רווקה ממורמרת"

אלון:"טוב אבל זה הגי..." עדי דחפה לו מרפק "אחח!"

עדי:"חוסר טאקט" היא חצי לחשה חצי צעקה בעצבים

מור:"הוא צודק.." היא נאנחה

 

לילך ראתה שוב ושוב את הפרסומת של יוני שהיא הקליטה עד שנשמעו שלוש דפיקות על הדלת "אני באה!" היא צעקה ופתחה את הדלת, וכמעט התעלפה כשראתה את יוני עומד בפתחה

יוני:"וואו, לילך!" הוא תפס אותה היא הסתכלה בעיניו ונישקה אותו הוא התנתק ממנה "לילך, מה את עושה? מה עם אבי? יהיה לכם ילד! את לא יכול.."

לילך:"יוני! אבי לא האבא!"

יוני:"מה!?"

לילך:"הוא חיבל בבדיקות!" יוני היה המום

יוני:"זאת אומרת.."

לילך:"אתה האבא!" היא חייכה והוא חיבק אותה ונישק אותה

יוני:"אז למה לא הודעת לי?!"

לילך:"בדיוק שגיליתי היית בחצי הדרך לניו-יורק! ולא הספקתי להודיע למור שדיברתם בטלפון!"

יוני:"אני מצטער! הייתי צריך להתקשר! אמרתי לעצמי שאני צריך לשכוח אותך אני אוהב אותך!"

לילך:"גם אני אותך!"

יוני:"בואי, בואי נלך לאנשהו!"

לילך:"לא, בוא נישאר פה, בכל זאת, אישה בהריון.. אני לא יכולה לצאת לכל מקום.."

יוני:"מה שתרצי יפה שלי.." הוא חיבק אותה והם נכנסו פנימה

 

תומר התיישב ליד המחשב ופתח את השיחה עם רוני שרצתה שיחת וידאו הוא אישר וראה אותה

תומר:"היי, חשבתי שנפרדנו"

רוני:"כן, אבל אנחנו ידידים עכשיו" הוא חייך

תומר:"רוני אני טיפה ממהר, אנחנו יכולים לדבר אח"כ?"

רוני:"לא, אני אתחרט ולא יספר לך בסוף, פשוט תקשיב לי חמש דקות"

תומר:"כן, אני מקשיב"

רוני:"אתה זוכר את התמונה של גיא ומור מתנשקים ששלחו לך? מחסוי?"

תומר:"כן איך את יודעת על זה בכלל?"

רוני:"זו אני, אני צילמתי וביקשתי מדן לערוך את זה בפוטושופ.."

תומר:"מה?"

רוני:"אני מצטערת, בבקשה אל תשנא אותי" הוא היה המום "הכל היה באשמתי.. אתה לא צריך לכעוס עליה, זה הכל אשמתי, לולא אני כל זה לא היה קורה, אני לא רוצה שתריבו ותהיה עצוב, זה הכי כואב בשבילי"

תומר:"רוני את לקחת משהו? ממתי את כזאת טובה ומתחשבת?"

רוני:"אני לא יודעת אני מפתיעה אפילו את עצמי. וכשזה נוגע אליך כנראה שאני באמת בנאדם אחר.."

תומר:"מה אני עושה עכשיו? נפרדנו"

רוני:"אני בטוחה שאם היא אהבה אותך כמו שבאמת אתה אמרת, היא תמצא את הדרך חזרה.."

תומר:"תודה רוני, אני חייב לעוף.. אני מכבד את זה, תודה"

רוני:"בבקשה יקירי" היא חייכה וסגרה את השיחה הוא יצא משם בזריזות

 

ספיר:"רוני, אני חייבת לציין שהפתעת אותי"

רוני:"הכל לטובה" היא חייכה

ספיר:"רואים שהשתנית, שהתבגרת.. אני מרוצה.."

