לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ooppss .i am fat


I am sorry , I can´t be perfect =\

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

תשובות לשאלון השבועי


באיזה גיל התחלת לבחור בעצמך את הלבוש שלך?
ממ...מאז ומתמיד , הייתי צועקת על אמאשלי אם לא אהבתי את זה D:

איך היית מגדירה לבוש אופנתי?
מממ...טוניקות הריון כאלה , אני ממש אוהבת ^^"
ממ...בעיקר בגדים בפול אנד בר . הכי אוהבת P:

מי לימד אותך להתלבש לפי צו האופנה?
מי מתלבש לפי צו האונפה ? OO"

איזה אופנה היית רוצה שתימשך לנצח?
מממ..שום אופנה , שינויים זה טוב = X

האם חשובה לך צורת הלבוש של בן זוגך?
מן הסתם P:

איזה אופנת בגדים הכי שנאת ומה לא תלבשי לעולם?
שילובי צבעים ערביים כאלה , או פירחוניים טו מאצ' , אני אוהבת פרחוניים , אבל לא בהגזמות , מממ...חולצות בטן...חולצות של שרמוטות כאלה D:
סנדליים אני שונאתת !

האם תקני מותגים בלבד? מדוע?
לא , מה שיפה אני קונה D:

כיצד תתארי את הטעם שלך בבגדים?
כוסאומו , רשמתי למעלה . שתקו .

כמה כסף תהי מוכנה לשלם עבור פריט ביגוד כלשהו?
הרבה . אם היה לי ^^"

כיצד את בוחרת בגדים עבורך?
ממ..עם העיניים ? oO

האם את מחקה מישהי מפורסמת בצורת הלבוש שלה?
אחמ , קוראים לזה מושפעות , ולא P:

כיצד תעצבי בעצמך אופנת ביגוד חדשה לחלוטין?
הו , בלאט . לא יעצב D:
סתם כן . אבל אינלי כוח לכתוב ^^"

זה היה שאלון משעמם =/

וואט אבר .

קיצרררררר .

קיבלתי מחזור ,

ככה שאני טוחנת מלא  .

זה מעצבן .

אבל בקטנה .

נשרוד P:
אחרי זה אני ישתדל לחזור לשיגרה .

יאללה , לילה טוב קיפודי ים .

נכתב על ידי , 3/4/2008 23:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,847
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשומשום . D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שומשום . D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)