לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ooppss .i am fat


I am sorry , I can´t be perfect =\

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

4/2008

עליתי כמעט קילו . . .


ואיי , נסיכות שלי ,

אתן לא יודעות כמה שהתגעגעתי .

כ"כ חסרתן לי .

כל התמיכה שלכן . . .

אזככה , חזרתי מאילת .

היה אחד ה-טובים D:

קניתי מלא .

נעלי נייק , תיק , משקפיים ,

בגד ים , מכנס עד מעל הברך בבלו בירד ,

מכנס קצר קצר לבן , בוקסר , תחתונים ^^"

נראלי עוד , לוזכרת P: אבל אכלתי מלא =\

ממש מלא . ואני כ"כ כועסת על עצמי .

אזמה שהיה טעים , אבל זה היה כ"כ משמין . ג'יזס :(

אז עליתי הרגע על המשקל ,

ללא בגדים , אחרי 15 שעות ללא אוכל כבר .

ושקלתי 44.7

פרה או לא ?

לא . ממוטה . להקת ממוטות .

אופפ , אני ינסה לעשות צום , מה שלא נראלי אפשרי ,

כי אני די תקועה עם ההורים .

אבל אני נוסעת לקניון , אז נקווה שזה יהיה לפי האוכל (: ואז אני אוכל לשמור לפחות עד 8 וחצי בערב ככה .

שזה 24 שעות D:

גם משהו אחרי שהייתי בהמה .

אני ישתדל לענות לכולכן בתגובות .

אם יהיה לי זמן , כי ההורים עוברים פה כל שניה ובוהים ,

ואני צריכה לסגור וכל פעם לפתוח מחדש =\

אני מקווה שלכן הלך יותר טוב .

 

ד"א , בקשר לסיסמא .

מה לעשות ? אני בנאדם שאוהב תגובות DD: אז החלטתי להשאיר ככה ת'בלוג .

סורי על הטרחה ^^"

 

שיהיה לכן סופשבוע מדהים ודל קל' .

33 >

 


  

נכתב על ידי , 17/4/2008 12:52  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,847
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשומשום . D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שומשום . D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)