לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~!החיים בסיפור!~

כנסו!!!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

איך נשבר לי הלב?


היי חבר'ה!

הייתי רוצה לספר לכם הפעם איך נישבר לי הלב!

כי כל מה שאני כתבתי עד עכשיו היה משעמם!

טוב אז ככה: הייתי רוצה לספר לכם על כך איך נישבר לי הלב.

הלב שלי נישבר מילד אחד שהרס לי את הלב.

(אני לא רוצה להגיד שם אז אני יכתוב אנונימי במקום)

אני והאנונימי היינו חברים, ואז באיזה שהוא גן משחקים היה רשום: אנונימי +ירין אגמי+ אהבה מוחלטת!

אז בכיתה שלחתי לו פתק, ובפתק היה רשום:

אנונימי על הגן השעשועים (זה לא משנה מה השם) רשום על המגלשה אנונימי+ירין אגמי=אהבה מוחלטת!

אתה יכול ללכת לשם ולגרד על זה כי אני לא טובה בזה!

אבל אז הוא חשב שאמרתי לו שהוא כתב את זה ואז הוא רשם לי בעוד פתק:

ירין אני ניפרד מימך כי יש לי תכונה שאני לא אוהב אצלך! השקרנות!

ואז שלחתי לו פתק: מה? מה שיקרתי לך?

ואז הוא שלח לי פתק: את אומרת שאני כתבתי את זה? חוצפנית אני לא רוצה לדבר איתך בחיים שלי!

ואז שלחתי לו פתק: אבל אמרתי שרשום שמה לו אתה כתבתה.

ואז שלחתי לו ואיך שהוא קיבל את הפתק הוא לקח את זה זרק לפח והמשים את המיבחן!

וכך נישבר לי הלב.

יותר נכון כך הוא שבר לי אותו.

ומאז אני מפחדת להיות חברה של מישהו!

אבל אז גיליתי שהוא לא עזב אותי ביגלל זה!

אלה הוא עזב אותי גבירותי ובותי ביגלל החברה הכי טובה שלי שהיא הייתה חברה שלו שהוא הציע לה חברות!

עכשיו אתם מבינים מה אני עברתי?

טוב לא חשוב אבל החלטתי להמשיך בחיים שלי כמו הספר של מרטין גריי!

עים אתם לא קראתם את מה שכתבתי בקטע הקודם!

אז תירדו למעטה עד שתיראו את הסיפור היומי!

טוב מקווה שתהנו,

אבל על תישכחו להגיב לי על כל דבר קטנטן!

להגיב!

ויש לי להגיד לכם שאני כותבת לכם את זה כי רק איתכם קוראים שלי! רק איתכם אני יכולה לפתוח את הלב והנשמה שלי!

ובמקום הזה תגיבו רק על אהבה!

באהבה: ירין אגמי!

נכתב על ידי , 5/3/2008 08:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקר קטן!!!!


חבר'ה סקר קטן!

חבר'ה סקר קטנטן תענו לי עליו בבקשה!

אז ככה מה אתם מעדיפים?

 

כחול/אדום

ים/ברכה

אהבה/משפחה

היי/שלום

דביל/מפגר

טוב עשיתי את הסקר הזה כי משעמם לי אז תגיבו את הדעות שלכם ביי!

נכתב על ידי , 5/3/2008 08:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מרטין גריי


הסיפור היומי!

חבר'ה אני בחרתי בספר שאני קראתי שידוע בשם:

בשם כל בוני ביתי.

כל החיים שלי לא הערצתי אף אדם.

אך איך שקראתי את סיפרו הערצתי אותו והוא ידוע בשם מרטין גריי!

מרטין גרי איבד את כל מישפחתו בשואה, אמא אבא אחים אחיות, ואז הוא החליט שהוא נוסע לצרפת.

שם הוא היתעשר הכיר בחורה יפה היתחתן איתה והביא 4 ילדים לעולם.

ואחר כך הוא איבד עוד פעם את מישפחתו בשרפה בצרפת!

ואז הוא כיון אקדח לראש בא ליראות בעצמו לוקח את האקדח מפנה אותו לאויר יורה באויר ובוחר להמשיך לחיות!

ואז נסע למקום שם הכיר בחורה יפה והביא 3 ילדים לעולם!

עכשיו תיראו את הכוח הרצון שלו להמשיך לחיות ולהביא משהו חדש לחיים!

נכון סיפור יפה? תיקראו את הספר ספר מאוד יפה!

והמסר שלי אליכם שלא משנה מה קרא בחיים שלכם עים פיתרו אתכם מהעבודה, חברה שלכם עזבה אתכם, אוו מוות של מישהו קרוב אליכם תידעו שעים מרטין גריי בחר להמשיך לחיות אחרי כל מה שהוא עבר אז אין סיבה שאתם תעשו משהו אחר! 

תודה מאוד אני נהנתי לכתוב לכם תגיבו אני יגיב לכם חזרה.תישאלו אותי שאלות חופשי אני יענה לכם!

שלחו לי איך הסיפור!

תודה רבה תודה רבה רבה מאוד....

שמחה תמיד לעזור באהבה:

ירין

   אגמי!

נכתב על ידי , 5/3/2008 08:08  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סבתה בישלה דיסה!


סבתא בישלה דיסה

סבתא בישלה דייסה!!

היי  ממש כדאי לכם לראות את זה זה קורא מצחוק ביי:)

זה למי שלא מכיר אבל מי שמכיר יכול לראות עוד פעם ולצחוק!!!

 

תלחצו על המילה באנגלית "daisa" וזה היכנס!!

ביי  

daisa

 

נכון מצחיק יאללה ביי :)

!!!

נכתב על ידי , 5/3/2008 08:08  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכולם!


שלום לכולם!

שמי ירין אגמי, אני אילתית.

יש לי סיפורים די מענינים לספר לכם!!!
בבלוג הזה אני הולכת להפתיע אתכם בכמה דרכים!!!
קודם כל, כל שבוע בערך יצא סיפור בהמשיכים חדש!!!

או שאני הולכת לספר לכם סיפורים שקרו לי בעבר.

תוכלו לשאול אותי שאלות ואני יענה לכם עליהם!!!

וכל מיני דברים מענינים!!!

אני מקווה שתהנו ותגיבו...

עכשיו תוכלו להגיב לי על פרסום אתר,

על בעיות אישיות שלכם, או שאני אפתור

אותם, או סתם לספר לי, ולברך אותי על

הבלוג החדש....

אשמח מאוד מאוד אם תגיבו לי....

 

 

ירין

נכתב על ידי , 4/3/2008 23:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

ICQ: 403163326 




52
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*נשמאמי*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*נשמאמי*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)