לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי:  kiniro.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

"תגיד שגם אצלך זה ככה"


 

 

 

בא לי להבין שאתה שונה.

לישבור את הקרח.

בלי להעמיד פנים.

בלי זיופים מיותרים.

רגש חשוף וטהור.

מתגוננת,מתוכננת פוחדת.

 

מבט חטוף ואני מהופנטת

שיכורה  מדיבורייך.

"זה הצבע שבשיער שמחלחל לנפשך."

לא צריך להתבגר.

רוצה להשאר איתך על קו זמן בלתי פוסק.

רק בדרך שלי.

 

לברוח ממך.

כי אני מאיימת על נפשך מאוחר מידי..

לגעת בגופך .

 להרגיש את  החום המוסתר.

ב אי ודעות מאבדת עצמי .

 

בסתר שאף אחד לא רואה

כשהחושך צובע את האוייר

אני מודה ברגשות שלי כליפיך.

להיות קרובה ,ליפול לרגלך.

להגיד שזה יקרה?

הזמן רק יענה.

 טוב לי עכשיו טוב לי איתך.

 

 

הפחד שלא יהיה.

הכל או כלום.

 

נכתב על ידי kiniro. , 28/1/2010 11:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



4,467

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkiniro. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kiniro. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)