לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Can Do it


You can't hide from your reality, It will hunt you FOREVER

Avatarכינוי:  Cherry Was Never Perfect

גיל: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

נמאס לי לסבול


אני ממש השמנתי באלי להתאבד אלוהים תקח אותי.

טוב , אל תרביצו לי - אבל עליתי .

הכוח הנפשי שלי נשבר אני לא מסוגלת .

 

אני פשוט יחזור לעשן קבוע

ואז במקום לאכול אני יעשן

על הזין שלי גם ככה הריאות שלי במצב רע.

אני אקח כסף. אני אקנה איזה 4 קופסאות .

כן - שתמיד יהיה לי .

פרלמנט כמובן .

 

ואני אתחיל לשתות הרבה מאוד

אני מכורה לנסטי לימון שזה אחלה זה בריא

זה לא כזה משמין. זה ממש טוב - תנסו

אם עדיין מישהו קורא פה - אבל היי שיהיה לכם בכיף אני מעדכנת בשביל עצמי X:

 

אני אעשן מלא.

אני אשתה נסטי.

אני צריכה עוד תחביב חח

 

אז עד הגיוס -

שבקרוב ד"א !

אני חייבת לחזור לכושר

אבל אין לי כוח .. אני עצלנית

 

אני אתחיל לאט לאט

אני חייבת.. אני חייבת

למצוא תעסוקה.

אני כל היום יושבת בבית.

רואה טלוייזיה כמו פרה

טוחנת במבה

מחכה שיגיע סופ"ש

שהוא יחזור מהבסיס 3>

אני אוהבת אותו.

 

איך אני נותת לחבר שלי להיות עם מישהי כמוני?

איך הוא לא מתבייש?

יש לי פאקינכ כרס

מה נסגר אני נראת כמו גבר ממורמר בשנות ה50 לחיו.

 

אלוהים, תקח אותי.

פאק איזה פריקה!

אני חושבת שאני אחזור לפה

אין מצב שלא!

אני חוזרת פאקינג חוזרת עאעאעאעאע

אני אעדכן מחר

מחר אני מתחילה

אני אעשה לו הפתעה כל שבוע הוא יחזור ואני לאט לאט

יהיה יותר ויותר רזה (:

 

אוהבת,

צ'ארי (:

 

נכתב על ידי Cherry Was Never Perfect , 26/11/2008 03:40  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בו. ב-2/4/2009 09:10
 





655

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCherry Was Never Perfect אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Cherry Was Never Perfect ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)