לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life



Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 376591057 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

פוסט מיוחד לילדה מיוחדת


טוב אז ככה ..

הפוסט שלנו היום היה קצת שונה

הוא היה מוקדש רק לילדה הכי מהממת בעולם

מיכלי:



טוב אז עכשיו אני רוצה לפנות למיכלי:

מיכל תישמעי קראתי בבלוג שלך אני לא יודעת אם את מרשה לי

אבל לא אכפת לי

אני רואה מה שעובר עלייך

כמה שכואב לך וכמה שקשה לך

וליפעמיים אני חושבת שאת לוקחת יותר מידי על עצמך

ואת מעריצה ילדה שלפי דעתי זה קצת פטתי

ואוליי גם קצת היתרחקנו

ואנחנו כבר לא מדברות עד 6 לפחות בוקר בטלפון

עד שניגמר לטלפון הסוללה והוא מנתק לנו באמצע

המעצבן הזה ! @##@%#$

אבל את יודעת מה?

לא ממש אכפת לי

נכון אוליי היתרחקנו אבל תמיד נישאר לי הזיכרונות שלנו

השיחות שלנו הצחוקים שלנו

הסיפורים שלנו

הדמעות שלנו

אוליי ליפעמיים חשבתי שאת קצת דרמתית מידי

ואני עדיין חושבת אבל אין מה לעשות אין אפשר לשנות אותך

את מיכלי שלי ואני גם לא רוצה שתישתני לי

כי אני אוהבת אותך בדיוק כמו שאת

רגישה שקטה ומתוקההה

אז הייתי רוצה שתדעי

שכל דבר

כשרע לך

קשה לך

ואת לא חושבת שאת מסוגלת להמשיך

אני רוצה לבקש מימך דבר אחד

פשוט דברי איתי

כי אני לא עושה את זה מרחמים

אני עושה את זה כי את הבן אדם הכי חשוב לי

[אחריי לירז חיחי]

ולא הייתי רוצה לאבד אותך ביגלל בעיות

שתמיד לכל בעיה יש פיתרון

 

נכתב על ידי , 22/4/2008 19:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר יפה [שירי ורן]


כמה כח יש ללב שבור
ביצוע: שירי מימון ורן דנקר
מילים: טליה ברקאי
לחן: לא ידוע
איך זה שכל ימי עוברים
כל כך לאט רחוק מאוהבים
מנסה שוב לשמור על גאווה
ובליבי נוצרת עוד תקווה

ישנו מקום שנמצא הרחק מכאן
בממלכה נשאר כך לעולם
שם כל חלום מתגשם
וכל תקווה לשם נגיע מהר
כי שם נמצאת אהבה

כמה כח יש ללב שבור
כמה כח יש לאהבה
אלחם עד כלות הנשימה
ולא משנה לי מה לא אכנע
כמה כח יש ללב שבור
לא מוכן לשכוח בקלות
את כל הרגעים הנפלאים
שהיו לנו במרחקים

אחרי האור תמיד יש חשכה
הירח מעל זוהר רק לך ולי
רואה אותך מתוך האפלה
ויודעת תמיד תהיה שלי

ישנו מקום שנמצא הרחק מכאן
בממלכה נשאר כך לעולם
שם כל חלום מתגשם וכל תקווה
לשם נגיע מהר כי שם נמצאת אהבה

כמה כח יש ללב שבור...

אמנם דרכנו לא הייתה קלה
זה המחיר שמשלמים על כל הרוע
אני יודע שעוד נתגבר
האהבה תמיד בלב

כמה כוח יש ללב שבור...
 

נכתב על ידי , 20/4/2008 22:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"מי שלא רוצה אותי זה לא כזה ביגדיל..."


טוב אני לא יודעת למה מכם יש הוט

אז בהוט משודרת תוכנית בשם לה לה לנד

ובאחד הפרקים היה שיר שמישהי שרה

אחריי שמישהו זרק אותה

בקיצור זה לכל הבנים שזורקים אותי

או את החברות שלהן

"מי שלא רוצה אותי זה לא כזה ביג דיל,

כי מי שלא רוצה אותי הוא ללא ספק דביל !"

http://www.kidstv.co.il/lalalend/song_in.asp?id=20560

 

תישמעו ותפנימו

אנחנו לא צריכות אתכם !

