לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

lip gloss


fuck me like you hate me


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

לב שבור- אני לא הראשונה נכון (?)


אני כל כך שבורה עכשיו

ולא יודעת מה לעשות עם כל זה

לא הייתה לי אפשרות להוציא ממני מילה

רק הסוף שהיה כואבב מתמיד

 

אבל למה פיתאום אחרי 4 שנים?!

 

אני יודעת שאתה אוהב

אבל אתה גם נפגעת והרבה

 

אני לא יודעת איך להמשיך מעכשיו...זה יותר מידי

אני לא ציפיתי לזה

אני לא התקשרתי כי....

בסך הכל רציתי שתדע שאני אוהבת אותך  ודואגת לך מאוד! ! ! מאודדד!

ואני לא! יכולה לשכוח אותך כאילו שלא היית ולא קרה כלום

אני עברתי איתך המון והרבה

בזכותך! אני יודעת מה זאת אהבה זה רגש כל כך חזק שקיים אצלי

כןןןןן!

אני לאמושלמתתת

אני פגעתי אבל גם נפגעתי

 

אני לא אמרתי לך המון

ניסיתי להקשיב ולהבין

כל צעד שלי מתלווה אלייך

אהל לא כשהלכתי

 

 

רציתי להתקשר כי חשבתי שאולי עוד לא תיהיה לי את ההזדמנות להגיד לך את מה שיושב אצלי..

אבל לא יכולתי..

שתקתי הקשבתי וניסיתי להבין!.

 

אני הייתי רוצה שתדע

שאתה *אהבה ה=ראשונה שלי*  !!!

למדתי ממך המון

עברנו המון

חיווינו המון

 

אני מאוד מפחדת עלייך

וממה שיקרה לך

i'm brokenn

yeah

 

פשוט לא חשבתי שזה יקרה אחרי 4 שנים..

 

אני יודעת שתיהיה חסר לי כל יום שאקום ואלך לישון.

 

אחרי הכל ניסיתי לעבור איתך הכל!

יותר נכון רציתי ואני רוצה!

 

הדברים שאמרת היו חזקים ועוצמתיים

אבל אני לא מאמינה לך

אני יודעת שאתה אוהב אותי וחושב עליי

 

פגעת בי כשאמרת לי שאני אמצא מישהו אחר.

כן, יש לי המון אפשרויות אבלאני סגורה עלייך

אין מה לעשות.

 

 

אני רוצה שתיהיה מאושר ושלם עם עצמך...

 

לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בך.  לא חשבתי נכון. עשיתי טעויות ומלא.

אני כל כך לא רציתי.

סליחה.

 

 

3>

 

נכתב על ידי &#9829;&#9829;fuck me in the back seat! &#9829;&#9 , 19/1/2010 14:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  &#9829;&#9829;fuck me in the back seat! &#9829;&#9

בת: 33




2,213

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#9829;&#9829;fuck me in the back seat! &#9829;&#9 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#9829;&#9829;fuck me in the back seat! &#9829;&#9 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)