לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

dOnT StOp mE nOw


אם לא תשאף לירח, לא תיגע באף כוכב..

Avatarכינוי:  •°•°•SHeMeSh•°•°•

בת: 28

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


 

 

 



 

 

 

                                                

נאממ אז איך העיצוב?                                                                             

עמיתוש שלי? גםה העיצוב 

לא הכי מושקע ולא הכי יפה ,                                      

 אני רק מבקשת שתזכרי דבר אחד            

הכל פה מאהבה..

טוב נו כולם יודעים שאת החיימשלי

ושאני לא יכולה בלעדייך

ופקה פקה חחיממשלי

את הכל בשבילי ואת יודעת את-זה

וגם נראלי שחפרתי מלא בבלוג שלי ושלך

 על כמה שאני אוהבת אותך

ולא כדאי שאני ימשיך לחפור

בסופו של דבר זה יתחיל גם לשעמם..

אהובתי? מחר נפגשות?..

מתה מתה מתה מתה עליייך יפשלי

שליי ורק שליי נה נה בננה

וואי השעה כבר 00:06 לא מאוח

ר אבל אני מתחילה לדבר פה שטויות

ורק שתדעי שאני יודעת שאני לא רצינית

וצוחקת כשאני מתרגשת

אבל אני יעשה הכל כדי להיות במגמת תיאטרון

 בשביל לעבור ת'אודישן

גם בשבילי ובעיקר גם בשבילך

שנהיה ביחד ..

על מה אני לעזעזל מדברת יש לנו עוד שנה ביסודי?.

כיתה ח' את קולטת?.

נשרוד ביחד!!

ונישאר ביחד לטוב ולרע                                                                        

                        שנה שלך.

 

hugsFriends



 


נכתב על ידי •°•°•SHeMeSh•°•°• , 6/7/2008 00:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של If I Love You ב-6/9/2008 15:37
 




היי!

אז החופש התחיל...

ו.. משעמם לי טיחו

כולם הולכים לקאנטרי אבל יש לי שיעור גיטרה \=

טוב נראה אולי אני עוד ילך איתם...

אממ יש משהו אחד שממש מעצבן אותי אבל אני לומדת להתעלם!

מקווה שיסתדר בקרוב..

 

טוב אני ישים זין..

למה?

כי זה החופש הגדול!!

אפשר לעשות הכל לישון מאוחר לקום מאוחר לישון ב-7 בערב ולקום בשלוש בבוקר..

|הרמות גבה|

 

  אז התעודה הייתה בסדר.

היה שיפור ממחצית קודמת..

אבל כל עוד יש לי ממוצע לאוהל שם אני יכולה לנשום [=

 

טוב אז...

שאלון.

איך קוראים לך? עמית

אם היית יכול לקרוא לעצמך בשם אחר איך היו קוראים לך?

לירון, דניאל

השם הכי יפה לילד? עמרי, דניאל

השם הכי יפה לילדה?לא יודעת יש הרבה..

הכינויים שיש לשם שלך? עמידו, שמש

הכינוי הכי אהוב?שמש

מה השם הכי מצחיק ששמעת? אנאית [נועה? שני?]

האם השם שלך הוא על שם מישהו/משהו? לא ...

האם תקרא לבת שלך על שמך? חח ממש לא

אם היית נולדת במין השני, איך היו קוראים לך? זה לא תלוי בי!

מזל?עקרב [עדי?]

מידת נעליים? 39- 40

גובה?לא מדדתי

חיות מחמד? 

כיתה? ז' ועולה ל ח' [איזה כיף להגיד את זה!

איזה שפות את מדברת? עברית ,אנגלית,וקצת ערבית

בת כמה את? 12 וחצי

החלום שלך? יש לי הרבה

את חושבת שהוא יתגשם? אולי יום אחד...

מה אוהבת לאכול? מזרק שוקולד של מקס ברנר |ייאמיי|

מה אוהבת לשתות?קוללללה!

