לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  008

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

ריח של חורף


זה מה שמדגדג לי את קצה האף כרגע.

חייב ללכת לישון כבר...

נכתב על ידי 008 , 12/10/2009 22:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של 008 ב-13/5/2010 22:38
 



תשובות לשאלון השבועי


האם הבלוג שלך אנונימי? למה כן\לא?
כן ולא, כן כן ולא.

כל כמה זמן בערך את מעדכנת?
שומר על רצף טריטוריאלי של חודשים מאז הפתיחה.
(חוץ מחודש אחד שהודעה נמחקה לי בשוגג. ארגגג...)

האם את שואפת להגיע לרשימת הבלוגים הפעילים ביותר?
לא

איך תגדירי בלוגר ’טוב’?
בלוגר טוב זה בלוגר עם עט.

האם קרה אי פעם שהרגשת צורך לפרוק משהו ופנית אל הבלוג?
פניתי אליו ואני עדיין מחכה שהוא יחזור אלי...

האם אי פעם קיבלת תגובות נאצה?
לא, סתם הודעות של: "בלוג מאממםםם... כנס לשלי..."

האם אי פעם פרצו לך לבלוג ללא ידיעתך?
אם זה היה ללא ידיעתי אז איך אני אמור לדעת שפרצו אליו?!

מה תעשי אם יסגרו לך את הבלוג?
אאוץ', לא בניתוח...

נכתב על ידי 008 , 11/10/2009 23:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי החגים...


אז יאללה!
נכתב על ידי 008 , 11/10/2009 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





16,519

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל008 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 008 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)