לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

lotr




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

לכל סוף יש התחלה


סוף סוף החלטתי שאני ממשיך לכתוב (החלטתי לעבור לפה כי הבלוגים פה יותר טובים...)
עדין אין לי מה לכתוב כי לא עשיתי כלום היום ואני מת משעמום...
אם למישהו יש רעיון בשבילי מה אני יכול לעשות ב"חופשה" שלי שיציע....

ביי לבנתיים....
נכתב על ידי avilotr , 9/3/2008 15:24  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





נכתב על ידי avilotr , 9/3/2008 15:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  avilotr

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לavilotr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על avilotr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)