צבע עיניים? חום דבש.. טוב נו על מי אני עובדת .. רק חום.

צבע שיער? חום

רגישה לדגדוגים?  אוהו..

אוהבת את החיים או לא? יש רגעים שכה ויש רגעים שלא

כמה אחים? 2 וזה אחיות!

מסר לחיים? כשאתה לא מתייחס לבן אדם משמע הוא לא קיים וזה משפט כל כך נכון אני רק צריכה באמת לממש את זה.

יש לך גשר?  הורידו לי [=

יש לך משקפיים\עדשות מגע? לא

מה הדבר הכי חשוב לך? המשפחה שלי, חברים, וכלבים |אלה היצורים הכי חמודים בעולם|

יש חבר? לא

ממה את הכי פוחדת? לאבד מישהו קרוב אלי

צבעת פעם את השיער? היו לי כמה גוונים.

גיל שהיית רוצה להיות?20

יש פירסינג? לע.

קעקועים? לע. רגע.. קעקוע של יומטוב זה נחשב?

האם אתה חי את הרגע? נדמה לי

יש לך סודות? מאנשים מסוימים כה!

אתה שונא את עצמך? לא

את אוהבת את כתב יד שלך? סביר

יש לך הרגלים רעים? כן..

איזו מחמאה את מקבלת מרוב האנשים? שיש לי שיער יפה.

את יודעת לשיר? לעע..

אם היית מישהו אחר, האם היית מתחבר עם עצמך? תלוי מי. למשל לא אכפת לי להחליף את ונסה בהייסקול מיזיקל.

האם יש משהו שמפחיד אותך או שאת שונאת בעצמך? כן. את הקול שלי

יש לך יומן/ג'ורנל? היה הרבה.. אבל לא ממש השקעתי

מה החולשה הכי גדולה שלך? שמשעמם לי אני מחילה לאכול [מזלי שלא משעמם לי רוב הזמן]

יש משהו שאת מתחרטת שעשית/לא עשית? כן...

מה השיעור הכי חשוב שלמדת מהחיים? מלמטה אפשר רק לעלות!

התאהבת פעם?כן

פעם חשבת להתאבד? לא.

שיקרת פעם? חח הפסקתי לספור עד שהגעתי לשקר ה-8398498 חח סתם, כה שיקרתי כמה פעמים.

התאהבת בידיד? לא..

עשית פעם סיאנס? לא

אמרת למישהו "אני אוהבת אותך" והתכוונת? כן

היית פעם בחו"ל?  מי כמוני יודעת

הרבצת למישהו? כן

הסרט הכי דפוק שראית? גמא גמא

שחית בעירום?  כן בגיל 4

ברחת מהבית? לחמש דקות, ישבתי בחדר מדרגות אבל ראיתי שזה לא עובד על ההורים שלי אז חזרתי..

התחילו איתך? תלוי

נשארת ערה כל הלילה? כמעט

לא אכלת יום שלם? פחח שאני לא יאכל יום שלם??

דיברת בטלפון כל הלילה? לא.. 

הרגת מישהו? נו ברור את מי לא הרגתי..

בגדו בך? תלוי איך מסבירים את המילה בגידה

הרגת חיה בטעות? חיפושית באבא הלל

הרגת חיה בכוונה? עוד חיפושית באבא הלל

גנבת משהו? זום מדוד

פגעת בעצמך? כן

רצית למות? כה.

עישנת סיגריות? לא.

עישנת נרגילה? לא

שתית אלכוהול? לא

השתכרת? לאא חח...

שחית /צללת עם דולפינים?  לא...באסהה

קיבלת חשבון פלא' של יותר מ500 ש"ח? לא

התאפרת? כה..

רצית להיות מישהו שאת לא? כן, הרבה פעמים!

רצית להיות בן המין השני? בשיעור ספורט שהיה לי חם..

