לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הדרך אל הרזון


הבלוג הזה ידבר על הניסיון שלי להוריד במשקל..

כינוי: 

גיל: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

אוף למה אני אפעם לא מצליחה ?!


טוב קודם כל , תודה על התגובות הדואגות בפוסט הקודם

דבר שני , היה לי אתמול יומולדת 16  ועשיתי טראגוס =] [עגיל בצ'ופצ'יק של האוזן]

 


 

הנה מה שאכלתי:

בבוקר בשעה 10 בערך - אקטיביה 0% (60)

במהלך היום- 2 סוכריות לכבוד היומולדת שלי (אני לא יודעת כמה אבל אני משערת שלא יותר מ-50)

בסביבות 19:30 הלכתי עם ההורים שלי למסעדה ואז טחנתי מ-ל-א-!

אז אכלתי: סלט ירקות עם גבינה (50 גג)

מין גבינה בולגרית + עגבניה + ביצה בתנור (200)

לחם (100)

נסטי (150)

קרם ברולה קצת (100)

ואז 3 פרוסות של עוגת פבלובה  שאמא שלי הכינה (400)

סה"כ - 1010 !!!!!!!! אוווף אני כזאת שמנהההההההה !!!

ווואוווווווו אני ממש מאוכזת :(:(:(

 

ספרט לא עשיתי חוץ מכמה ריצות ברחבי הבית XD וכמה הליכות אבל לא רציניות במיוחד והרבה צעקות =]

 

טוב מחר אני לא יודעת אם יהיה לי מחשב כי אמא שלי כעסה מאד בגלל הטראגוס , אז אמרה שלא יהיה לי מחשב והעיפה אותי מהבית S:

 

אז , תודה לכולם שוב , אבל גם קצת תגובות תומכות לא יזיקו :)

לילה לכם אוהבת 33>

נכתב על ידי , 7/7/2009 01:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי


היי לכולם =]

 

טוב אז החזרתי את הבלוג שלי - בלוג ההרזייה.

הבלוג נפתח במרץ 2008 ועדכן מאז 4 פעמים בלבד ואני לא זוכרת למה >< (כנראה בגלל שהשלמתי עם המשקל שלי..) אבל עכשיו אני לא מרוצה שוב אז החזרתי.

טוב אז הפרטים עלי:

גובה: 1.71 יכול להיות שגם כבר 72

משקל: 62 משהו כזה

משקל יעד אז ספטמבר: 55

אני יודעת שעם ספורט אני יכול בלי עיה להוריד את ה-7 ק"ג האלו רק יש כמה בעיות קטנות:

1. עוד 8 ימים אני טסה לחול למשפחה שלי לחודש ושמה אני ממש אוכלת הרבה ואני תמיד משמינה שמה אז אין סיבה למה לא השנה.

2. אחרי שאני חוזרת , שזה אמצע אוגוסט, החדר כושר לא עובד , הוא מתחיל לעבוד רק בספטמבר (כמו שכבר אמרתי אני רוצה עד אז להגיע ל-55)

זהו .

אז בזמן האחרון התחלתי לספור קלוריות ולאכול מלאמלא סלטים ומרקים דלי קלוריות ולשתות מלא מים ולהקיא מדי פעם. אבל עם הספירה הפסקתי לפני שבוע כי כבר בלסתי מלא אז לא רציתי לדעת כמה אני שמנה עוד .

זהו ..

אני אעדכן כבר מחר :)

מצפה לתגובות עוזרות ותומכות

נכתב על ידי , 4/7/2009 23:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,689
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjust want to be thin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על just want to be thin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)