לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האני שלי



כינוי: 

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

מעבירה.. || אתם לא תאמינוו!! O:


טוב אז ככה, נכון מלאאא זמן לא עידכנתי!!

 

אז הנה פיצוי! (פליז תיקראו הכלל!! זה מזה מצחיק! P:)

 

יום רביעי שלוש בצהריים פאדלי ואני (מי שלא יודע/ת פאדלי=תומר) מסתובבות באחוזה מחפשות דברים לתחפושת.. מצאנו פה ושם.

אח"כ הלכנו לתחנת אוטובוס כדי לנסוע באוטובוס לקניון.

אה! וגם באיזשהו שלב מתישהו אכלנו במקדונלדס.

הקיצר, שאלנו את הנהג אם הוא מגיע לקניון רננים והוא אמר שבשעה כזאת אנחנו צריכות ללכת לצד השני של הכביש.

אז הלכנו לצד השני והגיע אוטובוס התקדמנו טיפטיפה כדי שיראה אותנו והוא לא עצר!

אמרנו, טוב לא נורא הוא בטח לא ראה אותנו אז רצנו ( ספרינט מטורף! ) לתחנת האוטובוס הבאה כדשי שנספיק להגיע.

הספקנו:]

לא שאלנו לאן הוא מגיע כי ידענו שקו 29 עוצר בכל מקום ( אמור ) עלינו שילמנו והיה צחוקים בזמן הנסיעה.XD

באיזשהו שלב שמתי לב שאנחנו נוסעים רחוק מידי ועוד מגיעים לצומת רעננה.

הלכתי לנהג ושאלתי אותו אם הוא מגיע לקניון רננים, הוא אומר "לא" ואני כזה "מה? לא יכול להיות אתה עוד עלינו!?" הוא אומר "לא, אני באמת לא מגיע, אבל אם אתן רוצות להגיע לשם בשעה הקרובה איך שאני מוריד אותכן תרוצו מהר שמאלה אמור לצאת עכשיו אוטובוס מס' 2 תעלו עליו".

אמרנו טוב. איך שהוא עצר דפקנו ריצה מטורפת והיו שמה מלאאא תחנות ולא ידענו לאיפה ללכת הלכנו שמאלה ולה היה אוטובוס מס' 2.

תומר ראתה אוטובוס מס' 2 היא אמרה בואי נרוץ נגיע אליו.

רצנו רצנו רצנו, והגענו, עכשיו מסתבר שהוא 'פורק ת'צמו' אז רצנו מהר בחזרה וראינו באיזו תחנה אמור להיות אוטובוס מס' 2 בסוף מסתבר שהיינו אמורות להמשיך ישר ובסה"כ לעבור ת'קביש אז שאלנו איזו אישה אם אוטובוס קו 2 עבר כבר, היא אמרה שכן.

ומזה התבאסנו!!

הייתי כבר ליד הבית אז התקשרתי לאמא ואבא אולי הם יכולים לקחת אותי אבל הם לא יכלו..\:

אמרנו "טוב אולי נראה אותו בדרך בואי נתחיל ללכת" התחלנו ללכת איזה איש שאל איפה זה רחוב צ'רניחובסקי ולא ידענו המשכנו ללכת וראינו 4 אוטוב' עומדים ברמזור וחשבנו  שזה אחד מהם זה 2 אז ראינו וזה לא ממש הצלחנו לזהות. פתאום פאדלי אומרת לי "אילה בואי זה קו 2" ורצנו את החיים שלנו! כדי להספיק לאוטובוס מסכן!

הספקנו להגיע אליו דפקתי בדלת הנהג הסתכל עלי והחזיר מבט אמרתי טוב הוא לא מתכוון לפתוח לנו בואי לתחנת אוטוב' הלכנו למעבר חציה והיה מכוניות וידענו שבזמן שלנו יהיה ירוק לאוטוב' היה לנו ירוק. רצנו מזה מהר! ( לאוטובוס לא היה ירוק! P: ) הספקנו על הדקה!

אנחנו כזה בשיא הנשיפות אתה.. מגיע.. לקניון.. רננים..? חחחח והוא אומר כן ואנחנו מזה שמחות!  חחח

באוטובוס ישבנו כל אחת במקום אחר פתחתי חלון למה היה מזה חם! אחרי איזה 7 דק' איזה אישה אומרת לי במבטא רוסי כזה "תסגרי חלון בבקשה מה אנחנו בקיץ??" סגרתי ולקראת הסוף לא ממש הצלחתי ובסוף סגרתי את זה על הבוהן! חחח

 

טוב, היו עוד כמה דברים, כמו שנפתח לי התיק והתפזרו לי ממנו כמה דברים, שכמעט נדרסתי, שהיינו במירוץ נגד השעון כדי להספיק הכל!

וככככככככלללללללללל זה! ב4 שעות בערך! חחח XD

 


 

טוב אז ככה, אני מעבירה את הבלוג למספר אחר ( תאחלו בהצלחה:] )

עקב אנשים שאני לא רוצה שיצפו לי בבלוג.

אז זה הפעם האחרנו שאולי תגיבו לי אז.. תגיבוו!! 3333>

נכתב על ידי , 29/2/2008 20:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מפלחת המסטיקים! XD ב-3/3/2008 06:51



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למפלחת המסטיקים! XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מפלחת המסטיקים! XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)