לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never Say Never


Me, My Love & My Problem

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 362951492 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

Im so scared


Its freek me out!
whay me? its not a bad thing but.. me?! i never ever thoght it will be me..
whay she had to come again?! its the first time its hapend.. maybe my imagination?
I dont know but its drive me crazy!
I can pass the SAT with out her. 
lock what she did to me I right in English, I skip clases what happend to me?! I need to solve this problam out.
But  how?!
NEED HALP!!!
חזרתי לעיברית רק כדי לחזור לעצמי קצת.
אני לא מבינה מה קורה לי ולמה? בחיים זה לא קרה לי.. חשבתי שאני רגילה.. זה כל כך צפוי שזה יקרה דווקא לי.. זה לא לגמרי זה חלקי..
אני לא מציינת מה זה כי יש שקוראים פה שמכירים אותי וזה באמת הדבר האחרון שחסר לי עכשיו.. שירוצו שמועות ודברים.. Dammit!
אוףףףףףףףףףףףף בא לי לצרוח  הכי חזק שאפשר, בא לי לבעוט במישהו, בא לי אהההההההההה !!! לא בא לי.. למה עכשיו?! למה דווקא היא?!
זה לא כזה רע.. פשוט זה בא בטיימינג רע ביותר ואני פשוט לא חשבתי על עצמי ככה בחיים! אין לי  בעיה עם זה פשוט לא אני! WTF?! מי יכול להסביר את זה?!

וחוץ מכל החרא זכינו ב870 ש"ח בלוטו חח:)
זה נחמד והכל אבל אני צריכה דחוף מישהו לדבר איתו על זה.. והרטע שאני לא מרגישה שיש אחד\ת כזה\ו

כרגע המשפט הזה מאוד מתאים.. זה רמז קל.. מי שמבין אז בבקשה שישמור את זה אצלו..או אצלה... זה המשפט:
To be or not to be?

מישהי שצריכה מישהו לדבר איתו, דחוף!
נכתב על ידי , 8/10/2009 17:15  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,904
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לits-me-&-your-problam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על its-me-&-your-problam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)