רוני:"שמחה שרציתי אותך אמא.." היא נקרעה מצחוק וספיר הצטרפה אליה

ספיר:"טוב אני חייבת לזוז"

רוני:"לאן?"

ספיר:"לבן"

רוני:"אהה כן.. לאח הגדול של מור שהיא חברה של תומר שיש לה חברה שאח שלך מאוהב בה והיא רצתה לגרום לה לקנא אז בן החבר שלך עזר לה ו.."

ספיר:"טוב הבנתי.." רוני צחקה

רוני:"יאללה עופי, אני רוצה לראות חברים"

ספיר:"ביי"

 

תומר הגיע לביתה של מור וצלצל בפעמון לילך פתחה לו את הדלת

תומר:"לילך, איפה מור?"

לילך:"היא הלכה למסיבה לפני איזה עשרים דקות רבע שעה.."

תומר:"כן? טוב, תודה.." היא חייכה והוא רץ משם

יוני:"מי זה היה?"

לילך:"תומר.. חיפש את מור.."

יוני:"טוב בואי שבי.. אני ממשיך את הסרט" היא התיישבה לידו והוא ליטף את בטנה

 

קים:"אנחנו לא מוצאות אותו!" היא באה אליהם ושיר באה מאחור חבוקה עם אורן

גיא:"אז איך הייתי?" הוא בא מאחורי קים וחיבק אותה

קים:"איפה היית?"

גיא:"התלבשתי.. אני לא מתכוון להיות ככה כל הערב"

אלון:"למה לא נורא התאים לך" הוא אמר בציניות וכולם צחקו

 

תומר הגיע לאולם ושמע את השיר הנורא של להקת הבנות שהייתה על הבמה. 'חבורת פקאצות' הוא חשב לעצמו וחיפש את מור כשהוא ראה אותה הוא הלך לעברה במהירות ותפס בידה וגרר אותה אחריו

מור:"אאוץ' " היא הסתובבה "להקה גרועה מה?" היא ניסתה להתבדח

תומר:"מור אני מצטער, ואני סולח על הכל, מצטער שהייתי כזה טיפש" הוא חיבק אותה

מור:"מה שינה את דעתך?"

תומר:"האמת.." היא חיבקה אותו בחזרה ושמה את ראשה על חזהו והסניפה את ריחו הוא הרים את ראשה ונשק קלות לשפתיה

מור:"אני מצטערת כל כך"

תומר:"זה בסדר.." גיא התקרב אליהם

גיא:"השלמתם?"

תומר:"כן.." הוא התנתק ממור והתקרב אליו

גיא:"ו..?" הוא אמר בחיוך מלאכי ותומר צחק

תומר:"סלחתי גם לך"

גיא:"יש!" הוא אמר והם התחבקו חיבוק של גברים

 

אביב:"המסיבה הזאת דפוקה.." הוא אמר ושיחק באצבעותיה של עינב

עינב:"כן.." פתאום לאביב צץ רעיון

אביב:"עינב! תודיעי לכל מי שחשוב שיבוא אל הבית שלי עכשיו! ותבקשי להעביר האלה"

עינב:"למה?"

אביב:"כי אנחנו נעשה מסיבה שווה פי אלף!" הוא אמר ותפס את שיר ואורן

שיר:"איה איה אתה מכאיב לי!"

אביב:"תתפסו את אלון ואת גיא תיקחו את "כלי הנגינה" שלכם ותבואו אלי הביתה!"

אורן:"למה?"

אביב:"כי ככה אמרתי! קדימה!" הוא דחף אותם

 

"בבית של אביב עכשיו!" זו ההודעה שעברה בין התלמידים ולאט לאט האולם התרוקן

עינב:"חב'רה הולכים לאביב!" היא אמרה לעדי מור ותומר שלא הבינו לאן כולם נעלמו להם להקת הבנות על הבמה החלו להרגיש עצבניות מעט כשראו את האולם מתרוקן והשעה עוד לא הייתה 10.

