לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

one way ticket


אנחנו ילדה עם פיצול אישיות XD one way ticket to the unknown

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

OO'' כמה זמן לא עידכנתי...


שלום לכולם... זה פיצול אישיות 2 X3 
אני מתגעגעת לפיצול אישיות 1 וכנראה הולכת לתקשר איתה עכשיו P; 
הייתי אתמול בכנס אייקון פעם ראשונה D= ופעם אחרונה... והיה... אם לא הבנתם עוד... -_-'' לא משהו... 
כנסי אמא"י הכי טובים X3 (אמא"י אוהבים אתכם!!! ) 
אני חולה... 

ואין לי מה לכתוב אז נתראה בפוסט הבא P= 


נכתב על ידי , 7/10/2009 08:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwolfs hunt bunnies אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wolfs hunt bunnies ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)