לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Real

Duuuuuuuuuude

Avatarכינוי:  Duda

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008


אבל הבטחת.

 

'אני רוצה אהבה..לא כל כך טובה. שלא יהיה נחמד, שרק יהיה ליד..'

בי קרפול וואט יו וויש פור. לא ככה?

 

 

ובכל זאת אני אוהבת אותו.

כמו לדפוק ת'ראש בקיר...ואפילו שיש לך כבר סדק בגולגולת את ממשיכה. למה?

 

אל תשאלו אותי. הלוואי ויכולתי להפסיק, הלוואי ויכולתי לדעת.

הלוואי והיית נעלם כמו שצצת לי בחיים. ככה סתם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הבטחת לי.

הבטחת שלא תעשה לי את זה.

ובמקום זה אתה מכניס אותי לסרטים גורם לי לבכות ולחשוב אם זה משהו שאני עשיתי. הכל בגלל פאקינ אסמס אחד.

הבטחת לי.

הבטחת ועכשיו אני כמו ילדה קטנה שרוקעת ברגליים שלה כי היא לא קיבלה את מה שהיא רוצה.

שקרן מסריח.

מגעיל.

טינופת.

חלאה.

אידיוט!

אני אוהבת אותך והלוואי שהייתי פשוט לא מכירה אותך באותו לילה.זה היה חוסך לי כמה דרמות שאני מנסה להוציא עכשיו מהראש. זה היה חוסך לי לא מעט כסף...ואולי הייתי מוצאת בחור אחר שלא היה מתייחס אליי כמו אל מתקן שעולים עליו רק ביום בשבוע.

כן, זאת אנלוגיה די מסריחה וגם קצת מגעילה...אבל נכונה.

שונאת אותך.

נכתב על ידי Duda , 9/6/2008 13:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDuda אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Duda ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)