לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מומו



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

יומני היקר


היום  יש לי שיעור מחשבים. יש לי אתר שהוא כבר עלה לאינטרנט ואני אוהב אותו מאוד. ואחרי  סוף החוג אני אחזור  לדבר איתכם ואכתוב הרבה יותר מימה שאני כתוב עכשיו. מה שלומכם?

יש לי הרבה מאוד תחבבים:  להתכתב בICQ ,  לשחק כדורגל, כדוסל,  כדור יד,  גה  גה  גה,  אני כותב סיפור ואני אכתוב לכם כל יום פרק אחד.

וקוראים לסיפור: "המסע של הגיבור".

ולפרק שאני אספר לכם קוראים לו "כוחות של הגיבור".

פעם היה כמה גיבורים שהיו להם כוחות מדהימים וחזקים. יום אחד ילד נולד לעולם הגדול עם כוחות טובים ומדהימים הוא יכל להרים סלעים גדולים  ואבא  שלא היה אחד מן הרשעים שהוא היה צריך ליתפוס אבל הילד לא ידע זאת. יום אחד הוא החלית לצאת למסע ארוך ובלי התראה מוקדמת  נץ גדול  חתף אותו ולכך אותו לכן שלו והוא אמר להם "אני חייב ללכת  לתרכי לימצא  את כוח המיים שהוא נימצא בארץ צורחייה". ההורים אמרו "תלך אבל אנחנו באים איתך". הילד אמר: זה מסוקן אולי יהיה לנו לנו שרקה מיוחדת שאני השרוק אתם תבואו לעזור לי. טוב המרו ההורים רעון טוב מאוד והוא יצא לדרכו ופתאום שמע את כולם צועקים ומי שחתף אותם  שם אותם על הכתף שלו והלך והוא רץ ורץ דילג הלך נח ורץ שהוא הגיע ורק הוא נישאר                                

זהוא זה הפרק שאני ספרתי וההמשך  לסיפור תשמעו מחר אז ביייייייייייייייייייייייייייי

נכתב על ידי , 5/3/2008 14:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בן: 30

ICQ: 409645393 




58
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבן 10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בן 10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)