לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


what if I'm a mermaid In these jeans of his with her name still on it Hey but I don't care Cause sometimes I said sometimes I hear my voice and it's been HERE.. silent all these years

כינוי: 

בת: 37

ICQ: 277215026  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

מקום קטן


ועל הכול
הכול כבר צוחקים
מגחכים
כי מה כבר נותר
כמה נפש יכולה לבכות

אני נאחזת באור השמש שמבשר על תחילתו של עוד יום
ביופי הפרחים בגינות של אחרים
אני מתענגת על משפחתיות של בתים שאני אוהבת
ומרגישה בהם נוח
אותה הילדה עם העיניים הקטנות מרגישה שכל זה עושה לה כל כך הרבה טוב
ותמיד מבינה כמה כל זה לא שלה

הכאב תמיד יישאר
ואני
אמשיך הלאה
אבנה לעצמי את החיים שאני רוצה
אעשה את הבחירות שלי
ואקים לעצמי מקום קטן
מקום חם
כזה שתמיד ארצה לחזור אליו.
נכתב על ידי , 28/9/2007 17:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,535

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgonna_twinkle* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gonna_twinkle* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)