 

(***)

אורן:"  Don't want to be an American idiot!"

הוא שר וכולם רקדו והצטרפו לשיר בבית של אביב.  שתייה צחוקים והכל היה שם..

לפתע בדלת הופיעה המנהלת ואביב הקים את עינב ממנו ובא אליה

אביב:"נוגה, המנהלת הנכבדה.. מה מעשייך בבית שלי?" הוא חייך במלאכיות

..:"אני רואה שגררת את כולם לפה.." היא הסתכלה על התלמידים הנהנים והצוחקים "אבל זה נראה כאילו מצליח לך.. אז אתה מוזמן להמשיך.. הבאנו את הכיבוד מהאולם.. איפה להכניס אותו?"

אביב:"שם" הוא הצביע על השולחן "בואי אני אעזור"

כולם הצטרפו ללהקה ושרו בלי סוף

 

בן:"ספיר?"

ספיר:"מה מאמי?"

בן:"אני.. חושב שאני אוהב אותך.."

ספיר:"חושב?" היא חייכה

בן:"טוב מה לעשות.. אני לא טוב בזה.."

ספיר:"אל תדאג.. גם אני אוהבת אותך" הוא חייך והם התנשקו וצחקו תוך כדי

 

שירלי:"קים?"

קים:"הו, היי"

שירלי:"אני רוצה להתנצל, שהייתי כזאת דוחה ואגואיסטית.."

קים:"זה בסדר.. אני סולחת.."

שירלי:"רוצה לעשות משהו מחר?"

קים:"לא, אני עסוקה. אבל היי, יש מישהי שתשמח לבוא איתך" היא אמרה והצביעה על בר

שירלי:"כן, היא לא ממש רוצה לדבר איתי"

קים:"אני בטוחה שאם תתנצלי היא תסכים" שירלי חייכה

שירלי:"תודה קים" היא אמרה והלכה משם

 

עינב:"מה אמר הרמזור למכונית!? אל תסתכלי עלי! אני מחליף צבעים!" אמרה עינב והיא ואביב צחקו כמו שני דבילים

מור:"אני יכולה להישבע שאתם מטורפים!" היא אמרה ותומר נשק ללחיה

עדי:"מפחיד" היא אמרה ולקחה עוד שלוק מהשתייה שלה

 

"Well maybe I'm the faggot America.
I'm not a part of a redneck agenda.
Now everybody adhere to propaganda.
And sing along to the age of paranoia.

Welcome to a new kind of tension.
All across the idiot nation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
For thats enough to argue.

Don't wanna be an American idiot.
One nation controlled by the media.
Information Age of hysteria.
It's calling out to idiot America.

Welcome to a new kind of tension.
All across the idiot nation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
For thats enough to argue.
"

 אורן:"תודה רבה!" כולם מחאו כפיים "ועכשיו, אני רוצה לקרוא לבמה, לבחור חביב עד מאוד" הוא קרץ "תומר כהן!" הוא צעק

תומר:"לאלאלא.." הוא אמר ומור קמה ממנו

מור:"יאללה, תקדיש לי משהו.." היא חייכה

"תומר, תומר, תומר!" כולם צעקו והוא קם וקפץ לבמה. כולם מחאו כפיים. הוא לקח את הגיטרה משיר והיא ירדה מהבמה.

תומר:"השיר הזה מוקדש למור" הוא אמר והתחיל לנגן

(^^^)

תומר:" Imagine me and you, I do
I think about you day and night, it's only right
To think about the girl you love and hold her tight
So happy together
"

הוא שר ושלח למור נשיקה והיא אליו חזרה

אורן:" If I should call you up, invest a dime
And you'd say you belong to me, I'd lose my mind
Imagine how the world could be so very fine
So happy together
"

 

אורן + תומר:"
I can't see me lovin' nobody but you
For all my life
When you're with me, baby the skies will be blue
For all my life
"

 

תומר:" Me and you, and you and me
No matter how they toss the dice, it had to be
The only one for me is you, and you for me
So happy together

If I should call you up, invest a dime
And you'd say you belong to me, I'd lose my mind
Imagine how the world could be so very fine
So happy together (together)
"

 

אורן + תומר:" I can't see me lovin' nobody but you
For all my life
When you're with me, baby the skies will be blue
For all my life

I can't see me lovin' nobody but you
For all my life
When you're with me, baby the skies will be blue
For all my life
All my life
Yeah!

