לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

don't even think about getting inside the voices in my head

כינוי:  Angelene

בת: 35

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

summertime sadness


מאז שהפסקתי לכתוב, איבדתי קצת את תחושת הזמן. קשה לי למקם אירועים ספציפים בזיכרון. 


הלילות כרגיל ארוכים ונטולי שינה, והמילים עדיין מרחפות לי בראש, אבל כל ניסיון להעלות אותן על הנייר עולה בתוהו. אני מהוססת מדי. מקלידה ומוחקת. הכל נשמע מאולץ, או לא מתאים, או לא אני. אני מנסה להתעלם אבל המילים ממשיכות לצוף ולרחף בתוכי, כאילו דופקות על קירות הראש שלי בתחינה לצאת. הכל לשווא. זה מרגיש זר. מרגיש כמעט מביך. קשה לי כל כך לשים על זה אצבע. 


אני עדיין נמצאת במלחמה מתמדת נגד עצמי, שלא אשאב לתוך תהומות האובססיה. גם פה אני נוטה להכשל. המנטרות שהכתבתי לעצמי, בעיתות משבר, בתקופת ההחלמה מאז האובססיה האחרונה, לא עוזרות לי יותר מדי. הן כאילו לועגות לי מרחוק. 


כאילו אני לועגת לעצמי מרחוק.


*


 


כמה שרציתי לזכור אותו. כמה שרציתי להעלות על הכתב כל רגע ורגע מהזמן שלנו ביחד. כמה שרציתי לשמור ככל שרק ניתן לי ממנו. ואז הגיע הסוף, וכבר אגרתי כל כך הרבה זכרונות בתוכי, וכולם בבת אחת החמיצו. ואני נותרתי עם מיליוני זכרונות, ואף אחד מהם לא טוב. כמו תמיד.

נכתב על ידי Angelene , 22/10/2012 00:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





13,125
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , סקס ויצרים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngelene אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angelene ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)