לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס סקס ועוד הרבה סקס



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008


היום החלטתי לפתוח בלוג חדש מזה שנים ובו אספר לכם על כל מעללי הטובים הרעים והבגידות שבנהן.

אני יודע שפוט ריאשון הוא תמיד כזה דפוק ופטטתי אבל אני אגש ישר לעניין.

יש לי חברה עוד מאט שנה וכשהתחלנו לצאת ממש אהבתי אותה אבל במשך הזמן היא התחילה להציק לי בכל מיני דברים שקשורים למיניות שלי ושלה ושהיא לא בטוחה שהיא לא לסבית ולא בטוחה שאני לא הומו.

אבל עם הזמן היא התחילה להתרגל לעובדה שאנחנו בייחד.

אז איך הכל התחיל-

הקרנו בבר בת"א ממש מאוחר אני התחלתי איתה כי היא רוקדת ממש יפה והיא היתה הפצצה של הבר התחלנו לרקוד ,התמזמזנו איזה חצי שעה ואז היא אמרה לי "בוא נלך למקום שאין בו הרבה אנשים" ישר קלטתי את הקטע שלה והלכתי אחריה כי אני לא הקרתי את ת"א בתקופה ההיא.

אז היא לקחה אותי לחוף מציצים באמצע הלילה סביבות 3 וחצי בבוקר (שאין שם כלב)  התקרבה אליי ואמרה לי "בא לך

לשחות?" אז אמרתי לה שכן. היא ישר התחילה להוריד לי את החולצה וביקשה ממני עזרה עם שלה היא לבשה מחסוף ממש

גדול היא והדבל D85שלה היא הורידה את המחסוף וניגלו לעיני זוג שדיים מהממים עגולים ופיתמות ורדרדות יותר מכל אשה אחרת ששכבתי איתה בעבר היא חלצה את נעלי העקב שלה ובזמן שהיא התקופפה היא פתחה לי את הקפתור והורידה את המכנס.

היא אמרה לי שקר לה אז אמרתי לה שתכנס עם המכנס נכנסנו למיים הים היו כל כך חמימים  צללתי ובלי שהיא סמה לב הורדתי לה את המכנס התנשקנו והתחרמנו עד בערך 4 בבוקר השמש התחילה לזרוח יצאנו מהמים והיא נשקבה על החול עם רגליים פתוחות ואמרה לי לעלות עלייה.      עליתי עלייה היא התקפלה מאט בגלל "כובד משקלי" היא גנחה מאט ואמרה לי להתחיל

התחלתי לנשק אותה בפה ירדתי לה לצבר ואז לשדיים אמרתי לה "את מוחנה" אז היא אמרה לי שכן

חדרתי כל כך חזק וכל כך עמוק שהיא פשוט צעקה בקולי קולות התחיל לרדת לה דם -מיד הבנתי שהיא הייתה בתולה והתביישה לספר לי על כך לאחר שלוש דקות היא נרגעה ואמרה לי להמשיך היא גנחה כל הזיון ואז היא התקפלה שוב וסגרה עליי את הכוס שלה הבנתי שהיא גמרה חדרתה  אלייה עוד פעם ואז גם אני גמרתי ירדתי מעליה ונשקבתי לידה על החול.

 

 

 

רוצים לדעת את ההמשך?

 

 

נכתב על ידי , 5/3/2008 11:27  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 16




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsex17.5 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sex17.5 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)