לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ברנדי

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

1/2009

להתראות :)


שלום לכולם,

לפני הכל, כמה דברים שהרבה אנשים אומרים אבל אני לא יודעת באמת עם כל אחד ואחד מתכוון אליהם..

החיים שלי, זה הדבר הכי יפה שאלוהים היה יכל לתת לי.

הכל כ"כ טוב, ואתם יודעים, כל מה שקרה שאמרו שפתחתי כל מיני ביקורות או דברים על אנשים,

לא איכפת לי כבר, ואני אפילו שמחה שזה קרה.

ככה הבנתי מה אני באמת שווה גם בלי לשים תמונות שלי בשוקס ולחכות שיגיבו לי "יפה"

כדי להתחיל לחשוב שאני יפה, אני יודעת שאני יפה.

אני בסך הכל ילדה, בת 14, שקוראים לה אסתי אלה, שחיה בת"א,

שלומדת כמו כל ילדה בעולם וכל החיים עוד לפניה :),

אני מאושרת שיש לי את החברים שלי, את המשפחה שלי, את האהבה שלי, ועם אני צריכה משו אני יודעת למי לפנות.

אתם כבר לא תראו אותי כ"כ במפגשים, ועל תחשבו על לאיים עלי אי פעם במכות,

אני לא מפחדת ממכם יותר, מכל אלה שחושבים שהם גיבורים גדולים שאם הם יגידו לי

"חתיכת בת זונה חכי אני רואה אותך בת"א" הדבר היחיד שאני יכולה להגיד להם זה "טוב."

אתם חושבים שמכות זה הסיבה לפטור דברים? להרביץ? מה הקטע שלכם?

עזבו את השטויות האלה, על תדבקו למיקרים כ"כ קטנים שאפילו לא שווים אצל העצבים שלכם, תמשיכו הלאה,

תהנו מהחיים שלכם, תהיו עם חברים שלכם,

ונכון שכ"כ הרבה אומרים "נצלו את החיים, חיים רק פעם 1", זה משפט חכם נכון, אבל לא באמת אפשר עד כדי כך לנצל את החיים נכון? תמיד יש עליות וירידות,

בסך הכל, תהנו ממה שיש לכם, תוהבו את מי שאתם, כולנו סך הכל בשר ודם,

ועם תעשו שטויות זה מרצונכם, ועם תעשנו זה מרצונכם, ועם תשתו זה מרצונכם, ועם תתאבדו זה מרצונכם,

כל אחד ומה שהוא אוהב/חושב :)

 


 

החלטתי שאני לא יהיה כאן עוד הרבה, הרי מה רוב האנשים כאן בבלוג רוצים? תגובות? שיכירו אותם?

אני לא אומרת שכולם ככה, אבל אני מאמינה שהרוב.

אז אני יעדכן פה ושם, גם ככה רוב האנשים שקוראים את הפוסטים שלי לא תומכים או עוזרים לי בזה.

 

ואני רק רוצה להגיד לכם משו משפט אחד,

" גלעד שליט התגייס למעננו, ועכשיו אנחנו נתגייס למענו "

אני כ"כ מקווה שהוא יחזור הביתה, ושלא יהיה כמו שאמרו בהפגנה, "רון ארד 2"

ההפגנה שהיתה ביום רביעי האחרון (14.1.2009), היתה פשוט מדהימה!

באמת כל הכבוד לכל בני הנוער שהיו, תמכו, השקיעו, והכל בטרה אחת -

רוצים שגלעד שליט יחזור הביתה.

 


 

אז שתהיה לכולכם שבת שלום,

ולכל תושבי הדרום, תהיו חזקים, כולם תומכים בכם.

גם עם אנחנו לא ממש מרגישים את המלחמה, אנחנו חלק ממנה.

אוהבת 3> אסתי.

 

נכתב על ידי ברנדי , 16/1/2009 11:44  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברנדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברנדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)