לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דעתו של לוק

בבלוג שלי, אני אדבר על חיי, על קבוצות אהובות, מה אני מחבב ולמה, ועוד דברים כאלו. בלוג מהנה לכולם!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008


טוב, בואו נתחיל:

אני רוצה לדבר על נושא שהרבה לא מכירים אותו. והוא פוטבול. פוטבול למי שלא יודע, הוא משחק כדור חביב ונחמד, מאוד ידידותי. בשנים האחרונות גיליתי במשחק התעניינות רבה, ואט אט - אני מתחיל להיות איש שנושם פוטבול. שכחתי לספר, אני מאוד צעיר, ובאמת שאני לא רוצה לספר לכם מהו גילי, כי דעתכם כלפיי תשתנה בהרבה. בגילי, לדעת ולשחק פוטבול כל כך טוב במקום כמו ישראל זה דבר נדיר, במיוחד שאף פעם לא הייתי באמריקה בכלל, ובטח שלא באתי משם.

בזמן האחרון חשבתי לעצמי - מה אני רוצה לעשות כשאגדל? ועלתה בי המחשבה הזאת - להיות שחקן פוטבול מפורסם ב-NFL (ליגת הפוטבול בארה''ב). כי באמת - חיים רק פעם אחת, ואני רוצה להוציא מעצמי את המיטב - כי אני יודע שאני יכול לגדול ולהיות משהו מיוחד במינו. אני לא רוצה להיות עוד רואה חשבון או איש היי-טק שאין לו זמן לכלום (לא משהו אישי לאלה שביניכם), אני רוצה להזדקן ולדעת דבר אחד - שעשיתי משהו טוב ומספק בחיים שלי. וזה, כמובן, להיות ספורטאי מפורסם.

אז באמת, יש לי כישרון למשחק, ולמרות שלא שיחקתי בזה באופן מקצועי, אני יודע מה צריך לעשות. מה דעתכם?

 

נשתמע, הראל.

נכתב על ידי , 8/3/2008 20:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 96

ICQ: 293449397 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להראל בן דוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הראל בן דוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)