לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

split personality



כינוי:  -_AnNa_-

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008


מדהים איך בכמה שעות אני יכולה לשנוא את עצמי יותר מכל דבר.

 

אתמול הלכתי עם אמא לקנות שמלה לחתונה שלה.... אני אוהבת קניות אבל אני שונאת למדוד בגדים.

היינו בעזריאלי ואמא נתנה לי למדוד בגדים שממש לא מחמיאים לי.

ראיתי את כל החסרונות שיש לי בגוף!

כמעט התחלתי לבכות שם T_T

אבל ראיתי חולצה וחצאית מיני שממש אהבתי שמסתירות את כל החסרונות אז אמא אמרה שהיא תיתן לי כסף ואני אקנה D:

 

אחריי איזה 4 שעות מצאנו שמלה חמודה...

 

 

ביום שני ב5 בבוקר יש לי מטוס.

אני טסה לצ'כיה...

כמובן שנעבור בדיוטי פרי ונקנה מלא ממתקים D: ואלכוהול.

נכתב על ידי -_AnNa_- , 21/5/2008 18:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דימה ב-21/5/2008 20:09
 



יום הזכרון לשואה ולגבורה.


כשאני רואה סרטים שקשורים לשואה... סרטים שמראים תמונות או ניצולי שואה שמספרים מה היה בגטו ובכלל במלחמה... אני מתחילה לבכות.

קשה לי לקלוט שיותר מ6 מיליון אנשים מתו, כשחלק מהם ילדים קטנים....

ואני לא מדברת רק על היהודים, מלא פולנים וכל מיני אנשים אחרים מתו. וחלק היו כאלה שרצו לעזור להיהודים.

והכי מעצבן, שיש היום ניצולי שואה שחיים כמעט כמו בגטו. אין להם אוכל, בית נורמלי, מיטה וכסף לתרופות.

והמדינה המזדיינת הזאת... שבמקום לתת כסף לניצולי שואה ואנשים שבאמת צריכים את הכסף הם מבזבזים על 60 שנה למדינה.

ו.... בלאט יש להם כל כך הרבה כסף!!!!!!

מה הם הולכים לעשות? יום שלם של זיקוקים?! או שהם יביאו זמרי מזרחית שישירו כל הלילה?!

מה שבטוח הם הולכים לעשות משהו שהרבה מאוד אנשים לא יאהבו. ואני אחת מהם.

אני מעדיפה שלפחות חצי הכסף ילך לניצולי שואה או לחולי סרטן.... לא למסיבה.

 



סליחה שזה גדול...

 

אני לא מתכוונת לשכוח את השואה.

אני אספר לילדים שלי ואולי אפילו לנכדים על השואה. שידעו ולא יכחישו.

 

 

 

נכתב על ידי -_AnNa_- , 1/5/2008 19:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דימה ב-2/5/2008 14:19
 





3,880
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-_AnNa_- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -_AnNa_- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)