התקלחת יותר מפעמיים ביום? חח כן

התעלפת? לא

נשברה לך שן? לא

קיבלת נכשל בתעודה? לא

רכבת על אופניים?  חח כן

רכבת על סוס? כן.

רקדת עד שכמעט נפלת מהרגליים? כן !!! עם שני.

שיחקת כדורגל? כה..

הוצאת מלא כסף על שטויות? יותר מידי פעמים

הברזת מביצפר? לא,מתה לנסות!

היית מאושרת? כן,בעיירך!

התנצלת על משהו שעשית? כן

היית כל הלילה על המחשב? כה!

קמת באמצע הלילה סתם ככה? כן, מוזר!

זכרת חלום? כן..

נרדמת בשיעור? כן

העברת פתקים בשיעור? כן

תפסו אותך? כן..מביך

התעקשת על משהו מטופש? כן..מלא פעמייםם ובסוף גיליתי שטעיתי!

הברזת למישהו בלי להודיע? לא..

התחרפנת? כן...

ביקרת אצל פסיכולוג? לא

חיכית למשהו שלעולם לא יגיע? כן.

צרחת מפחד? כן...

השתמשת בסמים? לא

אכלת קופסא שלמה של אוריאו? חח כן

נשארת בבית ביום שישי בערב סתם כי התחשק לך? כן..

ראית את מגדל אייפל? כה עליתי עליו. [עם עדי!!]

ראית טיטאניק? כן

התנשקת צרפתית? לא.

ניסית דיאטה? לא.

טסת? כה

נסעת ברכבת? כן

דחפת דברים מתחת למיטה כדי לגרום לחדר שלך להיראות יותר נקי? חח כן מלא פעמים!

דיברת בשיעור? חחח כן

פחדת מהחושך? עדיין

היית בבית-חולים? לא

עשו לך תפרים? לא

יצאת עם יותר מבנאדם אחד באותו זמן?  כה בכיתה ג'

אהבת מישהו כל-כך שזה גרם לך לבכות? לא

נשבר לך הלב? כן

קינאת במישהו אחר? כן!

היית גאה בעצמך? כן!

הרגשת שלא מעריכים אותך על משהו שעשית? כן הרבה!

בכית בגלל מישהו? כן,

בכית בגלל מישהי? לא נראה לי

עשית משהו שלא חשבת שתעשי? כן..

הרגשת שאת מחוייבת למישהו למרות שלא הייתם רשמיים? כן

התעלמת ממישהו בכוונה? כן

סיננת מישהו בטלפון? כן

ניתקת למישהו בפרצוף? כן, אבל הגיע לו!

רצית לצרוח ולא עשית את זה? כן...

אמרת למישהו שאת שונאת אותו? כן

חיבקת מישהו מפורסם? ברור!! [=

תפסת טרמפ? לא,נשמע כייף!

הלכת לאיבוד? כן

ראית "אקזיט" מההתחלה עד הסוף? חחחחח לא.

עברת ניתוח? כה הוציאו לי תשקדים ><

היית על במה? כן

ישנת מחוץ לבית? כן

ישנת כל היום? כמעט כל היוםם!

חשבת שאת משתגעת? כן..

סיפרת סוד שנשבעת לא לגלות? אולי פעם או פעמיים

היית ברדיו/טלוויזיה? כה [בערוץ הילדים לפני שנתיים (:

היה לך חלום שחזר כמה פעמים?לא

 

ב- 24 שעות האחרונות...

היתה לך שיחה רצינית? לא

חיבקת מישהו? כה

רבת עם חברה? לא

בכית? לא

צחקת?כן.

גרמת למישהו לצחוק? כן, ללילוש [=

קנית משהו? מסטיק.

הרגשת טיפשה? קצת

דיברת עם מישהו שאת אוהבת? כן.

התגעגעת למישהו? מאודד

עכשיו...

