לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג נטוש של שבלול


ברוכים הבאים לחייו של שבלול יערות מוגבל

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008



   

 

 

 

החלטתי - לא אכפת לי יותר מכלום

חוצמנמו, היחידה שאכפת לי ממנה היא נמו 3333333333333333333333333333333333333333>

 

ואם זה יקרה שוב (ואני יודע שזה יקרה) - אני אשרוד, מזה אכפת לי - אבל אני אשרוד.

ואם יקרה משהו רע - לא אכפת לי ^^

 

זהו D:

 

-מפריד-

 

אתמול הייתי לייד חוף ירושליים ראיתי עם שי תמיר אולגה ואחותה את ה... ה... נו הדבר הזה עם המטוסים O.O...

 

וכמובן שהייתי חייב ליפול למים! חייב! והאולסטאר היו פשוט ח י י ב ו ת לההרס ס.ס

ואז ראינו את הצנחן שנחת על הקהל... ס.ס (זה הוא שנחת במקום הלא נכון או האנשים שהחליטו להדחף למקום הלא נכון?)

ואז אחרי שעברנו את כ ל הנמל - חזרנו אותו חזרה... ><"...

 

-עוד מפריד-

- - -

שי: אולגה מה זה קוקסינלית??... (כן, גם אני לא הבנתי מאיפה השאלה הזאת באה)

אולגה: קוקסינל ברבים (??!!!)

- - -

*אני ואולגה משחקים באסו... צי... אצ... יות O.O... בדרך לחוף*

אני: גבינה

אולגה: עץ!!!

(כי גבינה צומחת על עצים [?!])

- - -

אולגה: (באמצע ההליכה) קוקריקו!!!

- - -

 

יש לי עוד מה לכתוב אבל אני עצלן

אז

נכתב על ידי , 9/5/2008 15:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שבלול יערות ב-11/5/2008 18:58



2,355
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשבלול יערות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שבלול יערות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)