לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי3>

היי חבריקו?!?!? הגעת לבלוג הכי הכי חדיש!?!? הבלוג שה לך לא יהיה בחייםםםם אם זה מבאסס גלוש בווו וגלוב בו לפני שתתבאס יותרררררררררררררררררררר


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008


                                                   עאלק חברה

הייתי חברה שלך מהשנה הראשונה ומגן חובה!!!

בוגדנית עלובה  שכמוך אין פלא שאין לך חברות בלל זה את נצמדת עליי..

איתי את לא מתעסקת חרא אחת סתומה יש לי מזל שכמעט סתמתי לך ת'פה המלוכלך שלך.

אם היית אומרת את התחפוסת שלי:::::::::

                              היית מתה                        

שירלי:

את הילדה הכי מלוכלכת בחיים שלי !

ועכשיו כולם לדעת,ילדה מסריחה ומגעילה מתחפשת ל-

 

              

 יפנית מחורבנת       

 

 

נכתב על ידי מיריתוש?!?!? 3/> , 17/3/2008 21:05  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  מיריתוש?!?!? 3/>

בת: 25

ICQ: 494778944 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיריתוש?!?!? 3/> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיריתוש?!?!? 3/> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)