מה את לובשת ברגע זה? חולצה של הצופים

קר לך או חם לך? נעיםם

מילה שעולה לך בראש? פאנן!

את שומעת עכשיו מוזיקה? ברגע זה לא חחח

עם מי הכי היית רוצה להיות עכשיו? עם כל החברים בקאנטרי

את אוהבת מישהו עכשיו? המון אבל לא כבן זוג

איפה הכי היית רוצה להיות? בקאנטרי עם החברים

איזה ספר את קוראת? מעורב ירושלמי

תארי איך את מרגישה כרגע ב- 5 מילים? משועממת משועממת משועממת משועממת משועממת

האם את מדברת עם מישהו און-ליין כרגע? לא

האם את מדברת עם מישהו בטלפון כרגע? לא

 

את...

מעשנת סיגריות? לא

מה היית משנה בעצמך? את הקול

את אוהבת את איך שאת נראית?לפעמים.

מה כתוב על הצג של הפלאפון שלך? רקע של טוויטי [=

מאחרת הרבה? לא ממש.

אוהבת את המשפחה שלך? כן...

אוהבת חורף? הכי!

מבריזה הרבה מביצפר? לא, רוצה לנסות!

מדברת הרבה בטלפון? כן,חחחח

משתדלת לאכול בריא? לא הכי..

קוראת עיתון?ראש 1 מעריבבב!

מדברת עם זרים? תלוי

ישנה עם בובות פרווה? לא.

מדברת עם אנשים למרות שאת שונאת אותם? כן,אבל אני לא שונאת כלכך הרבה אנשים (בערך :/)

נוהגת? במכוניות מתנגשות בלונה פארק!

אוהבת את הקול שלך?לא!!

תארי את בן-הזוג האידיאלי מבחינה חיצונית? חתיך עם עיניים כחולות ושיער שטני [אחח אני כל כך מחכה לו]!

עכשיו מבחינה פנימית? אין לי שמץץץ...

הבית האחרון שהיית בו? לילוש [=

האם את תמיד מרגישה שמבינים אותך? לא

האם את סומכת על אחרים בקלות? תלוי

בדיחה האהובה עלייך? אממממ.... אינלי כוח לכתוב אותה

מי הבן-אדם שיודע הכי הרבה עלייך? שני ואמא

שאת מכירה הכי הרבה זמן? המשפחה שלי...

הכי מצחיק? שני, נועה ה , נועה פ, ההרגלים של עדי, ואחותי הקטנה [=

הכי קרוב? אממ... אמא ושני

מי מקשיב לבעיות שלך? אמא ושני

עם מי את רבה הכי הרבה? אממממממממממממ....אמא!

הדבר האחרון...

הקול האחרון ששמעת? אחותי לפני כמה דקות!

המקום האחרון שהיית בו? בחדר שלי

האדם האחרון שדיברת איתו בטלפון? אמממ שני חח...

השיר האחרון ששמעת? שלמה ארצי..

הסרט האחרון שראית? ג'אמפ אין

היה יפה? נחמד

בקולנוע או בטלויזיה? טלויזיה

הדבר האחרון שאכלת? צ'יפס שמנת ובצל

שקנית? מסטיק!

דיסק אחרון ששמעת? קרן פלס

שיר אחרון שנתקע לך בראש? הטראנס של האיסיקיו

מה הדבר האחרון שהדפסת? תסמל משפחה שלי

אדם אחרון שצעקת עליו? חחח אסף..

אדם אחרון שראה אותך בוכה? אממממ.. כולם בחזרות לערב שורשים.

 

 

                                                                 3>

                                                      

נכתב על ידי •°•°•SHeMeSh•°•°• , 1/7/2008 11:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עדי ב-2/7/2008 12:09
 





1,584
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל•°•°•SHeMeSh•°•°• אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על •°•°•SHeMeSh•°•°• ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)