נכתב על ידי , 19/4/2008 14:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בנים = השמדההה !!


למטהה
נכתב על ידי , 17/4/2008 23:26  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השמדת עם !


דייי נימאסססס לי מבנים

תגידו מה הקטע שלכם מההה ?!!
עד שאני מיתאהבת בכם נותת לכם פאקינג צ'אנס

אתם זורקים אותי ומועכים

זהו עכשיו זה ניגמר !
מהיום והאלה אני ימעך אתכם !

אתם לא תשחקו לי יותר בלב

זהו זה ניגמר

לא שאני הופכת פתאום להיות לסבית

פשוט נימאס לי מימכם

כיאילו מי אתם חושבים שאתם ,שאתם פוגעים בי

הא?!
מי ?!
קיצור בנים = השמדה !

עם אינפנטילי ודפוקק !

נכתב על ידי , 17/4/2008 23:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תצביעוו לה בבקשההה (:


טוב אז ככה

כמו ששמתם לב אני מאוהבת קשות בלירז צ'רכי המלכההה

ולירז מישתטפת במצעד הסקסיות של "מותק"

אז בבקשה בבקשהה

זה לא לוקח הרבה זמן

בבקשה צביעו לה

היא מספר - 56 -

http://nrg.co.il/motek/

 

בבקשהההה תיראו כמה היא יפהה:

 

נכתב על ידי , 15/4/2008 12:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו מושלם !!


אם היא הולכת עצבנית , לך אחריה .
אם היא דוחפת אותך או מרביצה לך - אל תעזו אותה ואל תתן לך ללכת ..
אם היא מתחילה לקלל אותך - נשק אותה ותגיד לה שאתה אוהב אותה
- אם היא שותקת - תישאל אותה מה קרה
* אם אתה רואה אותה כשהיא לא במייטבה .... תגיד לה שהיא יפה
- אם היא לא מתייחסת אליך - תתן לה את כל תשומת ליבך ותראה לה שאכפת לך
* אם אתה רואה אותה מתחילה ליבכות - חבק אותה חזק ואל תאמר מילה
- אם אתה רואה אותה הולכת ... בוא אליה ממאחור וחבק אותה (:
* אם היא מפחדת - תגן עליה
- אם היא שמה עליך ראש - נשק את ראשה ושים את ראשך עליה
* אם היא עוקצת אותך - תעקוץ אותה בחזרה ותיגרום לה ליצחוק
- כשהיא אומרת לך שהיא מחבבת אותך - היא מתכוונת ליותר ממה שאתה חושב
* אם היא מחזיקה לך את היד - תחזיק את שלה ושחק עם אצבעותיה
- אם היא ניתקלת בך - תתקל בה גם ותיגרום לה ליצחוק D:D:
אם היא מספרת לך סוד - שמור אותו ואל תספר לאחרים !! @
אם היא מביטה לך בעינים - אל תוריד את שלך ממנה עד שהיא תוריד אותם ממך .
תדע שכשאתה שובר לה את הלב- הכאב לא באמת עובר לתמיד 3/>
* אם היא דוחפת אותך ממנה - משוך אותה חזרה אליך ..
תשאר איתה בטלפון גם אם היא לא אומרת כלום .
תכבד אותה כאילו היא הדבר שהכי חשוב לך [נקווה שהיא באמת]
תן לה לדעת שהיא חשובה לך !
* נשק אותה בגשם
- כשהיא תרוץ אליך בוכה - תפוס אותה ותגיד : " אז את מי אני מזיין מכות מאמי? " ^^
תגיד לה שאתה אוהב אותה בכל מצב !!!
נכתב על ידי , 13/4/2008 15:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,078
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדידוש צ'רכי =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדידוש צ'רכי =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)