Call you love
Is my mind
Is my mind
Is my mind!

I can't see me lovin' nobody but you
For all my life
When you're with me, baby the skies will be blue
For all my life

I can't see me lovin' nobody but you
For all my life
When you're with me, baby the skies will be blue
For all my life

Pa pa pa pa
Pa pa pa pa
Pa pa pa pa
Pa pa pa pa

So happy together
So happy together
So how is the weather?
So happy together
"

 

הם סיימו לשיר, וירדו מהבמה מחאו להם כפיים והריעו.

תומר:"אהבת?"

מור:"כן.." היא אמרה וחייכה "אבל אותך יותר" הוא חייך אליה

תומר:"מור אני אוהב אותך, ואני מצטער על הכל.."

מור:"שש.." היא שמה אצבע על שפתיו "אני אוהבת אותך גם" היא אמרה והם התנשקו.


 

ה-ס-ו-ף !

מה לעשות שאני קיטשית מידי!?

אוהבת אתכם כ"כ כ"כ.

ליאל 3>

נכתב על ידי האנונימית שמספרת , 17/7/2008 23:50  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הודעה חשובה...


לצערי, אחרי הפרק האחרון אני לא יעדכן יותר.. אני לא ישים פה עוד סיפורים שלי.. אין לי זמן..

באמת שאני מצטערת, הכל כ"כ לחוץ, וכ"כ מותח אותי מכל הכיוונים, אני באמת מצטערת!

אבל, מי שירצה אפשר לשמור על קשר

 

הפרק האחרון בכתיבה, בקרוב הוא יעלה, אני מצטערת שאני מתעכבת ..

 

אוהבת ואוהב לתמיד - ליאל!

 

וספוילרים!!! :

*

היא צחקה והסתכלה בעיניו והוא בשלה הם התקרבו והוא נישק אותה על השפתיים והתרחק ממנה מחייך. "מוזר" היא אמרה ועיקמה את פרצופה "לא ככה תיארתי את זה"

*

עינב:"מור! מה זה?!" היא שיר קים ועדי נכנסו אליה לחדר

*

..:"מה גבר אתה מגיע?"

..:"כן, הבטחתי שאני אבוא.. אין מצב שאני מבריז.."

..:"אוקי, תמהר.. עוד מעט זה מתחיל"

..:"אוקי ביי" הוא ניתק ובא לצאת עד שהוא קיבל הודעה במסנג'ר

*

"אני מצטער! הייתי צריך להתקשר! אמרתי לעצמי שאני צריך לשכוח אותך אני אוהב אותך!"

*

"אני מצטערת, בבקשה אל תשנא אותי" הוא היה המום "הכל היה באשמתי.. אתה לא צריך לכעוס עליה, זה הכל אשמתי, לולא אני כל זה לא היה קורה, אני לא רוצה שתריבו ותהיה עצוב, זה הכי כואב בשבילי"

*

"איך יכולת? הבטחת לי שלא תוותר.. מה קרה פתאום?"

*

:"הוא שוכב שם בחדר.. עם העיניים סגורות.. ואני לא יכולה לעכל את זה שאני לא אראה יותר את העיניים שלו, החיוך שלו, והגומה היפיפייה שלו.. אני לא מאמינה שהוא מת, שהוא איננו"

*

 

תחכו בסבלנות למחר בערב

נכתב על ידי האנונימית שמספרת , 17/7/2008 00:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

6,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאנונימית שמספרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האנונימית שמספרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)