לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ooppss .i am fat


I am sorry , I can´t be perfect =\

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

שונאת שטוב לי , שמחה שרע לי OO"


תתעלמו מהכותרת , הסבר אח"כ D:

הגעתי להחלטה ,

מעכשיו אני רושמת בבלוג ,

בידיוק מה אכלתי ,

וכמה קל' זה יצא .

ומקווה שלא יהיה לי יותר מ-800 קל' ביום רגיל .

ורגיל זה בלי צומות , או שאמא בבית ,

כי כשהיא לא , אני לא מתכוונת לאכול יותר מ-300 קל' .

צומות אני יעשה פעם ב...כי עכשיו כולם אצלי בבית.

ותוקעים לי אוכל מכל הכיוונים .

אני גם החלטתי להפסיק עם השוקולד .

כי יצא לי חצ'קון אחד , בגודל ה' בערך .

מתחת לפה כזה , וזה רק מהממתקים ,

זה פשוט זיעזע אותי !! אז אין יותר ממתקים .נקודה .

 

אזככה ,

היום :

בוקר : קורנפלקס+חלב 3% = 250 בערך ( תמיד טוב להפחיד את עצמך ולרשום יותר ^^" ) ביניים : וופל = 163

צהריים : קנלוני גבינה+עגבניה = 221

ערב (כנראה) : 5 פרכיות קטנות\חביתה+עגבניה = 40 / 163

סה"כ - 674 / 797

חחח....כנראה שאני ילך עם הפירכיות DD:

זה מספיק ומשביע . (:

 

ובקשר לכותרת ?

אזככה ,

אמור להיות לי טוב עכשיו ,

ישלי מישהו שאוהב אותי ,

אני משתפרת לאט לאט בלימודים ,

חברות שלי תומכות בי בכל דבר ,

המשפחה שלי נהייתה הרבה יותר נחמדה ...

בקיצור ? אחלה חיים . מה לא ?

אז למה אני מרגישה חרא עכשיו .?

לפני שבועיים היה כ"כ רע .

כל יום מריבה עם אמא ,

חברות שלי לא מתייחסות אלי ,

הלימודים יורדים ,

לא היה מישהו שיואהב אותי =\

ומשום מה ,

הרגשתי טוב ,

חייכתי , צחקתי ,

והרגשתי הרבה יותר טוב מעכשיו ,

אינלי הסבר לזה ,

אני פשוט אוהבת להרגיש חרא .

ילדה מוזרה . מה לעשות ?! .

 

טוב ,

חפרתי מספיק ,

משו' אחרון ?

הבלוג הזה הופך בעוד שבוע בידיוק להיות עם סיסמא ,

אז כל מי שרוצה ת'סיסמא שתרשום לי בתגובות .

ואני יתן לה את זה בתגובות שלה או באיסי ואז היא תצטרך למחוק את התגובה .

לא כל אחת תקבל את הסיסמא . רק תומכות וכאלה .

והחברות המאוד חמודות שלי שיודעות על הבלוג הזה ? ^^" לא .

כי יהיה רשום בזה גם דברים אישיים . לא רק הדיאטה .

 

אני הלכתי לעשות כפיפות בטן או משו' .

יומטוב ...

 

אה כן , מי שיודעת איך אפשר לקנות משלשלים ,

שתגיד לי , דחוף !!!!

נכתב על ידי , 6/4/2008 15:18  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,847
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשומשום . D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שומשום . D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)